Takšen, zelo predelan, Roverjev range rover je spiritualni predhodnik vseh današnjih gasilskih HTRV vozil. Za nastanek tega terensko dobro prehodnega in v tedanjih časih (leta 1974) tudi zelo hitrega (največja hitrost: 165 km/h) gasilskega vozila, ki so ga Nemci zasnovali na osnovi prve generacije tedaj še Roverjevega modela range rover, so v prvi vrsti zaslužni stuttgartski gasilci, ker so po opravljenih intervencijah ugotovili, da nimajo primernega vozila za hitro posredovanje v primerih prometnih nesreč, ker so imeli takrat za takšne naloge na razpolago samo podobno opremljene, vendar velike in posledično okorne ter počasne tovornjake, ki so se zaradi odsotnosti 4x4 pogona ob reševanju zelo slabo obnesli izven tlakovanih cestnih površin.
slika
Za realizacijo te predelave je poskrbel nemški novinar in inovator Eberhard Hemminger, ker so ga stuttgartski gasilci takrat pooblastili, da ustvari manjše (ob primerjavi s tovornjaki …) in posledično bolj okretno gasilsko vozilo s 4x4 pogonom, ki bo ob tem opremljeno z vso potrebno opremo za reševanje ponesrečencev iz zmečkanih vozil. Hemminger se je takrat odločil za predelavo Roverjevega modela range rover, lahko pa bi izbral tudi kakšen podoben izdelek severnoameriških avtomobilskih znamk, ker koncepta bolj prefinjenega terenskega vozila niso iznašli Britanci, temveč Američani, točneje znamka Jeep.
slika
Vse skupaj pa seveda ni bilo ravno poceni, zato so stuttgartski gasilci takrat rabili finančno pomoč pri realizaciji tega projekta, ki jim jo je ponudil Siegfried Steiger (ustanovitelj fundacije Björn Steiger Stiftung). Tako je od leta 1974 do leta 1984 nastalo dvanajst takšnih posebnih range roverjev, ki so jih Nemci uporabljali do leta 2001.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

“Schnellbergungswagen” praznuje 50. rojstni dan

15. maja bo minilo točno 50 let od prve predstavitve že legendarnega nemško-britanskega gasilsko-reševalnega vozila, ki ga današnji gasilci označujejo s kratico HTRV (hitro tehnično reševalno vozilo).

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc