Nemški Mercedes-Benz je na Kitajskem pokazal razred E s podaljšanim medosjem, ki bi ga želeli tudi evropski poslovneži.
Mercedes-benzov razred E s podaljšanim medosjem je nekaj posebnega. Ne samo, da obstaja tako v dveh oblikovnih izdajah, temveč premore kar nekaj posebnosti napram evropskim bratom. V prvi vrsti je kabina lahko še bolj razkošna, po drugi strani pa je v avtomobil vgrajena 3. generacija multimedijskega sistema MBUX, ki za delovanje uporablja Qualcommov čip 8295, posledično pa je takšen razred E tudi najbolj inteligenten razred E, ki so ga kadarkoli izdelali. Še več, posebej za Kitajce premore 10 ekskluzivnih funkcij, ki drugje (vsaj zaenkrat) niso na voljo. Poleg tega je kitajski razred E za 14,3 centimetra daljši že v osnovi, saj v dolžino meri 5.092 milimetrov, medosje pa je obenem daljše za 13,3 centimetra. To pomeni, da je za potnike zadaj zdaj odmerjenega precej več prostora, kar omogoča ne samo vgradnjo bolj prefinjenih sedežev, temveč ponuja tudi večjo mero udobja.
Na armaturni plošči so trije zasloni, čemur Nemci pravijo MBUX superscreen, kar pomeni, da so digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, enako velik zaslon je še pred sovoznikom, na sredini armature pa je 14,4-palčni osrednji zaslon. Oba desna zaslona sta nameščena pod velikim steklenim pokrovom, okoli katerega so nameščeni zračniki. Poleg tega je ambientalna osvetlitev vseokrog, lahko bi rekli 360-stopinjska, kar po besedah Nemcev ustvari pravi digitalni kokon. Naslone zadnjih sedežev je mogoče položiti do kota 36 stopinj, mogoče je tudi podaljšati sedalni del in elektronsko nastaviti naslone za noge, prav tako pa je mogoče aktivirati funkcijo gretja v naslonih za glavo. Še več, posebej za Kitajce so spremenili zadnji naslon za roke, ki tudi premore ambientalno osvetlitev, takisto nekaj lesa. Kitajski razred E premore še boljše ozvočenje Burmester 4D s sistemom Dolby Atmkos, kar zagotavlja unikatno zvočno izkušnjo iz 21 zvočnikov v skupno močjo 730 vatov. Dva pretvornika na vsakem od sprednjih sedežev omogočata, da sprednja potnika dejansko 'občutita' zvok, prav tako pa je v avtomobilu debitirala vizualizacija zvoka, kjer se ambientalna osvetlitev ritmično spreminja z glasbo.
Poleg tega razred E za Kitajce omogoča personalizacijo osebnih navad, na primer, če je v kabini temperatura pod 12 °C, se samodejno vključi ogrevanje sedežev in ambientalna osvetlitev spremeni barvo v oranžno. Voznik lahko tem posebnim funkcijam spremeni imena, vse skupaj pa se na osrednjem zaslonu shrani pod zavihkom moje rutine 'my routines'. Še več, pri Mercedes-Benzu se veliko ukvarjajo z umetno inteligenco, zato da se bo lahko avtomobil naučil, katere funkcije udobja potniki največkrat uporabljajo, da bo lahko potem sam sklepal, kdaj jih lahko in je pričakovano, da se vključijo samodejno.
Razred E s podaljšanim medosjem
Beri dalje