Takšen, zelo predelan, Roverjev range rover je spiritualni predhodnik vseh današnjih gasilskih HTRV vozil. Za nastanek tega terensko dobro prehodnega in v tedanjih časih (leta 1974) tudi zelo hitrega (največja hitrost: 165 km/h) gasilskega vozila, ki so ga Nemci zasnovali na osnovi prve generacije tedaj še Roverjevega modela range rover, so v prvi vrsti zaslužni stuttgartski gasilci, ker so po opravljenih intervencijah ugotovili, da nimajo primernega vozila za hitro posredovanje v primerih prometnih nesreč, ker so imeli takrat za takšne naloge na razpolago samo podobno opremljene, vendar velike in posledično okorne ter počasne tovornjake, ki so se zaradi odsotnosti 4x4 pogona ob reševanju zelo slabo obnesli izven tlakovanih cestnih površin.
slika
Za realizacijo te predelave je poskrbel nemški novinar in inovator Eberhard Hemminger, ker so ga stuttgartski gasilci takrat pooblastili, da ustvari manjše (ob primerjavi s tovornjaki …) in posledično bolj okretno gasilsko vozilo s 4x4 pogonom, ki bo ob tem opremljeno z vso potrebno opremo za reševanje ponesrečencev iz zmečkanih vozil. Hemminger se je takrat odločil za predelavo Roverjevega modela range rover, lahko pa bi izbral tudi kakšen podoben izdelek severnoameriških avtomobilskih znamk, ker koncepta bolj prefinjenega terenskega vozila niso iznašli Britanci, temveč Američani, točneje znamka Jeep.
slika
Vse skupaj pa seveda ni bilo ravno poceni, zato so stuttgartski gasilci takrat rabili finančno pomoč pri realizaciji tega projekta, ki jim jo je ponudil Siegfried Steiger (ustanovitelj fundacije Björn Steiger Stiftung). Tako je od leta 1974 do leta 1984 nastalo dvanajst takšnih posebnih range roverjev, ki so jih Nemci uporabljali do leta 2001.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

“Schnellbergungswagen” praznuje 50. rojstni dan

15. maja bo minilo točno 50 let od prve predstavitve že legendarnega nemško-britanskega gasilsko-reševalnega vozila, ki ga današnji gasilci označujejo s kratico HTRV (hitro tehnično reševalno vozilo).

Beri dalje
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc
Bigster že prihodnje leto
NOVICE
Bigster že prihodnje leto
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Druga prenova prinaša kup nadgradenj
NOVICE
Druga prenova prinaša kup nadgradenj
Volvo XC90
Iztok Krajnc
Okoljevarstveni kompaktni bentley
NOVICE
Okoljevarstveni kompaktni bentley
Bentley blower jnr.
Iztok Krajnc