Če je avto res tako nov, je potem tu kar nekaj stvari, ki se jih lahko dotaknemo. Ta luksuzni grand tourer, pardon, prvi super tourer na svetu, kot ga je imenoval Aston Martin, tokrat izgubi na kilogramih in prav tako tudi 4 cilindrih. Ironično je Aston Martin preskočil serijo DB8, saj je s tem preprečil govorice, da ga poganja motor V8. Kot kaže, jim je tokrat to ušlo iz glave, saj DB12 zdaj resnično poganja Mercedesov dvoturbinski V8 in ne več V12. In z noro širino pnevmatik 325 mm ter ekskluzivno Michelinovo gumo, razvito samo za ta model, Aston kaže, da to res ni le na pogled lep grand tourer, temveč prestopa prag superšportnikov. Zato naziv super tourer. A potrebno je priznati, da sta vsaj dve veliki znamki že prej vzpostavili most med GT in superšportnim avtom, to sta Porsche z 911 turbo in Ferrari z romo.
slika
Verjetno ime SUPER tourer namiguje na karakteristike samega avta. Da, avto ima manjši motor V8, a vseeno kar 671 ’konjev’, to je okoli 70 več od predhodnika z V12. Vse to na zadnji kolesi. Zanimivo pa nobene elektrike in hibridnih tehnologij, in to pri skoraj 200 kg lažjemu avtu, kar bi si lahko privoščili. V resnici je še kako lepo videti, da se ponovno izgublja na kilogramih in ne pridobiva, kot je bil to trend zadnjih nekaj let. Za tem pride še rahlo trše vzmetenje. A še vedno zamenjava besede super in grand ne prinese nobenega ekstrema in avta, ki bi bil totalno neprepoznaven od predhodnika. Še vedno je to udoben avto za dva, ki bi sončno nedeljo preživela v ovinkih in brez težav opravi daljše ture, zato ima natančen volan in je še prvi DB z elektronsko zaporo diferenciala. Od 0 do 100 km/h v 3,5 sekunde je predhodniku odrezal pol sekunde, kar so vsakomur, ki to pozorno bere, namignile že zgornje specifikacije.
slika
Največja sprememba? Notranjost. Kjer še vedno kot opcijo v skoraj 230.000 evrov vrednem avtomobilu (da, takšna je vstopna cena) ponudijo boljše ozvočenje kot opcijo. In kot se večina spet vrača k izgubljanju kilogramov, se prav tako Aston vrača nazaj h gumbom. Ko bi pričakoval samo še zaslone na dotik, je kar naenkrat gumbov spet ogromno in vsi z odličnim povratnim občutkom sporočajo lastniku ’pravilno si kupil, to je luksuzni avtomobil za užitek’.
slika
Kaj je v resnici ta super tourer, da je ’grand’ odletel v koš? To je model, ki resnici na ljubo ne izstopa v nobeni posebni lastnosti in ne naredi nič, česar ne bi storil že njegov predhodnik. Resnica je, da je bilo 11ko potrebno z zastarelo tehnologijo posodobiti, ker ta ni več opravičevala svoje cene. In če povem še malo bolj pozitivno, ker je to le sanjski avto: imeli so dovolj časa, vzeli so, kar so imeli, in mirno ter brez hitenja vse izpopolnili, kot so le lahko, da linija DB živi naprej.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prvi samooklicani super tourer na svetu

Novi lepotec znane Astonove linije DB se imenuje DB12. Veliki novi šef Lawrence Stroll se je odločil, da je avto toliko prenovljen in drugačen, da si zasluži nadomestiti že nam zelo znano DB11ko.

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc