Pri Renaultu se vračajo na dobra stara pota družinam uporabnih avtomobilov, kar gotovo bo novi renault symbioz. Po velikosti se bo uvrščal med modela captur in austral.
Symbioz bo nekaj zelo uporabnega za družine, saj v dolžino meri 4,4, v širino 1,79 in v višino 1,57 metra, vase pa skupno sprejme 5 potnikov. Zanimivo je, da so symbioz oblikovali skupaj z naslednjo izdajo modela captur, tako da se bosta oba bohotila s podobno drznim obrazom, pri čemer ima symbioz seveda večjega. Vsekakor pa se oba oblikovno držita novega oblikovalskega jezika, ki ga je zapovedal električni scenic E-tech. Renault symbioz se ponaša z velikimi lučmi, ozko masko in navpičnimi dnevnimi lučmi v obliki bumeranga. Sam pokrov motorja ima nekaj ostrih linij, na koncu strehe je tudi spojler, predvsem pa je zadek oster z ozkimi lučmi, ki malenkostno spominjajo na tiste pri volkswagnu golf. Še več, posebej za symbioz so pripravili oblike 18- in 19-palčnih platišč, kupci pa bodo lahko izbrali eno izmed sedmih barv zunanjosti, ki bodo na voljo, vključno z modro, ki jo lahko vidite na fotografijah.
Renault symbioz se bo za prodajne številke podal v zelo tekmovalen razred C-SUV, kamor spadajo takšni srednje veliki križanci. Avtomobil je izdelan na podaljšani platformi CMF-B, ki jo uporabljata tudi captur in clio, posledično pa so lahko za manj vloženega denarja izdelali velik avto, ki za premikanje uporablja hibriden pogonski sklop. Slednji združuje 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, elektromotor, generator in baterijo, ki pospravi 1,2 kWh elektrile. Skupno sistem ponudi 105 kW (143 KM) moči, kar je dovolj, da se lahko renault symbioz do 100 km/h požene v dobrih 10 sekundah, bolj impresivno pa je to, da Francozi trdijo, da je možno v električnem načinu v mestih voziti do kar 80 odstotkov časa. Poleg učinkovitosti pogonskega sklopa pri majhni porabi bencina pomaga tudi dejstvo, da avtomobil na tehtnici pokaže manj kot 1500 kilogramov, posledično pa Francozi napovedujejo, da bo symbioz lahko porabil samo 4,6 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov, torej bo lahko s polnim rezervoarjem prevozil do 1000 kilometrov.
V notranjosti ni nekih večjih posebnosti in presenečenj, saj imata zelo podobno kabino tudi clio in captur. V renault symbioz je seveda vse dosti večje, predvsem pa je na sredini armature 10,4-palčni pokončni multimedijski zaslon na dotik, kjer je sistem izdelan na osnovi operacijskega sistema Android. To pomeni, da so meniji pregledni, enostavni za uporabo, predvsem pa vse skupaj deluje precej bolj tekoče in na voljo je tudi 50 dodatnih aplikacij, preko trgovine Google Play. Pred voznikom so še prilagodljivi merilniki na 10,3-palčnem zaslonu, za katere res upamo, da jih je mogoče prilagajati na vse možne načine, ker tri različna ozadja z enakim prikazov podatkov res ne morejo biti sinonim prilagodljivosti. Na armaturni plošči tokrat ni vrtljivih gumbov z zasloni, preko katerih je mogoče upravljanje s prezračevalnim sistemom, kot je to mogoče v modelih captur in clio, so pa gumbi za klimatsko napravo pod multimedijskim zaslonom. Mobilni telefon je mogoče brezžično polniti na odlagalnem mestu pod prestavno ročico.
Po napovedih bo renault symbioz zelo prostoren srednje velik križanec, saj bodo lahko brez večjih težav spredaj sedeli tudi najvišji, enako velja za prostornost na zadnji klopi, kjer je baje dovolj prostora tako za noge kot glave. Najbolje založeni modeli bodo imeli še več zračnosti zaradi strešnega okna, ki so ga poimenovali 'solarbay', je pa res, da ne uporablja mehanskega senčila, ki je po naših izkušnjah še vedno najbolj zakon, temveč je mogoče motnost stekla spremeniti iz popolnoma prozornega v popolnoma neprozorno, ali pol-pol. Zadnjim potnikom sta namenjena dva vhoda USB tipa C za polnjenje naprav, takisto je mogoče zadnjo klop premakniti za 16 centimetrov naprej, s šimer se seveda poveča prostornost prtljažnega prostora, ki v osnovi ponuja 492 litrov prostora. Velikost se s pomikom zadnje klopi seveda lahko poveča na 624 litrov, ob prevračanju naslonov zadnje klopi se ta prostor poveča na 1582 litrov.
Za varno vožnjo bo renault symbioz skrbel z do 24 varnostnimi sistemi, med katerimi bo tudi drugi nivo samodejne vožnje, kar pomeni, da bo symbioz lahko samodejno zaviral, pospeševal in zavijal. Poleg tega bodo seveda na voljo sistemi za prepoznavanje prometnih znakov in ohrananje voznega pasu, za samodejno zaviranje v sili in opozarjaje na vozila v mrtvem kotu, seveda pa bo symbioz voznike spravljal ob živce, tako kot večina novih avtomobilov, s sistemom za prepoznavanje zbranosti voznika. Francoze lahko kljub temu že zdaj pohvalimo, saj so očitno tudi sami uvideli, da so sistemi za konstantno opozarjanje bolj sitni kot karkoli drugega, zato so na levo stran armature namestili gumb, s katerim je mogoče izključiti varnostne sisteme. To lahko pred tem storite v samem meniju, da se odločite, katere funkcije želite imeti vključene ali izključene, takisto, ali želite ohraniti zvočna opozorila. Renault symbioz bo na voljo jeseni, vstopni model pa bo stal okoli 25 tisočakov.
Renaultov družinski hibrid
Beri dalje