Pri Miniju se pripravljajo na splovitev novega modela s povsem novim imenom – aceman. Električni križanec bo zapolnil mesto med modelom mini in countryman.
Mini aceman bo naprodaj še letos, izdelan pa bo na novi električni platformi Spotlight, ki so jo Bavarci razvili skupaj s kitajskim partnerjem Great Wall Motors. Prototip novinca smo že ujeli med testiranjem v Münchnu, tokrat pa je odet samo v kamuflažno folijo, ima proizvodne luči in nima več nameščenih dodatnih motečih plastičnih panelov. Mini aceman se bo pojavil po prihodu tretje generacije modela countryman, ki bo precej večja, posledično pa se bo našel prostor za manjši električni križanec, ki bo v dolžino meril 4,05 metra, v širino 1,99 metra in v višino 1,59. Pričakujemo, da bo imel aceman enako motorizacijo kot električni mini, torej bo vstopni model poganjal elektromotor z močjo 135 kW (184 KM), in bo prejemal elektriko s strani baterijskega sklopa, ki bo pospravil 40 kWh elektrike. Zmogljivejši pogon bo verjetno imel dobrih 161 kW (220 KM) moči in ne samo 160 kW (218 KM), kolikor jih premore mini cooper SE, prav tako pa bo baterija v tem primeru vase sprejela do 50 kWh elektrike. Skupno bo tako mogoče prevoziti do 400 kilometrov (WLTP).
Ključnega pomena pri miniju aceman bo aerodinamična učinkovitost, zato je aceman plod novega električnega oblikovalskega jezika, ki je prinesel bolj oglate in manj agresivne linije, silhueta pa je v grobem ostala enaka kot pri konceptu. Dejansko bo aceman prevzel vlogo današnjega modela clubman, ki ga v električni izdaji v prihodnje ne pričakujemo, bodo pa primerljivo velike mere, kar se tiče prostora v kabini in v prtljažniku. Kamuflažna folija še vedno zakriva kar nekaj ključnih elementov, samo novih luči ne, poleg tega pa v notranjosti pričakujemo velik osrednji multimedijski zaslon, pod katerim bo pet klasičnih stikal za dostop do najbolj pomembnih funkcij. Drugih klasičnih gumbov na armaturi ne pričakujemo.
Prvi po desetih letih
Beri dalje