Južnokorejci so sicer lansko leto pokazali osveženi model i20, vendar takrat ni bilo na voljo dinamičnih dodatkov N line. Zdaj so spet na voljo.
Tretja generacija hyundaija i20 je na cestah pristala leta 2020, že lansko leto pa so Južnokorejci poskrbeli za cel kup nadgraditev, zaradi katerih bo i20 še nekaj časa ostal zaželen med kupci. Zdaj, zaradi vnovične vrnitve opreme N line, še bolj. Tudi zato, ker nam je aktualna politika zakrivila zaton hitrih avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje, posledično pa se bomo morali že zelo kmalu posloviti od hitrih modelov i30 N in i20 N. Zdaj bodo tako vsaj za vizualno dinamičnost skrbeli dodatki N line, zaradi katerih se bo takšen i20 malenkostno razlikoval od ostalih paketov opreme. V prvi vrsti ne bo imel logotipa Hyundai nad masko, kot velja za izdaje po prevetritvi, temveč bo še vedno na svojem mestu, na sredi maske, ki pa bo dobila drugačen izgled. Tudi zadaj novosti ne pričakujte, bodo pa na voljo nova 17-palčna platišča in štiri nove barve – siva lumen pearl, modra meta pearl, modra vibrant pearl in limetina lucid metallic.

Znotraj sprememb tako rekoč ni, torej ostajata 10,25-palčna zaslona, eden za digitalne merilnike in drugi za multimedijo, k temu pa so dodali kontrastne rdeče šive in dodatke po kabini, takisto športna sedeža, N line volan, aluminijasta pedala, razširjeno ambientalno osvetlitev z več barvami in nadgrajen multimedijski sistem. Kakšna bo motorizacija še ni jasno, vendar nekih bistvenih nadgradenj oziroma sprememb ne pričakujemo. Verjetno bo z opremo N line na voljo samo 1,0-litrski turbobencinski motor, ki ponudi ali 74 kW (100 KM) ali 88 kW (120 KM), vstopni model pa bo verjetno stal okoli 23 tisočakov. Vstopni hyundai i20 je sicer na voljo za najmanj 18.800 EUR.
Športni dodatki so nazaj!
Beri dalje