Kitajski Xiaomi na nemškem dirkališču Nürburgring testira svoj nabriti SU7, ki bo dobil povečano moč in dodatno oznako.
Kitajski Xiaomi je nastal aprila leta 2010, takrat z namenom izdelave ugodnih pametnih telefonov in razvoj lastnega operacijskega sistema MIUI. O električnih avtomobilih so začeli razmišljati malenkost kasneje, saj so podružnico za izdelavo prav teh z imenom Xiaomi Auto registrirali avgusta leta 2021, novembra leta 2023 pa so predstavili svoj prvi električni model xiaomi SU7. Gre za električni štirivratno limuzino, ki vizualno zelo spominja na porscheja taycan in teslo model S, kar je po eni strani logično, saj so prvi mobilni telefoni Xiaomi bili zelo podobni takratnim produktom znamke Apple. Xiaomi SU7 ima prednost pri ceni, saj vstopni porsche taycan na Kitajskem stane najmanj 131.602, tesla S najmanj 86.835 EUR, xiaomi SU7 pa v osnovi slabih 28 tisočakov, najbolje založeni primerki pa dobrih 38 tisoč, kar je manj celo od volkswagna ID.7. Za ta denar pa xiaomi SU7 ponudi od 22 kW (299 KM) in 400 Nm navora do 495 kW (673 KM) in 838 Nm navora sistemske moči, baterijske sklope, ki pospravijo ali 73,6 ali 94,3 ali 101 kWh elektrike, kar je dovolj za od 700 do 830 kilometrov vožnje. SU7 sicer v dolžino meri malenkost manj od petih metrov, širok je 1,96 in visok od 1,44 do 1,45 metra.
Naši vohunski fotografi pa so na dirkališču Nürburgring v objektive ujeli precej bolj nabrito izdajo xiaomija SU7, s spojlerjem na zadku, ki bi lahko ponudil od 588 kW (800 KM) do 882 kW (1200 KM) sistemske moči, s čimer bi popolnoma pometel s tekmeci. Za evropske avtomobilske proizvajalce je to samo še dodaten žebelj v krsto, saj ga bodo Kitajci verjetno v najbolj nabriti izdaji ponudili za kakšnih 60 tisočakov.
Testiranje nabrite izdaje
Beri dalje