Toyota supra je danes na voljo tako s 3,0-litrskim turbobencinski motorjem kot z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem, ter z ročnim ali s samodejnim menjalnikom. Največja novost pa bo vsekakor supra GRMN, ki jo inženirji že testirajo na nemškem dirkališču Nürburgring. Prototip je odet v kamuflažno folijo, ki je rezervirana za nabrite izdaje, vsekakor pa lahko vidimo malenkost drugačen sprednji odbijač, ki ima spremenjen usmerjevalnik zraka, takisto je novih še nekaj aerodinamičnih elementov. Malenkostne spremembe so opazne tudi na zadku, kje rima supra GRMN velik zadnji spojler, ki je sicer podoben tistemu na posebni izdaji GR supra 45th anniversary edition, vendar ni povsem enak. Vse ostalo je praktično enako kot pri ostalih izdajah, le da je prototip na drugačnih platiščih, za katerimi se skriva precej bolj zmogljiv zavorni sistem.
slika
To verjetno ne bodo edine spremembe, saj bo supra GRMN bliže tlom, torej bo še bolj športno zašiljeno tudi vzmetenje, kot se od različic GRMN tudi pričakuje. Govorice na spletu že leta namigujejo, da bo za pogon najbolj nabrite supre skrbel 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik z dvema turbopuhaloma, takšen kot ga premore BMW M4 CSL. To pomeni, da bi se na zadnji kolesi prenašalo 405 kW (551 KM) moči in 650 Nm navora, vendar se zdi bolj verjetno, da bo za premikanje skrbel enak motor kot premika M4. Torej bo supra GRMN verjetno premogla 353 kW (480 KM) moči in 550 Nm navora, moč pa se bo v tem primeru na zadnji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami. Supra GRMN bo verjetno na voljo že prihodnje leto, do takrat pa boste za klasičen primerek z močjo 190 kW (258 KM) odšteli najmanj 58.300 EUR, za zmogljivejšo izdajo z močjo 250 kW (340 KM) pa najmanj 71.400 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Super supra

Toyota supra se je vrnila leta 2020, zdaj pa vohunske fotografije napovedujejo prihod še precej bolj zmogljive izdaje GRMN.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc