Japonci bodo novi C-HR pokazali 26. junija, takrat pa bo na voljo tako s hibridnim kot priključnohibridnim pogonom, kasneje tudi s povsem električnim. Avtomobil je trenutno v zadnjih fazah razvoja, zato so ga naši vohunski fotografi ujeli z relativno malo kamuflažne folije na nemškem Nürburgringu, vsekakor pa se lahko vidi, kako dinamično bo zašiljen. Dejansko bo drugi C-HR zelo podoben konceptu C-HR prologue iz leta 2022, le da so bolj konvencionalni stebrički in platišča manjših dimenzij.
slika
Seveda so spremenili še luči in odbijače, na obraz dodali relativno veliko masko z integriranimi meglenkami, na zadku pa lahko opazimo še difuzor. Luči so tudi malenkost večje kot na konceptu, predvsem pa so luči na zadku, ki se bodo raztezale čez celotno širino, bolj konvencionalne, in se ne bodo razprostirale proti strehi. Po drugi strani pa bo tudi proizvodna izdaja imela dva spojlerja (strešni in na prtljažnih vratih) in relativno položno zadnje steklo, kljuke bodo izvlečne. V notranjosti lahko pričakujemo velik zaslon na dotik na sredi armaturne plošče, pred voznikom pa digitalne merilnike na 7- ali 8-palčnem zaslonu. Poleg tega bo prestavna ročica še vedno na sredinski konzoli, predvsem pa bo C-HR ponudil več prostora v kabini kot prva generacija, ki je na cestah pristala leta 2016.
slika
toyota C-HR prologue concept
Novi C-HR bosta poganjala peta generacija hibridnega pogona in priključnohibridni pogon. Točnih podatkov sicer še ni, vendar pričakujemo, da bo šlo za enak pogon kot pri novi generaciji modela prius, kjer je 2,0-litrski bencinski motor z močjo 111 kW (151 KM) združen z elektromotorjem z močjo 120 kW (163 KM), skupne sistemske moči pa je za 164 kW (223 KM). Baterija bo v tem primeru pogoltnila 13,6 kWh elektrike, C-HR pa bi lahko, če bo šlo za takšen pogon, samo na elektriko prevozil do 90 kilometrov. Klasičen hibrid bo verjetno imel dva pogonska sklopa, šibkejšega z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in zmogljivejšega z 2,0-litrskim bencinskim motorjem. Slednji sistem bo proizvedel 145 kW (197 KM) moči, kakšno porabo pa bi lahko dosegli najbolj zeleni lastniki pa zaenkrat Japonci še ne razkrivajo. Popolnoma električen C-HR v drugi generaciji ne bo obstajal, bo pa vstopni model gotovo dražji od aktualnega, ki ga dobite za najmanj 30.350 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razkrijejo jo 26. junija

Japonci bodo kmalu pokazali novo generacijo modela C-HR, ki bo v drugo bolj prostorna in bolj sodobna.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc