Ja, v dobrih starih časih smo tudi v Evropi znali narediti poceni in lastnikovi denarnici zelo prijazne avtomobile, ki so ugajali predvsem nezahtevnim kupcem in vsem tistim, ki za avtomobil niso bili pripravljeni jemati hipoteke, niti niso želeli imeti z avtomobilom visokih obratovalnih stroškov. Ti časi so v Evropi žal že zdavnaj minili, več sreče v tem pogledu imajo kupci avtomobilov v ostalih predelih sveta, recimo v Indiji, kjer so pri znamki Maruti Suzuki pred kratkim predstavili dejansko lahko (masa avtomobila: 750 kg (približno)) gospodarsko vozilo iz kategorije H1, ki je zasnovano na serijskem modelu (alto (K10)), ki smo ga nekoč poznali tudi kupci v Evropi, najprej v originalu (suzuki) nato pa še v licenčni različici (Maruti).
slika
suzuki alto K10
Novi alto tour H1 bi lahko opisali kot šolski primer pravega okoljevarstva, ker gre v tem primeru za dejansko majhen (dolžina: 3530 mm, širina: 1490 mm, višina: 1520 mm, medosna razdalja: 2380 mm) avtomobil stare šole, ki je posledično tudi izredno okreten (rajdni krog: 4,5 metra) in do neke mere (osnovna prostornina prtljažnika: 214 litrov) tudi zelo praktičen (glede na velikost avtomobila), ker se v njem še vedno lahko pelje 5 ne ravno 'ameriško opulentnih' potnikov. Poleg tega proizvajalcu za izdelavo takšnega avtomobila ni potrebno porabiti veliko razpoložljivih resursov (za razliko od proizvodnje aktualnih ameriških in evropskih 4-kolesnih 'zavaljenih krav', ki imajo v nekaterih primerih skrajno družbeno neodgovornih proizvajalcev že skoraj 3 tone neto mase), kupci takšnega avtomobila pa sigurno cenijo tudi njegovo neotovorjenost z razno modno 'invalidsko opremo', ker jim je očitno za razliko od številnih Evropejcev in Američanov jasno, da se tisto kar v avtomobil ni vgrajeno, ne more pokvariti, niti ne zahteva vzdrževanja. Zato ima Volkswagnov golf II v nekaterih predelih našega planeta že zdavnaj kultni status, ker je takšen avtomobil lahko dejansko neuničljiv.
slika
Ker gre v primeru takšnega suzukija za avtomobil z maso v območju legendarne Renaultove 'katrce' proizvajalcu za uspešno samodejno premikanje takšnega vozila seveda ni potrebno vgraditi pogonskega skopa s 500 'konji'. Namesto tega ga premika 1,0-litrski bencinski 'low-tech' motor, ki lahko brez 'prisile' mobilizira atmosferskih 49 kW (67 KM) pogonske moči pri 5500 vrtljajih v minuti ter 89 Nm motornega navora pri 3500 vrt./min. Obstaja pa tudi CNG različica tega modela z 42 kW (57 KM) pogonske moči ter 82 Nm motornega navora, ki bo še bolj prijazna do lastnikove denarnice, ker govorimo o avtomobilu, ki se na vsakih 100 prevoženih kilometrov zadovolji s samo 2,9 litra plinskega goriva, in to brez kakšnih 'Wunderwaffe' tehnologij, ki lahko močno privzdignejo končno prodajno ceno vozila. Podobno zadovoljni bodo tudi lastniki bencinsko gnane verzije, ki v podobnih okoliščinah porabi približno 4 litre bencinskega goriva. Ker gre v primeru tega vozila za gospodarsko orientirano različico, ki mora lastniku v prvi vrsti zagotavljati dotok denarja, tudi na račun majhnih vzdrževalnih stroškov, je alto tour H1 občutno slabše opremljen od običajne serijske verzije modela alto, ponuja pa tudi manj prefinjen izgled, ker je to vozilo za delo, ne pa za nastopaštvo po mestnih ulicah, ki smo mu pri gospodarskih vozilih že priča v Evropi in ZDA.
slika
Najlepša pri tem vozilu pa je njegova prodajna cena, ker boste v Indiji za bencinsko gnano različico tega vozila odšteli že prav neverjetnih (za nas Evropejce, ki nas avtomobilska industrija 'lupi' kot banane) 5.800 ameriških dolarjev (približno), medtem ko je CNG različica nekoliko dražja, ker bo kupec zanjo odštel približno 6.900 ameriških dolarjev.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Skromni delavček

Suzuki alto: Indijci so dobili novega šampiona skromnosti, ki bo lastnika nagradil z izredno majhnimi obratovalnimi stroški.

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc