Pri Oplu se pripravljajo na predstavitev modela, ki bo zamenjal stari crossland. Novinec bo malenkost večji, nosil pa bo staro ime – frontera.
Opel frontera bo srednje velik električni križanec, ki bo ponujal veliko prostora in praktičnosti, obenem pa bo na voljo za ugodno ceno. Vsaj tako napovedujejo. Ljubitelji avtomobilizma se gotovo spomnite originalnega modela frontera, ki so ga izdali novembra leta 1991, v osnovni pa je šlo za isuzu MU, ki so ga Japonci pod različnimi imeni in z različnimi partnerji prodajali praktično povsod po svetu.
Zdaj se frontera vrača, tokrat tudi kot električni avtomobil, ki bo zamenjal model crossland, čeprav se že slednji ponaša z dobro mero praktičnosti. Frontera bo še večji avtomobil, s čimer se bo lažje distanciral od modela mokka, kar seveda pomeni, da se bo lažje podal v borbo proti ostalim križancem v segmentu C SUV. Ne samo, da bo frontera ponujal veliko prostora in prilagodljivosti, po napovedih bo na voljo veliko naprednih funkcij in tehnologij, ki bodo lajšali daljša potovanja. Poleg tega pričakujemo bolj robustno interpretacijo zadnjega Oplovega oblikovalskega jezika, kar je vidno tudi na škatlasti silhueti zakritega avtomobila. Spredaj bo vsekakor napredna maska, ki ji pri Oplu že nekaj časa pravijo 'Vizor', poleg tega pa bo zadnji previs v tokratni izdaji kratek, kar bi lahko bil namig za prihod še izdaje z daljšim medosjem.
opel frontera vohunske fotografije
Novi opel frontera še ne bo kmalu razkrit, vsekakor pa bo električni pogon na voljo že takoj ob splovitvi. Če bo električna izdaja res cenovno ugodna, potem lahko sklepamo, da bo avtomobil izdelan na Stellantisovi platformi 'smart car', na kateri bosta izdelana tudi cenovno ugoden citroën ë-C3 in naslednji C3 aircross. To seveda pomeni, da bo električna izdaja imela na voljo baterijski sklop, ki pogoltne 44 kWh (42,7 kWh neto) elektrike, elektromotor pa bo proizvedel 83 kW (113 KM) moči. Hitrost bo posledično omejena na 135 km/h, vsekakor pa obstaja verjetnost, da bosta na voljo tudi večja baterija in bolj zmogljiv elektromotor, saj bo frontera precej večji avtomobil kot ë-C3. Termično izdajo bo poganjal 1,2-litrski turbobencinski motor z močjo 74 kW (101 KM) oziroma 96 kW (130 KM), verjetno bo enak motor lahko na voljo tudi v sklopu blagohibridnega pogona ali klasičnega hibridnega pogona. Opel bo novi frontera verjetno splovil jeseni, prav tako pa pričakujemo, da bo letos predstavljena tudi naslednja generacija križanca grandland.
Tokrat tudi kot ugoden električni križanec
Beri dalje