Če je avto res tako nov, je potem tu kar nekaj stvari, ki se jih lahko dotaknemo. Ta luksuzni grand tourer, pardon, prvi super tourer na svetu, kot ga je imenoval Aston Martin, tokrat izgubi na kilogramih in prav tako tudi 4 cilindrih. Ironično je Aston Martin preskočil serijo DB8, saj je s tem preprečil govorice, da ga poganja motor V8. Kot kaže, jim je tokrat to ušlo iz glave, saj DB12 zdaj resnično poganja Mercedesov dvoturbinski V8 in ne več V12. In z noro širino pnevmatik 325 mm ter ekskluzivno Michelinovo gumo, razvito samo za ta model, Aston kaže, da to res ni le na pogled lep grand tourer, temveč prestopa prag superšportnikov. Zato naziv super tourer. A potrebno je priznati, da sta vsaj dve veliki znamki že prej vzpostavili most med GT in superšportnim avtom, to sta Porsche z 911 turbo in Ferrari z romo.
slika
Verjetno ime SUPER tourer namiguje na karakteristike samega avta. Da, avto ima manjši motor V8, a vseeno kar 671 ’konjev’, to je okoli 70 več od predhodnika z V12. Vse to na zadnji kolesi. Zanimivo pa nobene elektrike in hibridnih tehnologij, in to pri skoraj 200 kg lažjemu avtu, kar bi si lahko privoščili. V resnici je še kako lepo videti, da se ponovno izgublja na kilogramih in ne pridobiva, kot je bil to trend zadnjih nekaj let. Za tem pride še rahlo trše vzmetenje. A še vedno zamenjava besede super in grand ne prinese nobenega ekstrema in avta, ki bi bil totalno neprepoznaven od predhodnika. Še vedno je to udoben avto za dva, ki bi sončno nedeljo preživela v ovinkih in brez težav opravi daljše ture, zato ima natančen volan in je še prvi DB z elektronsko zaporo diferenciala. Od 0 do 100 km/h v 3,5 sekunde je predhodniku odrezal pol sekunde, kar so vsakomur, ki to pozorno bere, namignile že zgornje specifikacije.
slika
Največja sprememba? Notranjost. Kjer še vedno kot opcijo v skoraj 230.000 evrov vrednem avtomobilu (da, takšna je vstopna cena) ponudijo boljše ozvočenje kot opcijo. In kot se večina spet vrača k izgubljanju kilogramov, se prav tako Aston vrača nazaj h gumbom. Ko bi pričakoval samo še zaslone na dotik, je kar naenkrat gumbov spet ogromno in vsi z odličnim povratnim občutkom sporočajo lastniku ’pravilno si kupil, to je luksuzni avtomobil za užitek’.
slika
Kaj je v resnici ta super tourer, da je ’grand’ odletel v koš? To je model, ki resnici na ljubo ne izstopa v nobeni posebni lastnosti in ne naredi nič, česar ne bi storil že njegov predhodnik. Resnica je, da je bilo 11ko potrebno z zastarelo tehnologijo posodobiti, ker ta ni več opravičevala svoje cene. In če povem še malo bolj pozitivno, ker je to le sanjski avto: imeli so dovolj časa, vzeli so, kar so imeli, in mirno ter brez hitenja vse izpopolnili, kot so le lahko, da linija DB živi naprej.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prvi samooklicani super tourer na svetu

Novi lepotec znane Astonove linije DB se imenuje DB12. Veliki novi šef Lawrence Stroll se je odločil, da je avto toliko prenovljen in drugačen, da si zasluži nadomestiti že nam zelo znano DB11ko.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc