Če je avto res tako nov, je potem tu kar nekaj stvari, ki se jih lahko dotaknemo. Ta luksuzni grand tourer, pardon, prvi super tourer na svetu, kot ga je imenoval Aston Martin, tokrat izgubi na kilogramih in prav tako tudi 4 cilindrih. Ironično je Aston Martin preskočil serijo DB8, saj je s tem preprečil govorice, da ga poganja motor V8. Kot kaže, jim je tokrat to ušlo iz glave, saj DB12 zdaj resnično poganja Mercedesov dvoturbinski V8 in ne več V12. In z noro širino pnevmatik 325 mm ter ekskluzivno Michelinovo gumo, razvito samo za ta model, Aston kaže, da to res ni le na pogled lep grand tourer, temveč prestopa prag superšportnikov. Zato naziv super tourer. A potrebno je priznati, da sta vsaj dve veliki znamki že prej vzpostavili most med GT in superšportnim avtom, to sta Porsche z 911 turbo in Ferrari z romo.
slika
Verjetno ime SUPER tourer namiguje na karakteristike samega avta. Da, avto ima manjši motor V8, a vseeno kar 671 ’konjev’, to je okoli 70 več od predhodnika z V12. Vse to na zadnji kolesi. Zanimivo pa nobene elektrike in hibridnih tehnologij, in to pri skoraj 200 kg lažjemu avtu, kar bi si lahko privoščili. V resnici je še kako lepo videti, da se ponovno izgublja na kilogramih in ne pridobiva, kot je bil to trend zadnjih nekaj let. Za tem pride še rahlo trše vzmetenje. A še vedno zamenjava besede super in grand ne prinese nobenega ekstrema in avta, ki bi bil totalno neprepoznaven od predhodnika. Še vedno je to udoben avto za dva, ki bi sončno nedeljo preživela v ovinkih in brez težav opravi daljše ture, zato ima natančen volan in je še prvi DB z elektronsko zaporo diferenciala. Od 0 do 100 km/h v 3,5 sekunde je predhodniku odrezal pol sekunde, kar so vsakomur, ki to pozorno bere, namignile že zgornje specifikacije.
slika
Največja sprememba? Notranjost. Kjer še vedno kot opcijo v skoraj 230.000 evrov vrednem avtomobilu (da, takšna je vstopna cena) ponudijo boljše ozvočenje kot opcijo. In kot se večina spet vrača k izgubljanju kilogramov, se prav tako Aston vrača nazaj h gumbom. Ko bi pričakoval samo še zaslone na dotik, je kar naenkrat gumbov spet ogromno in vsi z odličnim povratnim občutkom sporočajo lastniku ’pravilno si kupil, to je luksuzni avtomobil za užitek’.
slika
Kaj je v resnici ta super tourer, da je ’grand’ odletel v koš? To je model, ki resnici na ljubo ne izstopa v nobeni posebni lastnosti in ne naredi nič, česar ne bi storil že njegov predhodnik. Resnica je, da je bilo 11ko potrebno z zastarelo tehnologijo posodobiti, ker ta ni več opravičevala svoje cene. In če povem še malo bolj pozitivno, ker je to le sanjski avto: imeli so dovolj časa, vzeli so, kar so imeli, in mirno ter brez hitenja vse izpopolnili, kot so le lahko, da linija DB živi naprej.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prvi samooklicani super tourer na svetu

Novi lepotec znane Astonove linije DB se imenuje DB12. Veliki novi šef Lawrence Stroll se je odločil, da je avto toliko prenovljen in drugačen, da si zasluži nadomestiti že nam zelo znano DB11ko.

Beri dalje
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Fizioterapija za policiste obvezna
NOVICE
Fizioterapija za policiste obvezna
BMW M2 by AC Schnitzer
Iztok Krajnc
Kup novosti že od februarja
NOVICE
Kup novosti že od februarja
Toyota yaris
Iztok Krajnc
Prihaja stilska prenova
NOVICE
Prihaja stilska prenova
Toyota aygo X
Iztok Krajnc
4-sedežna ‘mravljica’
NOVICE
4-sedežna ‘mravljica’
ARI bruni
Iztok Krajnc
Obeti za leto 2027
NOVICE
Obeti za leto 2027
terra & traveler
Iztok Krajnc
Nekaj povsem novega
NOVICE
Nekaj povsem novega
Audi Q7
Iztok Krajnc