Mogoče so na eni točki pri Mercedes-Benzu res imeli preveč modelov, zato so se Nemci odločili, da bodo kupejevski izdaji razredov C in E združili v razred CLE, ki prinaša tudi različico s platneno streho. Po velikosti se novinec tako uvršča med prej omenjena razreda C in E, čeprav je po velikosti dejansko daljši od opuščenega razreda E coupé, je pa enako širok in postavljen malenkost nižje, da ima na cesti lepšo prezenco.
slika
Obraz modela CLE spominja na novi razred C, podobne so luči, maska je široka, predvsem pa sta oba odbijača precej dinamično zašiljena, takisto pokrov motorja z dvema sredinskima izboklinama. Na strani so linije enostavne in gladke, na zadku je podobna oblika luči kot pri novem GLC coupé, seveda pa na zadku ne manjka niti difuzor in, na žalost, umeten zaključek izpušne cevi na vsaki strani odbijača.
slika
Notranjost vam bo poznana, saj je CLE večino stvari v notranjosti povzel po razredih C in GLC, tako je pred voznikom 12,3-palčni zaslon z digitalnimi merilniki, na sredini armature pa je pokončno postavljen 11,9-palčni zaslon multimedijskega sistema MBUX. Slednji je zdaj že precej sofisticiran in se uči voznikovih navad, tako da bo samodejno prilagodil nastavitve na podlagi osebe za volanom, predvsem pa se bo spremenila tudi ambientalna osvetlitev kabine, takisto bo MBUX predstavil najbolj pomembne opomnike, kot so rojstni dnevi ali telefonski klici. Prepoznavanje glasovnih ukazov je zdaj lažje, saj avtomobil, v primeru, da je v vozilu samo voznik, venomer posluša in naredi tisto, kar voznik želi. Če je potnikov več je potrebno še vedno najprej izustiti ’Hey Mercedes’. CLE bo na voljo s širokim naborom varnostnih sistemov, tudi s sistemom za zaviranje v sili, s sistemom za ohranjanje voznega pasu in številnimi drugimi. Medosje novinca je sicer 8 milimetrov krajše kot pri razredu E coupé, zato je v notranjosti malenkost manj prostora za noge in glave zadaj, prtljažnik pa pogoltne 5 litrov manj, skupno 420, kar je še vedno 60 litrov več kot pri razredu C coupé.
slika
Ker je CLE izdelan na platformi MRA2, je za pogon zadolžena kopica štirivaljnih bencinskih in en dizelski motor, večina s prostornino dveh litrov in z blagohibridno tehnologijo, pri vseh pa se moč na kolesa prenaša preko devetstopenjskega samodejnega menjalnika. Vstopni turbodizelski stroj bo ponudil 145 kW (197 KM) moči in 440 Nm navora, zaradi česar se bo lahko takšen CLE do 100 km/h pognal v 7,5 sekunde, vgrajeni generator zaganjalnika pa omogoča daljša obdobja jadranja in med pospeševanjem začasno pomaga z močjo 16,9 kW (23 KM) in 200 Nm navora. CLE 200 premore 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki proizvede 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, zato se lahko do 100 km/h požene v 7,4 sekunde, če ima štirikolesni pogon pa se enaka naloga opravi v času 7,5 sekunde. CLE 300 bo na voljo samo s štirikolesnim pogonom in z močjo 190 kW (258 KM) in 400 Nm navora, do 100 km/h se bo pognal v 6,2 sekunde in dosegel elektronsko omejeno hitrost 250 km/h. Še hitrejši bo CLE 450 4matic, kjer bo 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik premogel že 280 kW (381 KM) moči in 500 Nm navora, zato se bo do 100 km/h pognal v 4,4 sekunde in bo do prihodov modelov AMG tudi najhitrejši CLE v ponudbi.
slika
Na seznamu dodatne opreme je še štirikolesno krmiljenje in zadnji kolesi se lahko obrneta do 2,5 stopinje v isto smer kot sprednji kolesi, če je hitrost večja od 30 km/h, sicer se obrneta v obratno smer, da je lažje manevriranje. Prodaja bo stekla novembra in takrat bo CLE na voljo za najmanj 60.000 EUR, prihodnje leto pripelje tudi različica s platneno streho.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Štiri so stlačili v dva

Pri Mercedes-Benzu so pred časom ukinili kupejevski izdaji razredov C in E, tudi različice zgoraj brez, namesto slednjih pa je pripeljal CLE.

Beri dalje
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc