Toyota FT-3e se bo v proizvodni izdaji borila za prodajne številke proti jaguarju I-pace, BMWju iX, audiju Q8 E-tron in polestarju 3.
Koncept FT-3e, ki so ga Japonci pokazali na tokratnem avtomobilskem salonu v Tokiu, v dolžino meri 4,86, v širino 1,955 metra, visok pa je 1.595 milimetrov. Medosje je dolgo točno 3 metre, kar pomeni prostornost v kabini, po drugi strani pa bo proizvodni FT-3e po velikosti lahko postavljen nad manjši toyota bZ4X. Na slednjega se FT-3e tudi opira, vsaj pri obliki obraza, ki je nekakšna evolucija, z nekaterih kotov pa je koncept celo podoben jaguarju I-pace. V vsakem primeru ima toyota FT-3e precej mišičasto postavo, kratka previsa in deljen strešni spojler, ne manjkata niti svetlobna trakova spredaj in zadaj.

Notranjost FT-3e je precej zadržana, kar se notranjosti konceptov tiče, vendar je precej podobna tisti, ki jo premore tudi konceptni lexus LF-ZL. Poleg digitalnih merilnikov pred voznikom in osrednjega zaslona za multimedijo sta ob volanu še na vsaki strani po en zaslon, eden za izbiro prestave in drugi za multimedijo. Tako kot lexus LF-ZL ima tudi toyota FT-3e projekcijski prikazovalnik in še več informacij, ki so projicirane na samo armaturno ploščo.

Na žalost tehnične podrobnosti koncept FT-3e niso znane, bo pa v drobovju nova generacija baterijskih sklopov, ki jih Japonci še razvijajo. Ko bo avtomobil prišel na ceste, predvidoma leta 2026, bo lahko s polno baterijo prevozil od 800 do 1000 kilometrov (po WLTP). Nove baterije bodo vsekakor pomembne za Toyoto (in tudi Lexus), saj nameravajo do leta 2030 predstaviti 30 novih električnih avtomobilov, od leta 2026 z novo generacijo baterij, med katerimi bodo tri različne.
To bo največja toyota!
Beri dalje