Japonci bodo novi C-HR pokazali 26. junija, takrat pa bo na voljo tako s hibridnim kot priključnohibridnim pogonom, kasneje tudi s povsem električnim. Avtomobil je trenutno v zadnjih fazah razvoja, zato so ga naši vohunski fotografi ujeli z relativno malo kamuflažne folije na nemškem Nürburgringu, vsekakor pa se lahko vidi, kako dinamično bo zašiljen. Dejansko bo drugi C-HR zelo podoben konceptu C-HR prologue iz leta 2022, le da so bolj konvencionalni stebrički in platišča manjših dimenzij.
slika
Seveda so spremenili še luči in odbijače, na obraz dodali relativno veliko masko z integriranimi meglenkami, na zadku pa lahko opazimo še difuzor. Luči so tudi malenkost večje kot na konceptu, predvsem pa so luči na zadku, ki se bodo raztezale čez celotno širino, bolj konvencionalne, in se ne bodo razprostirale proti strehi. Po drugi strani pa bo tudi proizvodna izdaja imela dva spojlerja (strešni in na prtljažnih vratih) in relativno položno zadnje steklo, kljuke bodo izvlečne. V notranjosti lahko pričakujemo velik zaslon na dotik na sredi armaturne plošče, pred voznikom pa digitalne merilnike na 7- ali 8-palčnem zaslonu. Poleg tega bo prestavna ročica še vedno na sredinski konzoli, predvsem pa bo C-HR ponudil več prostora v kabini kot prva generacija, ki je na cestah pristala leta 2016.
slika
toyota C-HR prologue concept
Novi C-HR bosta poganjala peta generacija hibridnega pogona in priključnohibridni pogon. Točnih podatkov sicer še ni, vendar pričakujemo, da bo šlo za enak pogon kot pri novi generaciji modela prius, kjer je 2,0-litrski bencinski motor z močjo 111 kW (151 KM) združen z elektromotorjem z močjo 120 kW (163 KM), skupne sistemske moči pa je za 164 kW (223 KM). Baterija bo v tem primeru pogoltnila 13,6 kWh elektrike, C-HR pa bi lahko, če bo šlo za takšen pogon, samo na elektriko prevozil do 90 kilometrov. Klasičen hibrid bo verjetno imel dva pogonska sklopa, šibkejšega z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in zmogljivejšega z 2,0-litrskim bencinskim motorjem. Slednji sistem bo proizvedel 145 kW (197 KM) moči, kakšno porabo pa bi lahko dosegli najbolj zeleni lastniki pa zaenkrat Japonci še ne razkrivajo. Popolnoma električen C-HR v drugi generaciji ne bo obstajal, bo pa vstopni model gotovo dražji od aktualnega, ki ga dobite za najmanj 30.350 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razkrijejo jo 26. junija

Japonci bodo kmalu pokazali novo generacijo modela C-HR, ki bo v drugo bolj prostorna in bolj sodobna.

Beri dalje
Dvig vrednosti japonskih mladodobnikov
NOVICE
Dvig vrednosti japonskih mladodobnikov
Classic-Analytics
Iztok Krajnc
Praktična izdaja prihaja leta 2026
NOVICE
Praktična izdaja prihaja leta 2026
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc
Test zložljivih koles
NOVICE
Test zložljivih koles
ADAC
Iztok Krajnc
Nov poltovornjak za Evropejce
NOVICE
Nov poltovornjak za Evropejce
Maxus T60 max
Iztok Krajnc
Več moči v enaki obleki
NOVICE
Več moči v enaki obleki
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Nov paket za ljubitelje črne
NOVICE
Nov paket za ljubitelje črne
Ford kuga ST-line X black
Iztok Krajnc
Novo ime, večji doseg
NOVICE
Novo ime, večji doseg
Toyota bZ
Iztok Krajnc
Večinoma za Južno Ameriko
NOVICE
Večinoma za Južno Ameriko
Renault boreal
Iztok Krajnc
Ultimativna mazda MX-5?
NOVICE
Ultimativna mazda MX-5?
Rocketeer MXV6
Iztok Krajnc
Nova oblika, več prefinjenosti
NOVICE
Nova oblika, več prefinjenosti
Škoda enyaq RS
Iztok Krajnc