Novi superb je vizualno še vedno podoben zelo uspešni 3. generaciji, saj gre za evolucijo oblikovnega jezika, ki mu pravijo moderna trdnost. Superb se tudi tokrat ponaša z dolgim pokrovom motorja, pred katerim je osmerokotna maska, na sredi katere je velik logotip Škoda. Masko objema par ozkih luči, ki lahko premorejo tudi matrično led tehnologijo, prav tako pa se ponašajo s kar 40 odstotkov večjo svetilnostjo. Vetrobransko steklo je postavljeno bolj položno, streha je malenkost nižja, A-stebrička pa imata tudi deflektorja za dež, da lahko superb kar se da elegantno reže zrak, v vseh vremenskih pogojih, posledično pa je zato povečana tudi ekonomičnost avtomobila. Krom, ki so ga uporabili okoli maske in stekel, je temnejši, takisto ga najdete na spodnji strani sprednjega odbijača. Tudi na zadku so luči ožje in premorejo svetlobni podpis v obliki črke C, superb pa je že v osnovi obut v 17-palčna platišča. Še več, tako limuzina kot karavan sta zdaj malenkost daljša in višja, zaradi česar je v notranjosti več prostora, prtljažnik zdaj pogoltne 645 litrov (20 več) pri limuzini in 690 litrov (30 več) pri karavanu.
slika
Večja revolucija je v kabini, kjer je na vrhu armaturne plošče multimedijski sistem z zaslonom na dotik, ki v osnovi v diagonalo meri 10, pri bolje založenih primerkih pa 13 palcev. Digitalni merilniki so na 10-palčnem zaslonu, čeprav bi sami raje videli, da bi bili na večjem 12,3-palčnem, ki so ga iz neznanih razlogov upokojili. K sreči je upravljanje prezračevanja preko klasičnih in vrtljivih gumbov, slednji so trije in vsak premore svoj majhen zaslon, prav tako pa so prilagodljivi, tako da lahko enkrat omogočijo spreminjanje temperature, drugič spreminjanje jakosti ogrevanja sedeža, sredinski pa je zadolžen tako za glasnost ozvočenja kot za izbiro voznega programa. Multimedijski sistem seveda podpira povezavo s pametnimi telefoni preko Andorid Auto in Carplay, poleg tega pa je za brezžično polnjenje na voljo tudi hlajenje za sam mobilni telefon, da ne pride do pregrevanja. To je samo ena od zdaj že 28 pametnih rešitev, ki jih premore novi superb. Četrti superb se lahko ponaša še z masažnima sedežema spredaj, predvsem pa so pri izdelavi kabine uporabili trajnostne materiale, ki jih je mogoče kombinirati s številnimi barvnimi dodatki v sklopu stilskih paketov kabine.
slika
Kot se za najbolj sodobno škodo spodobi ima novi superb cel kup varnostnih sistemov, da bodo potniki kar se da varni, za premikanje pa je zadolžena zanimiva paleta pogonskih sklopov. V osnovi je za premikanje zadolžen 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki premore 110 kW (150 KM) moči, ker gre za blagi hibrid pa lahko pričakujemo ugodno porabo. Poleg tega je na bencinski strani še 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki proizvede ali 150 kW (204 KM) ali 195 kW (265 KM). Zmogljivejši moč pošilja na vsa štiri kolesa, prav tako pa je pri vseh motorjih na voljo samo samodejni menjalnik. Ljubitelji dizlov boste navdušeni še nad 2,0-litrskim turbodizlom TDI, ki ponudi ali 110 kW (150 KM) ali 142 kW (193 KM). Spet, zmogljivejši ponuja štirikolesni pogon. Na vrhu ponudbe bo superb s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki je sestavljen iz 1,5-litrskega turobencinskega štirivaljnika in elektromotorja, skupno pa je na voljo 150 kW (204 KM) sistemske moči. Ker baterija zdaj pospravi 25,7 kWh elektrike, je mogoče samo s pomočjo elektronov prevoziti več kot 100 kilometrov (WLTP), polnjenje pa poteka preko izmeničnega toka z močjo največ 11 kW, preko enosmernega pa z močjo največ 50 kW. V zadnjem primeru je tako baterija lahko napolnjena od 10 do 80 odstotkov v 25 minutah. Prvi primerki nove škode superb bodo na cestah še pred poletjem, vstopni model pa bo malenkost dražji od 3. generacije. Pričakujemo, da bo vstopni superb stal okoli 37.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Superb ponuja še več prostora

4. superb je tukaj! Čehi so končno pokazali četrto generacijo dolgo pričakovanega modela superb, ki se ponaša s klasičnimi motorji in s priključnohibridnim pogonom.

Beri dalje
Prihodnje leto!
NOVICE
Prihodnje leto!
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Avto je na soncu pregreta past!
NOVICE
Avto je na soncu pregreta past!
AVP
Iztok Krajnc
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
NOVICE
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
Bentley flying spur
Iztok Krajnc
Tole bo električni cayenne
NOVICE
Tole bo električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Za še bolj prostran nasmeh
NOVICE
Za še bolj prostran nasmeh
Porsche panamera turbo S E-hybrid in GTS
Iztok Krajnc
Zbogom in adijo!
NOVICE
Zbogom in adijo!
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Po vzoru električnega kolosa
NOVICE
Po vzoru električnega kolosa
Kia sportage
Iztok Krajnc
Vstopni model s 360 ‘konji’
NOVICE
Vstopni model s 360 ‘konji’
Porsche macan
Iztok Krajnc
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
NOVICE
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
ADAC
Iztok Krajnc
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
NOVICE
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
Audi RS 7
Iztok Krajnc