Mercedes-benzov razred E s podaljšanim medosjem je nekaj posebnega. Ne samo, da obstaja tako v dveh oblikovnih izdajah, temveč premore kar nekaj posebnosti napram evropskim bratom. V prvi vrsti je kabina lahko še bolj razkošna, po drugi strani pa je v avtomobil vgrajena 3. generacija multimedijskega sistema MBUX, ki za delovanje uporablja Qualcommov čip 8295, posledično pa je takšen razred E tudi najbolj inteligenten razred E, ki so ga kadarkoli izdelali. Še več, posebej za Kitajce premore 10 ekskluzivnih funkcij, ki drugje (vsaj zaenkrat) niso na voljo. Poleg tega je kitajski razred E za 14,3 centimetra daljši že v osnovi, saj v dolžino meri 5.092 milimetrov, medosje pa je obenem daljše za 13,3 centimetra. To pomeni, da je za potnike zadaj zdaj odmerjenega precej več prostora, kar omogoča ne samo vgradnjo bolj prefinjenih sedežev, temveč ponuja tudi večjo mero udobja.
slika
Na armaturni plošči so trije zasloni, čemur Nemci pravijo MBUX superscreen, kar pomeni, da so digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, enako velik zaslon je še pred sovoznikom, na sredini armature pa je 14,4-palčni osrednji zaslon. Oba desna zaslona sta nameščena pod velikim steklenim pokrovom, okoli katerega so nameščeni zračniki. Poleg tega je ambientalna osvetlitev vseokrog, lahko bi rekli 360-stopinjska, kar po besedah Nemcev ustvari pravi digitalni kokon. Naslone zadnjih sedežev je mogoče položiti do kota 36 stopinj, mogoče je tudi podaljšati sedalni del in elektronsko nastaviti naslone za noge, prav tako pa je mogoče aktivirati funkcijo gretja v naslonih za glavo. Še več, posebej za Kitajce so spremenili zadnji naslon za roke, ki tudi premore ambientalno osvetlitev, takisto nekaj lesa. Kitajski razred E premore še boljše ozvočenje Burmester 4D s sistemom Dolby Atmkos, kar zagotavlja unikatno zvočno izkušnjo iz 21 zvočnikov v skupno močjo 730 vatov. Dva pretvornika na vsakem od sprednjih sedežev omogočata, da sprednja potnika dejansko 'občutita' zvok, prav tako pa je v avtomobilu debitirala vizualizacija zvoka, kjer se ambientalna osvetlitev ritmično spreminja z glasbo.
slika
Poleg tega razred E za Kitajce omogoča personalizacijo osebnih navad, na primer, če je v kabini temperatura pod 12 °C, se samodejno vključi ogrevanje sedežev in ambientalna osvetlitev spremeni barvo v oranžno. Voznik lahko tem posebnim funkcijam spremeni imena, vse skupaj pa se na osrednjem zaslonu shrani pod zavihkom moje rutine 'my routines'. Še več, pri Mercedes-Benzu se veliko ukvarjajo z umetno inteligenco, zato da se bo lahko avtomobil naučil, katere funkcije udobja potniki največkrat uporabljajo, da bo lahko potem sam sklepal, kdaj jih lahko in je pričakovano, da se vključijo samodejno.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razred E s podaljšanim medosjem

Nemški Mercedes-Benz je na Kitajskem pokazal razred E s podaljšanim medosjem, ki bi ga želeli tudi evropski poslovneži.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc