Konkurenca je huda v vseh avtomobilskih segmentih, zato so se tudi pri Audiju odločili, da osvežijo svoj Q8, ki se za prodajne številke spopada z BMWjem X6 in mercedes-benzom GLE coupé. Tudi Q8 se ponaša z nizko streho, čeprav noben od treh omenjenih avtomobilov nikakor ni kupe, lahko pa pri osveženem Q8 vidimo spremenjeno masko z drugačnimi dovodi zraka, in nov svetlobni podpis sprednjih led luči, ki so na voljo že pri vstopnem modelu, ob doplačilu je seveda na voljo tudi matrična led tehnologija. Malenkost so spremenili še grafiko zadnjih zdaj OLED luči in obliko obeh odbijačev, drugačen je še difuzor na zadku, takisto so v kontrastnih barvah zaščite na spodnji strani vrat. Zmogljivejši SQ8 ima po drugi strani nov usmerjevalnik zraka spredaj, novo zaščito podvozja in drugačen difuzor na zadku, takisto spremenjeno masko z drugačnimi dovodi zraka.
slika
Osveženi audi Q8 se ponaša tudi s številnimi tehnološkimi nadgradnjami, med katerimi so tudi nove aplikacije na posodobljenem multimedijskem sistemu MMI, takisto pa je mogoče zdaj nameščati še aplikacije, ki jih ni razvil Audi, na primer Spotify. Nadgradili so še varnostne sisteme, kot je opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, pomoč pri ohranjanju voznega pasu in opozarjanje na prečni prihod vozil ter informiranje o lučeh na semaforjih. Po novem se Q8 ponaša tudi s parkirno kamero, sistemom za parkiranje spredaj in zadaj, samodejnim preklopom svetlobnega snopa luči in s pametnim ključem za enostavnejši vstop in zagon motorja že v osnovnem paketu.
slika
Q8 s priključnohibridnim pogonom ni več na voljo, so pa seveda na voljo še vedno motorji s šestimi in osmimi valji. 3,0-litrski turbodizelski motor V6 ponudi ali 170 kW (231 KM) moči in 500 Nm navora ali 210 kW (286 KM) moči in 600 Nm navora, 3,0-litrski turbobencinski motor V6 pa proizvede 250 kW (340 KM) moči in 500 Nm navora. Pri vseh motorjih se moč prenaša preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami na stalni štirikolesni pogon, pri čemer se vsi šestvaljniki zanašajo na blagohibridno tehnologijo in 48-votlno električno omrežje. Posledično dalj časa in bolj intenzivno deluje tudi sistem stop-start, ki motor med upočasnjevanjem ugasne že pri 22 km/h. Najzmogljivejši motor v ponudbi, dokler ne predstavijo RS Q8, bo v izdaji SQ8, kjer 4,0-litrski turbobencinski motor V8 ponudi že 373 kW (507 KM) moči in 770 Nm navora, pri čemer se lahko takšen SQ8 do 100 km/h poižene v 4,1 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 250 km/h. Osveženi Q8 bo pri nas kmalu na voljo za najmanj 87 tisočakov, za SQ8 pa bodo zahtevali najmanj 123.000 EUR.
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi SQ8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
slika
audi Q8
Posted on

Tekmecema se tresejo kolena

Pri Audiju so pokazali osvežen model Q8, ki je na cestah pristal leta 2019. Zdaj se ponaša s svežo zunanjostjo in notranjostjo.

 

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc