Toyota supra je danes na voljo tako s 3,0-litrskim turbobencinski motorjem kot z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem, ter z ročnim ali s samodejnim menjalnikom. Največja novost pa bo vsekakor supra GRMN, ki jo inženirji že testirajo na nemškem dirkališču Nürburgring. Prototip je odet v kamuflažno folijo, ki je rezervirana za nabrite izdaje, vsekakor pa lahko vidimo malenkost drugačen sprednji odbijač, ki ima spremenjen usmerjevalnik zraka, takisto je novih še nekaj aerodinamičnih elementov. Malenkostne spremembe so opazne tudi na zadku, kje rima supra GRMN velik zadnji spojler, ki je sicer podoben tistemu na posebni izdaji GR supra 45th anniversary edition, vendar ni povsem enak. Vse ostalo je praktično enako kot pri ostalih izdajah, le da je prototip na drugačnih platiščih, za katerimi se skriva precej bolj zmogljiv zavorni sistem.
slika
To verjetno ne bodo edine spremembe, saj bo supra GRMN bliže tlom, torej bo še bolj športno zašiljeno tudi vzmetenje, kot se od različic GRMN tudi pričakuje. Govorice na spletu že leta namigujejo, da bo za pogon najbolj nabrite supre skrbel 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik z dvema turbopuhaloma, takšen kot ga premore BMW M4 CSL. To pomeni, da bi se na zadnji kolesi prenašalo 405 kW (551 KM) moči in 650 Nm navora, vendar se zdi bolj verjetno, da bo za premikanje skrbel enak motor kot premika M4. Torej bo supra GRMN verjetno premogla 353 kW (480 KM) moči in 550 Nm navora, moč pa se bo v tem primeru na zadnji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami. Supra GRMN bo verjetno na voljo že prihodnje leto, do takrat pa boste za klasičen primerek z močjo 190 kW (258 KM) odšteli najmanj 58.300 EUR, za zmogljivejšo izdajo z močjo 250 kW (340 KM) pa najmanj 71.400 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Super supra

Toyota supra se je vrnila leta 2020, zdaj pa vohunske fotografije napovedujejo prihod še precej bolj zmogljive izdaje GRMN.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc