Avtomobil, ki trenutno nosi oznako 'projekt V', predstavlja sad sodelovanja z italijanskim podjetjem Italdesign, kjer bodo novi model tudi izdelovali, medtem ko je za oblikovanje novega modela znamke Caterham poskrbel Anthony Jannarelly, ki je novi hišni oblikovalec vozil te znamke v lasti japonske družbe VT Holdings. Ob razvoju in oblikovanju tega striktno električno gnanega kupeja s sedežno konfiguracijo 2+1 (klasično kupe konfiguracijo 2+2 bodo ponujali za doplačilo …) so se Britanci seveda držali hišne tradicije in ustvarili relativno kompakten (dolžina: 4255 mm, širina: 1893 mm, višina: 1226 mm, medosna razdalja: 2581 mm, pnevmatike: 235/35/R19 (spredaj), 285/30/R20 (zadaj)) športni avtomobil, ki je za današnje razmere tudi lahek (neto masa vozila: 1190 kg) in posledično zelo agilen.
slika
Za lahkotnost tega avtomobila je zaslužna predvsem intenzivna uporaba aluminija in kompozitnih materialov pri izdelavi karoserije in elementov podvozja, relativno majhen (kapaciteta: 55 kWh) pa je tudi vgrajeni sklop litij-ionskih akumulatorjev, ki naj bi temu vozilu zagotovili približno 400 kilometrov akcijskega radija, seveda ob povezavi z odlično zmogljivostjo (0-100 km/h: 4,5 sekunde, končna hitrost: 230 km/h), ki jo ob povezavi z lahkotnostjo zagotavlja vgrajeni električni motor na zadnji osi. Pogonski sklop 'projekta V' lahko uporabniku zagotovi 200 kW (268 bhp / 272 KM) pogonske moči. Vse skupaj pa ne bo ravno poceni, ker bo britanski kupec ob nakupu tega avtomobila olajšan za najmanj 80.000 britanskih funtov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prvi avtohtoni caterham

Letošnji Festival hitrosti v Goodwoodu bo postregel tudi z novostjo znamke Caterham, ki smo jo do sedaj povezovali predvsem z nekdanjim serijskim izdelkom (model 7) znamke Lotus, ker bodo Britanci jutri razkrili njihov nov športni avtomobil, ki naj bi prišel do kupcev proti koncu leta 2025.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc