Konkurenca je huda v vseh avtomobilskih segmentih, zato so se tudi pri Audiju odločili, da osvežijo svoj Q8, ki se za prodajne številke spopada z BMWjem X6 in mercedes-benzom GLE coupé. Tudi Q8 se ponaša z nizko streho, čeprav noben od treh omenjenih avtomobilov nikakor ni kupe, lahko pa pri osveženem Q8 vidimo spremenjeno masko z drugačnimi dovodi zraka, in nov svetlobni podpis sprednjih led luči, ki so na voljo že pri vstopnem modelu, ob doplačilu je seveda na voljo tudi matrična led tehnologija. Malenkost so spremenili še grafiko zadnjih zdaj OLED luči in obliko obeh odbijačev, drugačen je še difuzor na zadku, takisto so v kontrastnih barvah zaščite na spodnji strani vrat. Zmogljivejši SQ8 ima po drugi strani nov usmerjevalnik zraka spredaj, novo zaščito podvozja in drugačen difuzor na zadku, takisto spremenjeno masko z drugačnimi dovodi zraka.
slika
Osveženi audi Q8 se ponaša tudi s številnimi tehnološkimi nadgradnjami, med katerimi so tudi nove aplikacije na posodobljenem multimedijskem sistemu MMI, takisto pa je mogoče zdaj nameščati še aplikacije, ki jih ni razvil Audi, na primer Spotify. Nadgradili so še varnostne sisteme, kot je opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, pomoč pri ohranjanju voznega pasu in opozarjanje na prečni prihod vozil ter informiranje o lučeh na semaforjih. Po novem se Q8 ponaša tudi s parkirno kamero, sistemom za parkiranje spredaj in zadaj, samodejnim preklopom svetlobnega snopa luči in s pametnim ključem za enostavnejši vstop in zagon motorja že v osnovnem paketu.
slika
Q8 s priključnohibridnim pogonom ni več na voljo, so pa seveda na voljo še vedno motorji s šestimi in osmimi valji. 3,0-litrski turbodizelski motor V6 ponudi ali 170 kW (231 KM) moči in 500 Nm navora ali 210 kW (286 KM) moči in 600 Nm navora, 3,0-litrski turbobencinski motor V6 pa proizvede 250 kW (340 KM) moči in 500 Nm navora. Pri vseh motorjih se moč prenaša preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami na stalni štirikolesni pogon, pri čemer se vsi šestvaljniki zanašajo na blagohibridno tehnologijo in 48-votlno električno omrežje. Posledično dalj časa in bolj intenzivno deluje tudi sistem stop-start, ki motor med upočasnjevanjem ugasne že pri 22 km/h. Najzmogljivejši motor v ponudbi, dokler ne predstavijo RS Q8, bo v izdaji SQ8, kjer 4,0-litrski turbobencinski motor V8 ponudi že 373 kW (507 KM) moči in 770 Nm navora, pri čemer se lahko takšen SQ8 do 100 km/h poižene v 4,1 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 250 km/h. Osveženi Q8 bo pri nas kmalu na voljo za najmanj 87 tisočakov, za SQ8 pa bodo zahtevali najmanj 123.000 EUR.
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
Posted on

Tekmecema se tresejo kolena

Pri Audiju so pokazali osvežen model Q8, ki je na cestah pristal leta 2019. Zdaj se ponaša s svežo zunanjostjo in notranjostjo.

 

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc