slika
Mercedes-maybach S 580 e lahko na elektriko prevozi do 100 kilometrov, sicer pa ponuja kar 510 ’konjev’ sistemske moči. Najprej bo na voljo na Kitajskem, nato na Tajskem, šele kasneje v Evropi in drugod.
Namesto da bi Evropska unija zahtevala od ladijskega in letalskega prometa, da zmanjša škodljive izpuste, so se odločili, da bodo za to morali poskrbeti proizvajalci avtomobilov, žal. Tako bomo lahko že kmalu pomahali v slovo motorjem V8 in V12, zaradi manjših izpustov pa so se tudi pri prestižnem proizvajalcu avtomobilov Mercedes-Maybach odločili, da elektrificirajo svoje pogonske sklope. Nedavno so pokazali nov mercedes-maybach S 580 e s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki se zanaša na kombinacijo 3,0-litrskega turbobencinskega šestvaljnika in elektromotorja, ki skupaj ponudita 375 kW (510 KM) moči in 750 Nm navora. Tudi zato se lahko konkretno težka limuzina do 100 km/h požene v 5,1 sekunde in doseže hitrost 250 km/h, samo na elektriko pa lahko doseže hitrost 140 km/h.
Baterijo bo mogoče polniti doma z močjo do 11 kW preko izmeničnega toka, poleg tega pa podpira tudi polnjenje z enosmernim tokom do moči 60 kW, v tem primeru se napolni v okoli 30 minutah. S polno baterijo bo mercedes-maybach S 580 e lahko prevozil do 100 kilometrov, voznik in potniki pa se bodo v kabini počutili še bolj udobno, tudi zaradi novega nivoja tišine. Sami bi sicer bili bolj navdušeni nad zvokom motorja V12, petičneži, ki si bodo novinca lahko privoščili pa bodo lahko uživali v prefinjenih materialih in udobni vožnji. Od klasičnih primerkov se mercedes-maybach S 580 e zunaj razlikuje po nekaterih barvnih dodatkih v sprednjih lučeh, tudi po dodatnih polnilnih vratcih. Znotraj pa je na armaturni plošči še pokazatelj napolnjenosti baterije. Mercedes-maybach S 580 e ne bo dolgo posebnež, saj bodo Nemci še pred koncem leta pokazali svoj prvi popolnoma električni model.
Koliko energije pospravi baterija Nemci niso navedli, verjetno okoli 30 kWh, so pa povedali, da elektromotor sicer ponudi 110 kW (150 KM) moči, sam bencinski motor pa 270 kW (367 KM) moči.
Posted on

Prvi priključnohibridni maybach

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc