Njihov mali 2-sedežni patak rodster (dolžina: 3360 mm, širina: 1360 mm, višina: 1395 mm), ki bi ga na Japonskem z lahkoto uvrstili med njihove 'Kei-car' avtomobile, je oblikovan v stilu majhnih evropskih športnih avtomobilov iz poznih dvajsetih let prejšnjega stoletja, izbiro primernega pogona pa prepuščajo kupcem, ker bo ta simpatični in izredno lahki (masa vozila: 450 kg) mestni avtomobilček na voljo v treh, različno motoriziranih različicah. Ljubiteljem klasičnih avtomobilov namenjajo bencinsko gnano različico, ki jo premika enovaljni 4-taktni vodno hlajeni motorček s 4. ventili in pritaknjenim samodejnim menjalnikom. Slovaki ob tem ne razkrivajo delovne prostornine vgrajenega predstavnika fosilno gnanih motorjev, vemo samo to, da lahko ta motorček mobilizira 15 kW (20 KM) pogonske moči, enako pogonsko moč pa mu zagotavljata tudi obe električno gnani različici, kjer je različna samo velikost vgrajenega sklopa akumulatorjev.
slika
Čeprav je bencinsko gnana različica najmanj zmogljiva (0-50 km/h: 9 sekund, največja hitrost 125 km/h), se lahko rodster pohvali z največjim akcijskim dosegom (velikost rezervoarja za gorivo: 35 litrov), ki znaša dobrih 500 kilometrov, ker znaša povprečna poraba goriva približno 5,6 litra na vsakih sto prevoženih kilometrov. Nekoliko bolj zmogljivi (0-50 km/h: 7 sekund, največja hitrost: 130 km/h) sta obe električno gnani verziji, ki pa se ne moreta pohvaliti z velikim akcijskim radijem. V primeru, ko je v vozilo vgrajen manjši sklop akumulatorjev s kapaciteto 10 kWh, bo polnjenje akumulatorjev potrebno že po 100 prevoženih kilometrih. Nekoliko dražja različica z večjim sklopom akumulatorjev (kapaciteta: 20 kWh) vam bo lahko zagotovila približno 250 kilometrov akcijskega radija. Sta pa obe električno gnani različici tudi občutno dražji od bencinsko gnani rodster, ki bo na voljo za najmanj 16.900 evrov. Prodajna cena za najcenejšo električno različico bo najmanj 22.900 evrov, v primeru večjega paketa vgrajenih akumulatorjev bo kupec za takšno vozilo odštel najmanj 25.400 evrov. Čeprav padak rodster na prvi pogled deluje kot izredno špartansko opremljeno vozilo, je osnovna opremljenost povsem solidna, za še več odštetega denarja pa ponujajo še več vgrajene opreme.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Slovaški izlet v preteklost

V juliju leta 2021 so pri slovaški avtomobilski znamki Patak Motors prvič predstavili izrazito ‘retro’ oblikovan avtomobilček iz kategorije L7e (patak rodster), ki je v letošnjem avgustu prejel tudi EU homologacijo, posledično so se v letošnjem septembru lahko lotili priprav na začetek serijske proizvodnje, ki bo stekla v avgustu leta 2024.

Beri dalje
Vse različice novega A6
NOVICE
Vse različice novega A6
Audi A7
Iztok Krajnc
Supermačka s širokimi boki
NOVICE
Supermačka s širokimi boki
TWR supercat
Iztok Krajnc
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc