Električni potniški kombi peugeot E-traveller ima novo podobo, ki je kriva tudi za lepše rezanje zraka. To pomeni, da je bolj ekonomičen, še vedno pa je na voljo v dveh različnih dolžinah (4,98 in 5,33 metra) in z dvema različnima baterijama. Manjša pospravi 50, večja 75 kWh elektrike, s slednjo pa je mogoče prevoziti do 350 kilometrov, z manjšo do 224, oboje po WLTP. V vsakem primeru je za premikanje še vedno zadolžen elektromotor, ki proizvede 100 kW (136 KM) moči in 260 Nm navora, moč pa se prenaša samo na sprednji kolesi. Torej, enako kot prej, vendar so ga programsko nadgradili. Na nekaterih tržiščih bo v sklopu osnovne opreme polnilnik baterije z močjo 7,4 kW, pri nas pa bi znal biti zmogljivejši 11-kilovatni, saj je bil že doslej na voljo v osnovni opremi business. To pomeni, da bo baterijski sklop lahko poln v slabih petih, oziroma v slabih osmih urah, ker pa podpira tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 100 kW, se bo manjša baterija od 5 do 80 % napolnila v 38, večja pa v 45 minutah.
slika
Tudi v notranjosti bo peugeot E-traveller imel nekaj svežine, v prvi vrsti posodobljen 10-palčni zaslon digitalnega zaslona z večjo ločljivostjo in digitalne merilnike na 10-palčnem zaslonu. Odvisno od opreme bodo na voljo do štirje vhodi USB tipa C za polnjenje naprav, čeprav bi jih v takšnem kombiju moralo biti vsaj 8, tudi podlaga za brezžično polnjenje, prav tako pa bo na voljo od 5 do 9 sedežev. Za bolj zahtevne stranke bo paket business VIP v zadnji del postavil štiri individualne fotelje in bolj sofisticirane materiale. Vstopni osveženi peugeot e-traveller z drugačnimi lučmi in spremenjeno masko bo verjetno malenkost dražji od aktualnega, za katerega pri nas zahtevajo najmanj 47.250 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Svež zunaj in znotraj, spodaj posodobljen

Pri Peugeotu so pokazali svoj osvežen električni E-traveller, ki se ponaša z dometom do 350 kilometrov.

Beri dalje
Za legendo le najboljše
NOVICE
Za legendo le najboljše
Ford capri
Iztok Krajnc
5 zvezdic na Euro NCAP
NOVICE
5 zvezdic na Euro NCAP
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Plaid po imenu performance
NOVICE
Plaid po imenu performance
Tesla model Y performance
Iztok Krajnc
Tečeta zadnji krog
NOVICE
Tečeta zadnji krog
Porsche boxster in cayman
Iztok Krajnc
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
NOVICE
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
ARI poly
Iztok Krajnc
Strela na štrom!
NOVICE
Strela na štrom!
Tesla model S plaid
Iztok Krajnc
30 dostavnikov za Pošto Slovenije
NOVICE
30 dostavnikov za Pošto Slovenije
Citroën ë-berlingo
Iztok Krajnc
V šesto še bolj robustna
NOVICE
V šesto še bolj robustna
Toyota RAV4
Iztok Krajnc
Ekstremno testiranje
NOVICE
Ekstremno testiranje
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Nazaj, a naprej
NOVICE
Nazaj, a naprej
Fiat grande panda 4x4
Iztok Krajnc