Drugi kodiaq bomo v vsej svoji veličini lahko videli že prihodnji teden, ko se bo bahal z novimi tehnologijami tako zunaj kot znotraj, bolj učinkovitimi pogonskimi sklopi in povsem novo zunanjostjo. Čeprav smo videli že kar nekaj vohunskih fotografij, lahko lepo vidimo, da skice napovedujejo evolucijo aktualne oblike s tradicionalnimi Škodnimi oblikovnimi linijami, nekaj več bo gladkih linij na strani, čeprav bo spodnji del vrat deležen posebnih pregibov. Luči spredaj bodo tudi tokrat deljene, bolj ostro zašiljene, kot celota pa bo kodiaq v drugo deloval bolj sofisticirano. Še več, zatemnjen D-stebriček bo kriv za navidezno lebdečo streho, kar bo dalo kodiaqu posebno prezenco na cesti.
slika
Čehi so se še posebej potrudili pri izdelavi notranjosti, kjer so na voljo novi in trajnostni materiali, takisto kar nekaj tehnoloških posebnosti. V prvi vrsti je na sredi armaturne plošče 13-palčni zaslon na dotik, pod katerim so trije vrtljivi gumbi, vsak pa premore 32 milimetrski zaslon. Zunanja sta namenjena spreminjanju temperature ter za ogrevanje in prezračevanje sprednjih sedežev, sredinski pa lahko nastavlja ali glasnost multimedijskega sistema ali hitrost prezračevanja ali program vožnje. Iz neznanega razloga se zmanjšajo zasloni digitalnih merilnikov pri vseh avtomobilih skupine Volkswagen, tako da bo drugi kodiaq premogel samo še 10-palčni zaslon, ki pa ga je mogoče nadgraditi s projekcijskih prikazovalnikom. Tudi prestavna ročica je zdaj svoje mesto našla ob volanu, tako da je na sredinski konzoli precej več prostora za drobnarije in za polnjenje dveh mobilnih telefonov. Med pametnimi rešitvami 'Simply clever' bosta dežnik in strgalo za led v voznikovih vratih, tkanine bodo iz 100-odstotno recikliranega poliestra, usnje pa bo pridobljeno z uporabo okolju prijaznega procesa strojenja. Kodiaq bo v drugi inkarnaciji malenkost daljši, zato bo večji tudi prtljažnik, ki bo poslej ponujal 910 litrov prostora, torej 75 litrov več, če bo kodiaq premogel 7 sedežev pa bo prtljažnik pogoltnil 'samo' še 845 litrov, ob petih dvignjenih naslonih.
slika
Novi kodiaq bo izdelan na posodobljeni platformi MQB evo, ki podlaga tudi volkswagen golf in model octavia, posledično pa to pomeni, da bo imel kodiaq razširjeno paleto pogonskih sklopov. Vsi pogonski sklopi bodo blagohibridni, spomladi 2024 pa bo naprodaj tudi kodiaq s priključnohibridnim pogonskim sklopom, kjer bo baterija pospravila okoli 25,7 kWh elektrike, samo na elektrone pa bo mogoče prevoziti več kot 100 kilometrov. Seveda bodo na voljo tudi klasični dizelski in bencinski pogoni, po kričečih napovedih verjetno z zadnjimi, ki jih bodo izdelale Evropske tovarne. Vsaj dokler si politika ne premisli in datum ukinjanja motorjev na notranje zgorevanje ne prestavi na leto 2086. V vsakem primeru Čehi novi kodiaq pokažejo že prihodnji teden, vstopni model pa bo verjetno malenkost dražji od aktualnega, za katerega želijo najmanj 30.530 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Skice napovedujejo premiero

Drugo generacijo modela kodiaq bodo pri Škodi predstavili prihodnji teden. Tokrat objavljamo prve uradne skice.

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc