Bavarci so pokazali vstopni iX1, ki se ponaša z enim elektromotorjem in lahko prevozi do 475 kilometrov.
BMW bo električni iX1 z vstopnim pogonskim sklopom začel prodajati novembra, takrat pa bodo zanj zahtevali najmanj 47.900 EUR. Kozmetičnih sprememb v primerjavi z ostalimi modeli iX1 praktično ni, se pa v drobovju skriva samo en elektromotor, ki ponudi 150 kW (204 KM) moči in 250 Nm navora, posledično pa se lahko do 100 km/h požene v 8,6 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 170 km/h. Baterijski sklop še vedno pogoltne 64,7 kWh elektrike, s čimer bo lahko BMW iX1 edrive20 prevozil do 475 kilometrov.
Vgrajeni polnilnik bo imel v osnovi moč 11 kW, ob doplačilu 22 kW, hitro polnjenje preko enosmernega toka pa bo na voljo z močjo do 130 kW. To pomeni, da se bo baterija napolnila od 10 do 80 odstotkov v 29 minutah, prav tako pa je baterijo mogoče ročno predgreti, zaradi česar bo polnjenje potekalo bolj optimalno. Drugih novosti praktično ni, v notranjosti je enaka postavitev zaslonov na armaturni plošči, takisto je tudi že pri vstopnem modelu na voljo najnovejši multimedijski sistem OS9, takisto dva ukrivljena zaslona, 10,25-palčni za multimedijo in 10,7-palčni za digitalne merilnike.
S takšnim pridete najdlje
Beri dalje