Njihov mali 2-sedežni patak rodster (dolžina: 3360 mm, širina: 1360 mm, višina: 1395 mm), ki bi ga na Japonskem z lahkoto uvrstili med njihove 'Kei-car' avtomobile, je oblikovan v stilu majhnih evropskih športnih avtomobilov iz poznih dvajsetih let prejšnjega stoletja, izbiro primernega pogona pa prepuščajo kupcem, ker bo ta simpatični in izredno lahki (masa vozila: 450 kg) mestni avtomobilček na voljo v treh, različno motoriziranih različicah. Ljubiteljem klasičnih avtomobilov namenjajo bencinsko gnano različico, ki jo premika enovaljni 4-taktni vodno hlajeni motorček s 4. ventili in pritaknjenim samodejnim menjalnikom. Slovaki ob tem ne razkrivajo delovne prostornine vgrajenega predstavnika fosilno gnanih motorjev, vemo samo to, da lahko ta motorček mobilizira 15 kW (20 KM) pogonske moči, enako pogonsko moč pa mu zagotavljata tudi obe električno gnani različici, kjer je različna samo velikost vgrajenega sklopa akumulatorjev.
slika
Čeprav je bencinsko gnana različica najmanj zmogljiva (0-50 km/h: 9 sekund, največja hitrost 125 km/h), se lahko rodster pohvali z največjim akcijskim dosegom (velikost rezervoarja za gorivo: 35 litrov), ki znaša dobrih 500 kilometrov, ker znaša povprečna poraba goriva približno 5,6 litra na vsakih sto prevoženih kilometrov. Nekoliko bolj zmogljivi (0-50 km/h: 7 sekund, največja hitrost: 130 km/h) sta obe električno gnani verziji, ki pa se ne moreta pohvaliti z velikim akcijskim radijem. V primeru, ko je v vozilo vgrajen manjši sklop akumulatorjev s kapaciteto 10 kWh, bo polnjenje akumulatorjev potrebno že po 100 prevoženih kilometrih. Nekoliko dražja različica z večjim sklopom akumulatorjev (kapaciteta: 20 kWh) vam bo lahko zagotovila približno 250 kilometrov akcijskega radija. Sta pa obe električno gnani različici tudi občutno dražji od bencinsko gnani rodster, ki bo na voljo za najmanj 16.900 evrov. Prodajna cena za najcenejšo električno različico bo najmanj 22.900 evrov, v primeru večjega paketa vgrajenih akumulatorjev bo kupec za takšno vozilo odštel najmanj 25.400 evrov. Čeprav padak rodster na prvi pogled deluje kot izredno špartansko opremljeno vozilo, je osnovna opremljenost povsem solidna, za še več odštetega denarja pa ponujajo še več vgrajene opreme.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Slovaški izlet v preteklost

V juliju leta 2021 so pri slovaški avtomobilski znamki Patak Motors prvič predstavili izrazito ‘retro’ oblikovan avtomobilček iz kategorije L7e (patak rodster), ki je v letošnjem avgustu prejel tudi EU homologacijo, posledično so se v letošnjem septembru lahko lotili priprav na začetek serijske proizvodnje, ki bo stekla v avgustu leta 2024.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc