Pri Mercedes-Benzu so pred časom ukinili kupejevski izdaji razredov C in E, tudi različice zgoraj brez, namesto slednjih pa je pripeljal CLE.
Mogoče so na eni točki pri Mercedes-Benzu res imeli preveč modelov, zato so se Nemci odločili, da bodo kupejevski izdaji razredov C in E združili v razred CLE, ki prinaša tudi različico s platneno streho. Po velikosti se novinec tako uvršča med prej omenjena razreda C in E, čeprav je po velikosti dejansko daljši od opuščenega razreda E coupé, je pa enako širok in postavljen malenkost nižje, da ima na cesti lepšo prezenco.
Obraz modela CLE spominja na novi razred C, podobne so luči, maska je široka, predvsem pa sta oba odbijača precej dinamično zašiljena, takisto pokrov motorja z dvema sredinskima izboklinama. Na strani so linije enostavne in gladke, na zadku je podobna oblika luči kot pri novem GLC coupé, seveda pa na zadku ne manjka niti difuzor in, na žalost, umeten zaključek izpušne cevi na vsaki strani odbijača.
Notranjost vam bo poznana, saj je CLE večino stvari v notranjosti povzel po razredih C in GLC, tako je pred voznikom 12,3-palčni zaslon z digitalnimi merilniki, na sredini armature pa je pokončno postavljen 11,9-palčni zaslon multimedijskega sistema MBUX. Slednji je zdaj že precej sofisticiran in se uči voznikovih navad, tako da bo samodejno prilagodil nastavitve na podlagi osebe za volanom, predvsem pa se bo spremenila tudi ambientalna osvetlitev kabine, takisto bo MBUX predstavil najbolj pomembne opomnike, kot so rojstni dnevi ali telefonski klici. Prepoznavanje glasovnih ukazov je zdaj lažje, saj avtomobil, v primeru, da je v vozilu samo voznik, venomer posluša in naredi tisto, kar voznik želi. Če je potnikov več je potrebno še vedno najprej izustiti ’Hey Mercedes’. CLE bo na voljo s širokim naborom varnostnih sistemov, tudi s sistemom za zaviranje v sili, s sistemom za ohranjanje voznega pasu in številnimi drugimi. Medosje novinca je sicer 8 milimetrov krajše kot pri razredu E coupé, zato je v notranjosti malenkost manj prostora za noge in glave zadaj, prtljažnik pa pogoltne 5 litrov manj, skupno 420, kar je še vedno 60 litrov več kot pri razredu C coupé.
Ker je CLE izdelan na platformi MRA2, je za pogon zadolžena kopica štirivaljnih bencinskih in en dizelski motor, večina s prostornino dveh litrov in z blagohibridno tehnologijo, pri vseh pa se moč na kolesa prenaša preko devetstopenjskega samodejnega menjalnika. Vstopni turbodizelski stroj bo ponudil 145 kW (197 KM) moči in 440 Nm navora, zaradi česar se bo lahko takšen CLE do 100 km/h pognal v 7,5 sekunde, vgrajeni generator zaganjalnika pa omogoča daljša obdobja jadranja in med pospeševanjem začasno pomaga z močjo 16,9 kW (23 KM) in 200 Nm navora. CLE 200 premore 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki proizvede 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, zato se lahko do 100 km/h požene v 7,4 sekunde, če ima štirikolesni pogon pa se enaka naloga opravi v času 7,5 sekunde. CLE 300 bo na voljo samo s štirikolesnim pogonom in z močjo 190 kW (258 KM) in 400 Nm navora, do 100 km/h se bo pognal v 6,2 sekunde in dosegel elektronsko omejeno hitrost 250 km/h. Še hitrejši bo CLE 450 4matic, kjer bo 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik premogel že 280 kW (381 KM) moči in 500 Nm navora, zato se bo do 100 km/h pognal v 4,4 sekunde in bo do prihodov modelov AMG tudi najhitrejši CLE v ponudbi.
Na seznamu dodatne opreme je še štirikolesno krmiljenje in zadnji kolesi se lahko obrneta do 2,5 stopinje v isto smer kot sprednji kolesi, če je hitrost večja od 30 km/h, sicer se obrneta v obratno smer, da je lažje manevriranje. Prodaja bo stekla novembra in takrat bo CLE na voljo za najmanj 60.000 EUR, prihodnje leto pripelje tudi različica s platneno streho.
Štiri so stlačili v dva
Beri dalje