Leta 2010 preminulega britanskega konstruktorja Toma Walkinshawa povezujemo predvsem z uspehi Jaguarjevih vozil na dirkalnih stezah, ker je zaslužen za nastanek tekmovalne 'touring' različice jaguarja XJ-S iz skupine A, ki je na začetku osemdesetih let prejšnjega stoletja dosegla veliko zmag na dirkalnih stezah, odgovoren je tudi za nastanek novodobnih Jaguarjevih zmagovalcev (model XJR iz skupine C) v Le Mansu ter tudi za nastanek legendarnega in še vedno zelo čislanega jaguarja XJ220. Med avtomobili, ki jih je ustvaril za druge naročnike pa omenjajo predvsem renault clio V6 in pa aston-martina DB7, spominjamo pa se ga tudi kot glavnega Benettonovega inženirja, ki je v cirkus formule 1 pripeljal Michaela Schumacherja. Leta 1996 si je Walkinshaw omislil nakup moštva Arrows, vendar se je ta poslovna pustolovščina na koncu (leta 2002) zaključila s propadom njegovega podjetja TWR.
slika
Sedaj, dobrih 20 let kasneje, se je njegov najstarejši sin (Fergus Walkinshaw) odločil za nadaljevanje očetove poti, vendar z nekoliko drugačnim poslanstvom, ker bodo pri znamki TWR sedaj izdelovali nove, odnosno obnovljene in izdatno modificirane 'restomod' avtomobile. Za začetek so napovedali izdelavo 88. primerkov nove 'supermačke', ki je zasnovana na osnovi serijskih primerkov jaguarja XJ-S z vgrajenimi 12-valjnimi bencinskimi motorji znamke Jaguar. Fergus Walkinshaw si je ob tem omislil tudi dva nova poslovna partnerja (Magnus Walker & Khyzyl Saleem), ki sta že dobro uveljavljena v svetu avtomobilizma. Magnus Walker, ki ga po navadi povezujemo predvsem z izdelki znamke Porsche, ima v tem primeru vlogo konstruktorja, medtem ko je Khyzyl Saleem poskrbel za novo, občutno bolj agresivno podobo velikega britanskega kupeja, ki je oblikovan pod vplivom nekdanjih 'touring' dirkalnikov skupine A ter podobnih vozil iz serij IMSA in Trans-Am.
slika
Izredno agresivno zunanjo podobo nove 'supermačke' pa seveda dopolnjuje tudi 'hud' pogonski sklop v obliki modificiranega Jaguarjevega 12-valjnika, ki se je v serijski različici lahko pohvalil s 5,3-litra delovne prostornine. V novem britanskem superšportniku ima ta motor še nekaj več (+ 300 cm3) delovne prostornine, poleg tega so Britanci nanj obesili še zajeten mehanski kompresor in poskrbeli še za nekaj dodatnih izboljšav motorja. Končni rezultat izvedenega tuninga je približno 650 'konj' (478 kW) pri dejansko športnih 7.750 vrtljajih v minuti in več kot 700 Nm motornega navora, informacij o zmogljivostih tega avtomobila z maso v območju 1,5 tone pa Britanci zaenkrat ne razkrivajo. Vemo pa to, da bo kupec za takšnega, občutno modificiranega jaguarja moral odšteti približno 314.000 evrov. Prva vozila bodo kupcem na voljo v naslednjem poletju.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Supermačka s širokimi boki

Oznako TWR (Tom Walkinshaw Racing) so obudili. Tokrat ne predstavlja tekmovalnega moštva, temveč novega britanskega proizvajalca zelo zmogljivih ‘retro’ oblikovanih cestnih avtomobilov.

Beri dalje
Še naprej z motorji na notranje zgorevanje
NOVICE
Še naprej z motorji na notranje zgorevanje
Opel
Iztok Krajnc
Letos prihaja posodobljeni jogger
NOVICE
Letos prihaja posodobljeni jogger
Dacia jogger
Iztok Krajnc
Motorji z notranjim zgorevanjem ostajajo
NOVICE
Motorji z notranjim zgorevanjem ostajajo
Porsche macan
Iztok Krajnc
Hibridnih 196 ‘konjičkov’
NOVICE
Hibridnih 196 ‘konjičkov’
Subaru crosstrek hybrid
Iztok Krajnc
Električni kombi bo kmalu tukaj
NOVICE
Električni kombi bo kmalu tukaj
Kia PV5
Iztok Krajnc
Kuštralo vas bo 665 ‘konjičkov’
NOVICE
Kuštralo vas bo 665 ‘konjičkov’
Aston martin vantage roadster
Iztok Krajnc
Polo praznuje abrahama!
NOVICE
Polo praznuje abrahama!
Volkswagen polo
Iztok Krajnc
Nadgrajeni model prihaja še letos
NOVICE
Nadgrajeni model prihaja še letos
DS 4
Iztok Krajnc
95-odstotno pripravljen
NOVICE
95-odstotno pripravljen
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
‘Defender’ za 14.000 evrov
NOVICE
‘Defender’ za 14.000 evrov
BAW BJ 212 'Beijing'
Iztok Krajnc