Za starše izbira primernega otroškega varnostnega sedeža po navadi ni najbolj enostavna, k sreči pa obstajajo organizacije kot je nemški klub ADAC, kjer premorejo ustrezno testno opremo in znanje, da lahko odgovorijo na vprašanja staršev, ki so povezana z nakupi primernih otroških varnostnih sedežev. Tokrat testiranih 17. otroških varnostnih sedežev prihaja iz različnih kategorij, ker so namenjeni različno starim in posledično različno velikim otrokom. Večina (12) izmed tokrat testiranih izdelkov različnih znamk si je na tokratnem testu priborila oznako  „gut“ (dobro), štirje so prejeli oznako „befriedigend“ (zadovoljujoče), dobili pa smo tudi 'črno ovco' v obliki izdelka znamke Graco (model Snuglite i-Size, nemška prodajna cena: 95 evrov), ki je na koncu prejela oceno „mangelhaft“ (pomanjkljivo), posledično naj se kupci temu izdelku raje izognejo.
slika
In kaj je Nemce tako zmotilo pri izdelku znamke Graco? Predvsem mu očitajo prenasičenost s formaldehidom, ker pri otroku, ki sedi v njem, lahko draži kožo, oči in sluznico dihal, posledično si je model Snuglite i-Size tokrat prislužil najslabšo možno oceno. V kategoriji otroških varnostnih sedežev, ki so primerni za največ eno leto stare otroke je zmagovalec izdelek znamke Thule. Njihov model Maple + Alfi Base (570 evrov) je blestel v vseh kategorijah, vendar ni ravno poceni. Za precej manj denarja (280 evrov) si kupci lahko omislijo drug model (Maple) znamke Thule, ki je v pogledu varnosti celo boljši od dražjega sorodnika, mu pa očitajo nekoliko slabšo priročnost (recimo ob nameščanju v avtomobil …). V kategoriji otroških varnostnih sedežev za nekoliko starejše otroke (1,5 let) lahko kupci najdejo kar pet odlično ocenjenih otroških varnostnih sedežev, najbolj pa izstopa izdelek znamke Britax (model Römer Baby-Safe Core), predvsem zaradi ugodne prodajne cene (129 evrov), vendar gre v tem primeru za različico brez baze za sedež, z njo ('Baby Safe Core base') je sedež občutno dražji (257 evrov), nekoliko slabša je potem tudi končna ocena sedeža.
slika
Za odlično ocenjen sedež iz te kategorije, ki ima tudi bazo za sedež, boste morali odšteti najmanj 389 evrov. V tem primeru govorimo o izdelku znamke Besafe (model Go Beyond), občutno dražji pa je zmagovalec v tej kategoriji (Doona i + Doona i Isofix Base), ker boste morali zanj v Nemčiji odšteti 720 evrov. Ob tem pa kupec prejme tudi preklopni mehanizem, ki takšen otroški sedež spremeni v otroški voziček. V kategoriji otroških varnostnih sedežev za otroke do 4. leta starosti so Nemci tokrat testirali samo izdelek znamke Nuna. Njihov model Pruu (450 evrov) si je ob tem prislužil oceno dobro. Samo zadovoljujoče so ocenili model Cosatto (model All in All Ultra 360 Rotate i-Size). Za ta otroški varnostni sedež, ki je primeren za otroke do dvanajstega leta starosti boste v Nemčiji odšteli 430 evrov. Testirali so tudi enega kandidata iz kategorije sedežev, ki so namenjeni otrokom od enega do sedmega leta starosti. Izdelek znamke Besafe (model Beyond + Beyond Base, 758 evrov) je ob tem prejel oceno dobro. Občutno cenejši pa so tokrat testirani kandidati iz kategorije otroških varnostnih sedežev, ki so primerni za otroke v starosti od 1,5 do 12 let. Oba tokrat testirana izdelka znamke Britax Römer (model Versafix (225 evrov) in model Evolvafix (230 evrov)) sta ob tem prejela oceno dobro. V kategoriji sedežev, ki so primerni za otroke v starosti od 4 do 12 let pa je blestel izdelek znamke Maxi-Cosi (model Rodifix R, 150 evrov). Nemci svetujejo kupcem otroških varnostnih sedežev, da naj pred dokončnim nakupom izbranega sedeža izvedejo poskusno vgradnjo sedeža v njihovo vozilo.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Test otroških sedežev

V največjem nemškem avtomobilskem klubu ADAC so seznanili javnost z rezultati jesenskega testa otroških sedežev. Tokrat so  testirali 17 aktualnih otroških varnostnih sedežev.

Beri dalje
Več moči v enaki obleki
NOVICE
Več moči v enaki obleki
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Nov paket za ljubitelje črne
NOVICE
Nov paket za ljubitelje črne
Ford kuga ST-line X black
Iztok Krajnc
Novo ime, večji doseg
NOVICE
Novo ime, večji doseg
Toyota bZ
Iztok Krajnc
Večinoma za Južno Ameriko
NOVICE
Večinoma za Južno Ameriko
Renault boreal
Iztok Krajnc
Ultimativna mazda MX-5?
NOVICE
Ultimativna mazda MX-5?
Rocketeer MXV6
Iztok Krajnc
Nova oblika, več prefinjenosti
NOVICE
Nova oblika, več prefinjenosti
Škoda enyaq RS
Iztok Krajnc
Električni GLC kmalu med nami
NOVICE
Električni GLC kmalu med nami
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Poleti že s svežim obrazom
NOVICE
Poleti že s svežim obrazom
Toyota corolla cross
Iztok Krajnc
150 milijonov avtomobilov
NOVICE
150 milijonov avtomobilov
Toyota
Iztok Krajnc
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc