Pri ADAC so se lotili testiranja desetih letnih pnevmatik (dimenzije: 185 R14 N) za počitniške in tovorne prikolice. Nemci so bili na koncu zelo zadovoljni, ker je večina testiranih pnevmatik dobro opravila zadane naloge.
Posledično so se na tokratnem testu kluba ADAC (Nemci ob tem zopet nikjer ne omenjajo pomoči kakšnih 'prisklednikov' tipa AMZS, ki se potem seveda hvalijo naokoli s 'tujim perjem' (oni so opravili test, odnosno so 'sodelovali' …) znašle samo letne pnevmatike, ki so dodatno okrašene s katerim od naslednjih stavkov: „trailer use only“ in pa „free rolling tyre“, oznaka N pa priča o njihovem izrazito nešportnem pedigreju (največja dovoljena hitrost: 140 km/h, največji dovoljen polnilni tlak: 4,5 bara). V Nemčiji s takšnimi pnevmatikami ne smete voziti hitreje od 100 km/h, pa še to samo v primeru, če nameščene letne pnevmatike na prikolici niso starejše od šestih let, če so starejše, potem z njimi lahko 'divjate' po cestah z največ 80 km/h.
Vse tokrat testirane pnevmatike prihajajo iz vrst relativno neuveljavljenih proizvajalcev takšnih pnevmatik, so pa Nemci potrošnikom predstavili tudi alternativno možnost glede 'obutve' počitniških in tovornih prikolic, ker lahko v določenih primerih na takšna transportna sredstva namestite tudi letne pnevmatike za osebna vozila, vendar morate ob tem upoštevati pravilo, ki pravi, da je ta rešitev dobra samo v primerih, ko boste vlekli nizko in široko prikolico, če boste takšne pnevmatike namestili na visoke in posledično bolj nestabilne počitniške prikolice se s tem poveča možnost preobráčanja (kombinacija prevelikega oprijema pnevmatike na vozni podlagi in visokega težišča …) prikolice na njen bok. Kot minus takšne rešitve (namestitev pnevmatik za osebna vozila) pa velja omeniti tudi višje prodajne cene pnevmatik za osebna vozila.

Kot edino pravo prednost v slučaju, ko sta na prikolico nameščeni letni pnevmatiki za osebna vozila, omenjajo krajšo zavorno pot 'cestnega vlakca' (vlečno vozilo in prikolica), predvsem zaradi nižje možnosti blokiranja zavor na prikolici. Drugo možnost predstavlja namestitev pnevmatik, ki so primerne za lahka gospodarska vozila, predvsem zaradi tega, ker si kupec lahko omisli tudi celoletne pnevmatike tega tipa, to je primerno predvsem za ljudi, ki se morajo z vleko prikolic ukvarjati tudi pozimi ali pa ob močnejših nalivih. Na tokratnem testu je zmagala letna pnevmatika znamke BK Trailer (tip 203, nemška prodajna cena za kos: dobrih 80 evrov), ki je blestela predvsem v dveh disciplinah (zaviranje na suhi vozni podlagi in vožnja po mokrem cestišču), manj pa ji je všeč 'aquaplaning' (splavanje). Dobili pa smo tudi zmagovalko v pogledu razmerja med plačanim in dobljenim, ob tem govorimo o izdelku znamke Radar (tip Argonite RV-4T, 55 evrov), ki je istočasno tudi najcenejša tokrat testirana pnevmatika.

Obe omenjeni pnevmatiki se lahko po koncu testa pohvalita z oceno 'gut' (dobro), takšno oceno sta tokrat prejeli še dve testirani pnevmatiki. Pametni kupci se bodo na vsak način izognili izdelkom znamk Kenda (tip KR 101 Mastertrail 3G, skoraj 82 evrov) in Nankang (tip TR-10, dobrih 92 evrov), ker sta obe celo dražji od najbolje ocenjene pnevmatike, čeprav sta bili na koncu uvrščeni kot najslabše ocenjeni pnevmatiki, temu primerna pa je tudi pridobljena ocena 'ausreichend' (zadostno).
Test pnevmatik za prikolice
Beri dalje