Medtem ko nam večina avtomobilskih proizvajalcev predstavlja čedalje večje in čedalje težje 'zelene' avtomobile, ki sodijo kvečjemu v kategorijo 'Greenwashing', so Švicarji tokrat ustvarili majhnega, dejansko ekološko naravnanega 4-sedežnika (dolžina: 340 cm), ki se ob pomoči modularne zasnove s 'Skateboard' tehnološko platformo lahko spremeni v različna vozila (v pogledu izbire možnih tipov karoserij …), omenjajo pa tudi njegovo enostavnost (recept za enostavno vzdrževanje in dobro zanesljivost delovanja), ker je njihov model L7 ustvarjen iz samo približno 1.800 sestavnih delov, namesto 45.000 sestavnih delov v primerih nekaterih modernih avtomobilov. Kot posebnost pa Švicarji omenjajo tudi dolgo življenjsko dobo vgrajenih komponent, ker naj bi ta avtomobilček lahko prenesel od 25 do 30 let konstantne uporabe.
slika
Za današnje čase neverjetno lahek avtomobil (neto masa z akumulatorji: 640 kg) ob tem seveda ne želi postati 'pravi GT', temveč priročno transportno sredstvo v urbanih sredinah, posledično nizko je odmerjena tudi njegova zaloga motorne moči (konstantnih 15 kW in kratkoročnih 30 kW) in končna hitrost (90 km/h), ki je omejena v skladu s predpisi kategorije L7e. Majhna pa je tudi kapaciteta vgrajenih akumulatorjev (15 kWh). Ker pa gre v tem primeru za izredno lahek avtomobil, je njegova povprečna poraba električne energije zelo nizka. Švicarji ob tem omenjajo povprečno porabljenih 8 kWh na vsakih sto prevoženih kilometrov, odnosno približno 200 kilometrov akcijskega radija s samo enim polnjenjem vgrajenih akumulatorjev.
slika
Vsem tistim, ki si od takšnega avtomobila želijo večji akcijski radij, bodo namenili različico z dodatnim, plinsko gnanim podaljševalcem dosega (range extender), ki mu bo lahko povečal akcijski doseg za nadaljnjih 200 kilometrov. Švicarji so ob predstavitvi povedali tudi to, da so za izdelavo tega vozila pripravljeni prodajati tudi licence. Po njihovi navedbi bo proizvajalec tega avtomobila dosegel ekonomsko vzdržnost tega projekta že po samo 2.000 prodanih primerkih. Ključna težava tega simpatičnega mestnega avtomobila pa ostaja njegova prodajna cena. Po sedanjih izračunih naj bi kupec proti koncu leta 2025, ko bo stekla serijska proizvodnja tega avtomobila, za takšen avtomobil odštel približno 23.000 evrov. Posledično kupci za ta avtomobil ne bodo stali v vrstah.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prvi 4-sedežnik iz kategorije L7e

Na letošnjem avtomobilskem salonu v Parizu se je znašel tudi novi švicarski ‘microcar’ znamke Softcar, ki je prvi 4-sedežnik iz kategorije L7e. V bistvu so Švicarji tokrat ustvarili ‘električarja’ po japonskih ‘Kei-Car’ gabaritih.

 

 

 

 

 

Beri dalje
Na zimo najmanj pripravljeni električni avtomobili
NOVICE
Na zimo najmanj pripravljeni električni avtomobili
Vaziri Law Group
Iztok Krajnc
Vse različice novega A6
NOVICE
Vse različice novega A6
Audi A7
Iztok Krajnc
Supermačka s širokimi boki
NOVICE
Supermačka s širokimi boki
TWR supercat
Iztok Krajnc
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc