Zelo je zanimivo, da se Volvo nikoli ni podal na področje enoprostornikov. No, vsaj ne do zdaj, saj so končno predstavili svoj veliki električni enoprostornik EM90, ki bo za premikanje uporabljal elektrone. Oblikovno že na daleč naznanja, da gre za volvo, saj premore tako luči v obliki Torovega kladiva kot nekaj drugih že znanih linij, svetljen logotip je vsekakor novost, po drugi strani pa EM90 ni tipični enoprostornik s sedmimi sedeži, temveč premore v vsaki vrsti po dva ekstremno udobna in široka fotelja. Najbližja alternativa bi lahko bil volkswagen ID. buzz, vendar je slednji bistveno premalo premijski, klasična alternativa z motorjem na notranje zgorevanje pa je definitivno lexus LM.
slika
Volvo EM90 meri v dolžino 5,20 metra, je širok 2,02 in visok skoraj 1,86 metra. Medosje je po drugi strani dolgo 3.250 milimetrov, tako da bo v kabini res veliko prostora za potnike, zaradi električnega pogona in težke baterije pa že brez potnikov tehta kar 2763 kilogramov. A stebriček je razdeljen in premore veliko steklenih površin, da je vidljivost kar se da dobra, poleg tega pa premore EM90 tudi klasična drsna vrata, da bo vstopanje in izstopanje kar se da enostavno. Poleg tega bo EM90 obut v aerodinamična 19- ali 20-palčna platišča, zaradi česar bo povečan tudi električni doseg. Kakšen je sicer količnik zračnega upora ni jasno, bo pa lahko EM90 s polno baterijo prevozil do 738 kilometrov (CLCT), realno okoli 500. Za premikanje bo zadolžen elektromotor na zadnji premi, ki proizvede 200 kW (272 KM), baterijski sklop pa bo pospravil 116 kWh elektrike. Baterijo bo na hitrih polnilnicah mogoče napolniti od 10 do 80 odstotkov v 30 minutah, EM90 pa se bo do 100 km/h pognal v 8,3 sekunde.
slika
V notranjosti bo ogromno naprednih tehnologij in švedskih oblikovnih elementov, med drugim je na relativno minimalistični armaturni plošči 15,4-palčni zaslon za multimedijo, zadnjim potnikom pa se iz stropne obloge ponudi 15,6-palčni zaslon. Multimedija je kompatibilna s pametnimi telefoni in mnogimi zunanjimi aplikacijami, tako da jo verjetno poganja Googlov operacijski sistem Android. Cena zaenkrat še ni znana, vendar bo vstopni model gotovo stal najmanj 105.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Tekmec lexusu LM, a na elektriko

Enoprostorniki se očitno počasi vračajo, saj je Volvo končno pokazal svoj električni EM90, ki je namenjen strankam z veliko pod palcem.

Beri dalje
Električni GLC kmalu med nami
NOVICE
Električni GLC kmalu med nami
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Poleti že s svežim obrazom
NOVICE
Poleti že s svežim obrazom
Toyota corolla cross
Iztok Krajnc
150 milijonov avtomobilov
NOVICE
150 milijonov avtomobilov
Toyota
Iztok Krajnc
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
NOVICE
Električni GTI verjetno že prihodnje leto
Volkswagen ID.3 GTI
Iztok Krajnc
40 let Fiatove žepne rakete
NOVICE
40 let Fiatove žepne rakete
FIAT uno turbo i.e.
Iztok Krajnc
Sedem sedežev na elektriko
NOVICE
Sedem sedežev na elektriko
Škoda
Iztok Krajnc
Do 106 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 106 kilometrov na elektriko
Audi A6 e-hybrid quattro
Iztok Krajnc
Corolla s pridihom osemdesetih
NOVICE
Corolla s pridihom osemdesetih
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Majhen, a mogočen!
NOVICE
Majhen, a mogočen!
Land rover defender 80
Iztok Krajnc