Prvi GR86, takrat še GT86, je na ceste pripeljal leta 2012, vztrajal pa je vse do leta 2021, kar je za nove avtomobile vsekakor nevsakdanje. Ne pa za športne avtomobile, ki jih načeloma proizvajajo dlje časa v isti generaciji. Nekaj povsem drugega pa bi se lahko zgodilo z aktualno generacijo modela GR86, ki bi lahko doživela hiter zato, saj naj bi Japonci že leta 2025 pokazali novo generacijo s hibridnim pogonskim sklopom. Za to so seveda krivi vse ostrejši zakoni o izpustih, saj aktualni model na Japonskem čez nekaj let sploh ne bi mogli več prodajati. Zato bo tretji GR86 bolj učinkovit, za premikanje pa bi lahko uporabljal 1,6-litrski turbobencinski trivaljnik v paketu hibridnega pogonskega sklopa.
slika
Po drugi strani pa tudi vetrobransko steklo aktualnega modela v prihodnosti ne bo kompatibilno z varnostnimi sistemi, ki bodo obvezni v EU, saj bodo morali vsi novi avtomobili od leta 2024 imeti kamere za prepoznavanje semaforjev. Še več, elektrifikacija bo vsekakor dobrodošla tudi na stari celini, saj bo leta 2025 za nove avtomobile že začel veljati standard Euro 7. Na žalost se bomo morali sprijazniti z dejstvom, da bodo športni avtomobili v prihodnosti morali biti elektrificirani, če jih bomo sploh želeli imeti. Posledično so se tudi pri Mazdi odločili, da bo glavni tekmec modela GR86, mazda MX-5, v prihodnji generaciji na voljo z nekakšnim hibridnim pogonskim sklopom, kar pa v vsakem primeru prinaša dodatno težo.
slika
Pri Toyoti so sicer že pred slabima dvema letoma pokazali koncept povsem električnega športnega avtomobila, ki je bil manjši od GR86, eleganten dvosedežnik pa so takrat poimenovali sports EV. Tehničnih podrobnosti takrat na žalost niso razkrili, vendar vsekakor obstaja velika verjetnost, da bomo avtomobil v slabih petih letih tudi uradno videli na cestah. Tudi zato inženirji že zdaj testirajo prototipe električnih športnih avtomobilov z ročnimi menjalniki in umetnimi zvoki motorjev na notranje zgorevanje.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Toyota GR86 bo hibrid!

Športni avtomobili imajo načeloma daljše generacije. To pa naj ne bi veljalo za aktualno drugo generacijo modela GR86.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc