Maja lani so pri Cupri potrdili, da bo koncept UrbanRebel postal raval. Prototipni raval smo že ujeli med testiranjem na nemških cestah.
Cupra raval bo izdelan na osnovi električnega malčka ID.2, v dolžino bo meril 4,03 metra, medosje pa bo dolgo 2,6 metra. To pomeni, da bo v notranjosti glede na zunanje mere veliko prostora. Avtomobil bo v podkožju skrival vstopno platformo MEB, ta pa v osnovi ponuja pogon na sprednji kolesi. Vemo, da želijo pri Cupri iz pogona iztisniti več kot 147 kW (200 KM) moči, čeprav so napovedovali že od 250 kW (340 KM) do 320 kW (435 KM). Vstopni raval bi lahko imel 'samo' 166 kW (225 KM) moči.
V primerjavi z ostalimi bratranci koncerna Volkswagen bo cupra raval precej bolj dinamično zašiljen, kar lahko vidimo že po zadnjem odbijaču, ki premore difuzor, spredaj pa bo na odbijaču veliko odprtin za hlajenje pogona in sprednjih zavor. Maska bo tokrat postavljena nižje, sprednje luči pa bodo v obliki trikotnika, takisto grafika dnevnih luči. Baterijska sklopa bosta pospravila 38 in 56 kWh elektrike, hitro polnjenje bo na voljo z močjo največ 125 kW, po velikodušnih napovedih WLTP pa bi raval z večjo baterijo lahko prevozil okoli 440 kilometrov. Kakšna bo sestava večje baterije še ni jasno, manjša bo litij-železofosfatna baterija (LFP), vstopni cupra raval pa bo verjetno precej dražji od vstopnega volkswagna ID.2, ki bo po napovedih verjetno res stal najmanj 25.000 EUR.
Raval z vse manj kamuflažne folije
Beri dalje