Toyota supra se je vrnila leta 2020, zdaj pa vohunske fotografije napovedujejo prihod še precej bolj zmogljive izdaje GRMN.
Toyota supra je danes na voljo tako s 3,0-litrskim turbobencinski motorjem kot z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem, ter z ročnim ali s samodejnim menjalnikom. Največja novost pa bo vsekakor supra GRMN, ki jo inženirji že testirajo na nemškem dirkališču Nürburgring. Prototip je odet v kamuflažno folijo, ki je rezervirana za nabrite izdaje, vsekakor pa lahko vidimo malenkost drugačen sprednji odbijač, ki ima spremenjen usmerjevalnik zraka, takisto je novih še nekaj aerodinamičnih elementov. Malenkostne spremembe so opazne tudi na zadku, kje rima supra GRMN velik zadnji spojler, ki je sicer podoben tistemu na posebni izdaji GR supra 45th anniversary edition, vendar ni povsem enak. Vse ostalo je praktično enako kot pri ostalih izdajah, le da je prototip na drugačnih platiščih, za katerimi se skriva precej bolj zmogljiv zavorni sistem.
To verjetno ne bodo edine spremembe, saj bo supra GRMN bliže tlom, torej bo še bolj športno zašiljeno tudi vzmetenje, kot se od različic GRMN tudi pričakuje. Govorice na spletu že leta namigujejo, da bo za pogon najbolj nabrite supre skrbel 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik z dvema turbopuhaloma, takšen kot ga premore BMW M4 CSL. To pomeni, da bi se na zadnji kolesi prenašalo 405 kW (551 KM) moči in 650 Nm navora, vendar se zdi bolj verjetno, da bo za premikanje skrbel enak motor kot premika M4. Torej bo supra GRMN verjetno premogla 353 kW (480 KM) moči in 550 Nm navora, moč pa se bo v tem primeru na zadnji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami. Supra GRMN bo verjetno na voljo že prihodnje leto, do takrat pa boste za klasičen primerek z močjo 190 kW (258 KM) odšteli najmanj 58.300 EUR, za zmogljivejšo izdajo z močjo 250 kW (340 KM) pa najmanj 71.400 EUR.
Super supra
Beri dalje