Pri Fordu pripravljajo medgeneracijsko posodobitev za model puma, ki prinaša električni pogon.
Ford puma se je v novi inkarnaciji na cestah pojavil leta 2019, že takrat pa se je moral v segmentu B-SUV spopasti s hudo konkurenco. Ker so model fiesta na žalost upokojili, bo puma služil kot vstopni model v prodajni paleti, zato bo še toliko bolj pomemben. Tega se zavedajo tudi pri Fordu, zato že zdaj testirajo prototip na cestah v Nemčiji, kjer so ga ujeli tudi naši vohunski fotografi. Avtomobil je v celoti odet v kamuflažno folijo, pod katero se skrivajo manjše vizualne posodobitve, ki bodo bolj izrazite na obrazu. Pričakujemo spremenjena odbijača, polikano masko in nadgrajene LED luči. Emblem Ford bo po vsej verjetnosti novo mesto našel na sredini maske. Od strani bistvenih sprememb ne opazimo, bodo pa na zadku seveda spremenili grafiko luči, več aerodinamičnih dodatkov in vizualnih sprememb pa bo na električni izdaji.
Verjetno bo posodobitev prinesla tudi nekaj novosti v notranjost, kjer bo upravljanje s prezračevanjem odslej na večjem, verjetno 12-palčnem zaslonu. Najnovejša izdaja multimedijskega sistema bo imela nadgrajene možnosti povezovanja z ostalimi napravami, več bo tudi možnosti pretočnih vsebin in nenazadnje tudi varnostnih sistemov. Pričakujemo, da bodo digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu imeli še več različnih grafik in možnosti prilagajanja prikazovanja podatkov, saj so doslej bili slabo izkoriščeni.
Pogonski sklopi bodo ostali večinoma nespremenjeni a nadgrajeni. Tako bo 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik ecoboost, ki bo del blagohibridnega pogonskega sklopa, še naprej proizvedel 92 kW (125 KM), 114 kW (155 KM) in celo 117 kW (160 KM (začasno tudi 125 kW (170 KM)) v izdaji ST X. Če bo še vedno na voljo tudi zmogljivejši 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 147 kW (200 KM) zaenkrat še ni jasno, saj bi pogon zaradi ustrezanja predpisani normativom morali elektrificirati.
Povsem električna puma bo premogla en elektromotor pod sprednjim pokrovom, ki bo proizvedel 100 kW (136 KM), litij-ionska baterija pa bo podobna kot v modelu e-tourneo courier, torej bo lahko shranila okoli 62 kWh elektrike. Posodobljeni model puma bodo začeli proizvajati v drugi polovici leta 2024, torej bodo osveženo izdajo pokazali spomladi prihodnje leto.
Pumo bodo poganjali elektroni!
Beri dalje