Koncept FT-3e, ki so ga Japonci pokazali na tokratnem avtomobilskem salonu v Tokiu, v dolžino meri 4,86, v širino 1,955 metra, visok pa je 1.595 milimetrov. Medosje je dolgo točno 3 metre, kar pomeni prostornost v kabini, po drugi strani pa bo proizvodni FT-3e po velikosti lahko postavljen nad manjši toyota bZ4X. Na slednjega se FT-3e tudi opira, vsaj pri obliki obraza, ki je nekakšna evolucija, z nekaterih kotov pa je koncept celo podoben jaguarju I-pace. V vsakem primeru ima toyota FT-3e precej mišičasto postavo, kratka previsa in deljen strešni spojler, ne manjkata niti svetlobna trakova spredaj in zadaj.
slika
Notranjost FT-3e je precej zadržana, kar se notranjosti konceptov tiče, vendar je precej podobna tisti, ki jo premore tudi konceptni lexus LF-ZL. Poleg digitalnih merilnikov pred voznikom in osrednjega zaslona za multimedijo sta ob volanu še na vsaki strani po en zaslon, eden za izbiro prestave in drugi za multimedijo. Tako kot lexus LF-ZL ima tudi toyota FT-3e projekcijski prikazovalnik in še več informacij, ki so projicirane na samo armaturno ploščo.
slika
Na žalost tehnične podrobnosti koncept FT-3e niso znane, bo pa v drobovju nova generacija baterijskih sklopov, ki jih Japonci še razvijajo. Ko bo avtomobil prišel na ceste, predvidoma leta 2026, bo lahko s polno baterijo prevozil od 800 do 1000 kilometrov (po WLTP). Nove baterije bodo vsekakor pomembne za Toyoto (in tudi Lexus), saj nameravajo do leta 2030 predstaviti 30 novih električnih avtomobilov, od leta 2026 z novo generacijo baterij, med katerimi bodo tri različne.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

To bo največja toyota!

Toyota FT-3e se bo v proizvodni izdaji borila za prodajne številke proti jaguarju I-pace, BMWju iX, audiju Q8 E-tron in polestarju 3.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc