Mercedes-benzov razred E s podaljšanim medosjem je nekaj posebnega. Ne samo, da obstaja tako v dveh oblikovnih izdajah, temveč premore kar nekaj posebnosti napram evropskim bratom. V prvi vrsti je kabina lahko še bolj razkošna, po drugi strani pa je v avtomobil vgrajena 3. generacija multimedijskega sistema MBUX, ki za delovanje uporablja Qualcommov čip 8295, posledično pa je takšen razred E tudi najbolj inteligenten razred E, ki so ga kadarkoli izdelali. Še več, posebej za Kitajce premore 10 ekskluzivnih funkcij, ki drugje (vsaj zaenkrat) niso na voljo. Poleg tega je kitajski razred E za 14,3 centimetra daljši že v osnovi, saj v dolžino meri 5.092 milimetrov, medosje pa je obenem daljše za 13,3 centimetra. To pomeni, da je za potnike zadaj zdaj odmerjenega precej več prostora, kar omogoča ne samo vgradnjo bolj prefinjenih sedežev, temveč ponuja tudi večjo mero udobja.
slika
Na armaturni plošči so trije zasloni, čemur Nemci pravijo MBUX superscreen, kar pomeni, da so digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, enako velik zaslon je še pred sovoznikom, na sredini armature pa je 14,4-palčni osrednji zaslon. Oba desna zaslona sta nameščena pod velikim steklenim pokrovom, okoli katerega so nameščeni zračniki. Poleg tega je ambientalna osvetlitev vseokrog, lahko bi rekli 360-stopinjska, kar po besedah Nemcev ustvari pravi digitalni kokon. Naslone zadnjih sedežev je mogoče položiti do kota 36 stopinj, mogoče je tudi podaljšati sedalni del in elektronsko nastaviti naslone za noge, prav tako pa je mogoče aktivirati funkcijo gretja v naslonih za glavo. Še več, posebej za Kitajce so spremenili zadnji naslon za roke, ki tudi premore ambientalno osvetlitev, takisto nekaj lesa. Kitajski razred E premore še boljše ozvočenje Burmester 4D s sistemom Dolby Atmkos, kar zagotavlja unikatno zvočno izkušnjo iz 21 zvočnikov v skupno močjo 730 vatov. Dva pretvornika na vsakem od sprednjih sedežev omogočata, da sprednja potnika dejansko 'občutita' zvok, prav tako pa je v avtomobilu debitirala vizualizacija zvoka, kjer se ambientalna osvetlitev ritmično spreminja z glasbo.
slika
Poleg tega razred E za Kitajce omogoča personalizacijo osebnih navad, na primer, če je v kabini temperatura pod 12 °C, se samodejno vključi ogrevanje sedežev in ambientalna osvetlitev spremeni barvo v oranžno. Voznik lahko tem posebnim funkcijam spremeni imena, vse skupaj pa se na osrednjem zaslonu shrani pod zavihkom moje rutine 'my routines'. Še več, pri Mercedes-Benzu se veliko ukvarjajo z umetno inteligenco, zato da se bo lahko avtomobil naučil, katere funkcije udobja potniki največkrat uporabljajo, da bo lahko potem sam sklepal, kdaj jih lahko in je pričakovano, da se vključijo samodejno.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Razred E s podaljšanim medosjem

Nemški Mercedes-Benz je na Kitajskem pokazal razred E s podaljšanim medosjem, ki bi ga želeli tudi evropski poslovneži.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc