Renault bo prihodnje leto predstavil novi scenic E-tech, za katerega še niso odločeni, kakšno ime bo pravzaprav sploh imel.
Francozi kolebajo med scenic in scenic E-tech, tako da celotnega imena vseeno ne bodo spremenili, bo pa novinec izdelan na električni platformi CMF-EV, kar seveda pomeni, da bo na voljo samo z električnim pogonom. V dolžino bo po napovedih meril 4,5 metra, tako da se bo z veseljem spopadel s škodo enyaq, nissanom ariya in volkswagnom ID.4, baterijski sklop pa bo shranil ali 60 kWh ali 87 kWh elektrike. Če bo na voljo še manjši baterijski sklop, ki bo pospravil 40 kWh, zaenkrat še ni jasno, bo pa vstopni elektromotor vsekakor ponudil 158 kW (215 KM) moči, pri zmogljivejši bateriji jih bo ponudil 175 kW (239 KM).
Verjetno bo na voljo tudi štirikolesno gnana različica, kjer bo na zadnji premi še dodaten elektromotor, vsekakor pa bo takšna izdaja premogla samo največji baterijski sklop. Izdaja z zadnjim pogonom bo na testiranjih WLTP ponudila doseg do okoli 500 kilometrov, poleg tega pa obstaja tudi verjetnost, da bo na voljo še hitrejša izdaja Alpine, ki bo omogočala vožnjo do hitrosti 200 km/h. Klasična izdaja bo lahko dosegla hitrost 180 km/h, v vsakem primeru pa bo na voljo hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 150 kW, tako da se bo lahko baterija za novih 300 kilometrov vožnje napolnila v pol ure.
Samo še s petimi sedeži
Beri dalje