Nemci so nedavno pokazali sedmo generacijo legendarnega dostavnika transporter, ki bo na voljo s široko pogonsko paleto in z zajetnim kupom tehnologij.
Volkswagen transporter bo kot dostavnik v sedmi generaciji na voljo v dveh dolžinah in višinah, v osnovi pa meter pokaže že 5 metrov in 5 centimetrov. Medosje je pri tem dolgo 3,1 metra, torej je skoraj 10 centimetrov daljše kot poprej, prav tako pa je transporter daljši za slabih 15 centimetrov. V osnovi v višino še vedno meri manj kot dva metra, zaradi česar se bodo lahko lastniki brez težav zapeljali tudi v garažne hiše. Prav tako je novi transporter še boljši dostavnik, saj so v notranjosti za 148 milimetrov povečali razdaljo med kolesnimi ohišji na 1,39 metra, v klasični izdaji pa je lahko največja dolžina tovora 2,6 metra. Vstopni transporter ponudi kar 5,8 m3 prostora, torej 10 odstotkov več kot prej, izdaja s podaljšanim medosjem in višjo streho pa lahko v dostavni prostor sprejme za 9 m3 tovora, pri čemer je najdaljša dolžina tovora lahko 3 metre. Še več, v transporter je zdaj mogoče naložiti tovor težek 1,33 tone, vleče pa lahko tovor težek do 2,8 tone.

Poleg klasične izdaje bo novi volkswagen transporter na voljo tudi kot kombi z dvema vrstama sedežev, z dvojno kabino in možnostjo nadgradnje zadaj, obenem tudi kot mini bus z devetimi sedeži. Slednji se bo imenoval caravelle, seveda pa bo na voljo tudi malo bolj robustna izdaja imenovana 'panamericana', ki prejme črne kolesne loke, več zaščitne plastike vseokrog, drugačne materiale na sedežih in že v osnovi 19-palčna platišča.

Veliko novosti sedmi transporter ponudi tudi v notranjosti, kjer so pred voznikom digitalni merilniki na 12-palčnem zaslonu, 13-palčni zaslon pa je na voljo za multimedijo. To je vključeno že v osnovno opremo, takisto Android Auto in Carplay, led luči, pametni ključ za lažji zagon in cel kup varnostnih sistemov, med drugim prepoznavanje prometnih znakov, samodejno zaviranje v sili in sistem za ohranjanje voznega pasu. Klasično ročno zavoro je zamenjal gumb na armaturni plošči, izdaje s samodejnim menjalnikom pa prejmejo prestavno ročico, ki je lično postavljena za volan, pri čemer se posledično sprosti več dodatnega prostora za drobnarije na spodnji strani armaturne plošče.

Za večjo uporabnost ima volkswagen transporter zdaj številne vhode USB tipa C, za polnjenje raznoraznih naprav, tudi 230-voltno vtičnico z močjo 400 vatov, za napajanje večjih električnih naprav, če bo kupec za to doplačal. Pri doplačilu je na voljo tudi inverter, pri čemer je potem mogoče napajati naprave z močjo do 2,3 kW, vendar je to na voljo samo pri priključnem hibridu in pri električni izdaji.

Za premikanje je v prvi vrsti zadolžen 2,0-litrski turbodizelski stroj, ki ponudi 81 kW (110 KM), 110 kW (150 KM) in 125 kW (170 KM) moči, pri čemer je najmočnejši motor na voljo samo s samodejnim menjalnikom, pri srednje zmogljivem je samodejni menjalnik na voljo za doplačilo. Najmočnejša motorja bosta ponudila tudi štirikolesni pogon 4motion, če bo takšna želja kupca. Na voljo bo še priključnohibridna izdaja, kjer bo na voljo 171 kW (232 KM) sistemske moči, električni e-transporter in e-varavelle pa bosta imela na voljo 100 kW (136 KM), 160 kW (218 KM) in 210 kW (286 KM) moči, pri čemer bo baterija neto ponudila 64 kWh elektrike. To bo dovolj za kakšnih 320 prevoženih kilometrov.

Oblikovno novi volkswagen transporter ostaja prepoznaven in se oklepa svoje bogate zgodovine, ki se je začela že daljnega leta 1949. 75 let kasneje je na voljo zelo napreden stroj, ki bo gotovo dražji od šeste generacije, ki je pri nas do nedavnega stala najmanj 38.228 EUR (furgon). Novi volkswagen transporter bo na voljo prihodnje leto.
Sedmič še bolj prostoren
Beri dalje