Nissanov velik poltovornjak titan se ne prodaja najbolje, zato ga bodo po modelnem letu 2024 enostavno ukinili.
V začetku avgusta se je začelo šušljati, da bo Nissan v ZDA ukinil ogromen poltovornjak titan, v prvi vrsti zaradi slabe prodaje. K temu je botrovalo sicer interno poročilo, ki se je čudežno znašlo na svetovnem spletu, pri Nissanu pa so zdaj potrdili, da bodo titan prenehali izdelovati poleti prihodnje leto. Novica o ukinitvi modela pa prihaja samo dva dni po predstavitvi najnovejše izdaje s paketom 'bronze edition', ki je velikanu dodal nekaj kozmetičnih popravkov, veliko črne barve in bronasta 20-palčna platišča. Poleg tega pa je titan v ZDA postal še dražji, ne samo zaradi novega paketa, temveč zaradi opustitve vstopnega modela 'S trim', tako da morajo kupci zdaj za najcenejši titan SV odšteti najmanj preračunanih 41.830 EUR.
Če bo ob koncu proizvodnje obstajala kakšna posebna izdaja zaenkrat še ni znano, tudi ni jasno, če bo na voljo posebna izdaja ob 20. obletnici modela, ki jo bo titan praznoval ravno prihodnje leto. Čeprav so veliki poltovornjaki v Severni Ameriki zelo priljubljeni, kupci najraje prisegajo na poznane modele, zato titan v zadnjih letih ne najde veliko kupcev. Največ se jih je za velikega Japonca odločilo leta 2005, ko so prodali 86.945 primerkov, lansko leto samo še 15.063, v prvi polovici letošnjega leta pa se je zanj odločilo še 5,9 odstotka manj kupcev kot v enakem obdobju lani. Nissan titan je v aktualni generaciji dolg od 5,79 do 6,18 metra, pri čemer je medosje lahko dolgo ali 3.551 ali 3.851 milimetrov, odvisno od dolžine. Za premikanje je od leta 2020 zadolžen samo še 5,6-litrski bencinski motor V8, ki proizvede 300 kW (408 KM) moči in 560 Nm navora, moč pa se lahko na vsa kolesa prenaša preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami Jatco. Namesto velikih poltovornjakov bo Nissan v ZDA skušal prodati več električnih limuzin. Veliko sreče.
Titan se bo poslovil
Beri dalje