Naši vohunski fotografi so v Ingolstadtu ujeli naslednjo generacijo audija A4 avant, ki se bo imenoval audi A5 avant.
Prototip audija A5 avant ni povsem nezakamufliran, saj je vidne še nekaj kamuflažne folije vseokrog, kljub temu pa že lahko vidimo, kako bo novinec izgledal. V prvi vrsti bodo luči manjše in manj ostro oblikovane, na zadku pa pričakujemo led trak čez celotno širino avtomobila. Generalne proporcije avtomobila bodo ostale relativno enake, seveda pa pričakujemo, da bo novi audi A5 avant zrasel za kakšen centimeter v vse smeri. A5 avant bo v novi generaciji izdelan na platformi PPC (premium platform combustion), za vozila v vzdolžno nameščenimi motorji z notranjim zgorevanjem. Dejansko je PPC nadgrajena platforma MLB evo, za premikanje pa bodo tokrat zadolženi štirivaljni turbobencinski motorji s prostornino dveh litrov in delovanjem na dizel ali bencin. Ponudili bodo od 100 kW (136 KM) do 195 kW (265 KM) moči, seveda bodo elektrificirani, prav tako pa se bo moč na sprednji kolesi, oziroma na štirikolesni pogon quattro, vedno prenašala samo preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika S tronic.
Poudarek pri novem A5 bodo priključnohibridni pogonski sklopi, kjer bo 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik TFSI deloval v kombinaciji z elektromotorjem in dvosklopčnim robotiziranim menjalnikom. Po napovedih bo takšen pogon omogočal dobrih 100 kilometrov povsem električne vožnje, vsi ostali motorji pa bodo blagohibridni. Na voljo bo tudi zmogljivejši 3,0-litrski turbodizelski motor V6 TDI, vendar samo pri modelih RS, verjetno ne bo na voljo niti pri hitrem S5.
Pričakujemo povsem novo notranjost, ki bo podobna tisti pri Q6 e-tron, vsekakor pa bodo na armaturni plošči trije zasloni. Dva večja bosta namenjena digitalnim merilnikom in multimediji, tretji, ki bo verjetno na seznamu dodatne opreme, pa bo na voljo sovozniku spredaj. Verjetno se prestavna ročica na žalost ne bo ločila od sredinske konzole, čeprav bi to sprostilo ogromno prostora, taisto bo verjetno na žalost na voljo samo volan z na dotik občutljivimi površinami, ki bodo tudi na voznikovih vratih skrbele za upravljanje z lučmi, zunanjimi ogledali, sedeži in otroškim zaklepanjem. Prav tako lahko pričakujemo trajnostne materiale, po vsej verjetnosti tekstil na armaturni plošči, multimedijski sistem pa se bo zanašal tudi na umetno inteligenco.
Tanka kamuflaža
Beri dalje