Toyota supra je danes na voljo tako s 3,0-litrskim turbobencinski motorjem kot z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem, ter z ročnim ali s samodejnim menjalnikom. Največja novost pa bo vsekakor supra GRMN, ki jo inženirji že testirajo na nemškem dirkališču Nürburgring. Prototip je odet v kamuflažno folijo, ki je rezervirana za nabrite izdaje, vsekakor pa lahko vidimo malenkost drugačen sprednji odbijač, ki ima spremenjen usmerjevalnik zraka, takisto je novih še nekaj aerodinamičnih elementov. Malenkostne spremembe so opazne tudi na zadku, kje rima supra GRMN velik zadnji spojler, ki je sicer podoben tistemu na posebni izdaji GR supra 45th anniversary edition, vendar ni povsem enak. Vse ostalo je praktično enako kot pri ostalih izdajah, le da je prototip na drugačnih platiščih, za katerimi se skriva precej bolj zmogljiv zavorni sistem.
slika
To verjetno ne bodo edine spremembe, saj bo supra GRMN bliže tlom, torej bo še bolj športno zašiljeno tudi vzmetenje, kot se od različic GRMN tudi pričakuje. Govorice na spletu že leta namigujejo, da bo za pogon najbolj nabrite supre skrbel 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik z dvema turbopuhaloma, takšen kot ga premore BMW M4 CSL. To pomeni, da bi se na zadnji kolesi prenašalo 405 kW (551 KM) moči in 650 Nm navora, vendar se zdi bolj verjetno, da bo za premikanje skrbel enak motor kot premika M4. Torej bo supra GRMN verjetno premogla 353 kW (480 KM) moči in 550 Nm navora, moč pa se bo v tem primeru na zadnji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami. Supra GRMN bo verjetno na voljo že prihodnje leto, do takrat pa boste za klasičen primerek z močjo 190 kW (258 KM) odšteli najmanj 58.300 EUR, za zmogljivejšo izdajo z močjo 250 kW (340 KM) pa najmanj 71.400 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Super supra

Toyota supra se je vrnila leta 2020, zdaj pa vohunske fotografije napovedujejo prihod še precej bolj zmogljive izdaje GRMN.

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc