26. oktobra se bo v Tokiu pričel odvijati letošnji avtomobilski salon, ki bo obiskovalcem postregel tudi s številnimi novostmi domače znamke Toyota, kjer bodo obiskovalcem pokazali tudi rahlo futuristično oblikovano bodočnost modela hilux – IMV.
Novi Toyotin prototip terensko orientiranega poltovornjaka je oblikovan v prepoznavnem stilu legendarne toyote FJ40 'Land Cruiser' v kombinaciji z velikostjo modela hilux. Tudi v tem primeru so Japonci poskrbeli za povečan odmerek praktičnosti, ker je IMV 0 zaradi velikega števila možnih nadgradenj lahko pravi kameleon, ki bodo ustrezale podjetnikom, javnim službam (reševalci, gozdarji, policisti, vojaki) in ljudem, ki so navdušeni nad raznimi prostočasnimi aktivnostmi v neokrnjeni naravi.
Ker gre v tem primeru za namensko razviti poltovornjak, ki ne želi biti modno 'družinsko vozilo' (še ena z razumom skregana domislica iz ZDA) z dvojno kabino, temveč pravi garač, ki se za razliko od modnih SUV-čkov in 'šišmišev' (oblikovni križanec) ne bo ustrašil voženj po brezpotjih, so se Japonci tudi pri razvoju tega modela zatekli k konvencionalni 'ladder frame' zasnovi, ker je to dokazano najboljša zasnova za poštena terenska vozila in tovornjake. Po do sedaj znanih informacijah je prototip z oznako IMV 0 zasnovan na enaki hiluxovi platformi kot aktualni SUV fortuner ter model innova.
IMV o je klub temu celo nekoliko ožji od aktualnega hiluxa, ker znaša njegova širina samo 1785 mm. Čeprav pri znamki Toyota še niso razkrili tehničnih podatkov o tem prototipnem vozilu, poznavalci v primeru pogona pričakujejo podobno možnost izbire (bencinski in dizelski sklopi, priključni hibrid in električno gnana verzija) kot pri aktualnem modelu hilux. Več bodo razkrili ob njegovi predstavitvi.
Terenski multipraktik
Beri dalje