Prvi GR86, takrat še GT86, je na ceste pripeljal leta 2012, vztrajal pa je vse do leta 2021, kar je za nove avtomobile vsekakor nevsakdanje. Ne pa za športne avtomobile, ki jih načeloma proizvajajo dlje časa v isti generaciji. Nekaj povsem drugega pa bi se lahko zgodilo z aktualno generacijo modela GR86, ki bi lahko doživela hiter zato, saj naj bi Japonci že leta 2025 pokazali novo generacijo s hibridnim pogonskim sklopom. Za to so seveda krivi vse ostrejši zakoni o izpustih, saj aktualni model na Japonskem čez nekaj let sploh ne bi mogli več prodajati. Zato bo tretji GR86 bolj učinkovit, za premikanje pa bi lahko uporabljal 1,6-litrski turbobencinski trivaljnik v paketu hibridnega pogonskega sklopa.
slika
Po drugi strani pa tudi vetrobransko steklo aktualnega modela v prihodnosti ne bo kompatibilno z varnostnimi sistemi, ki bodo obvezni v EU, saj bodo morali vsi novi avtomobili od leta 2024 imeti kamere za prepoznavanje semaforjev. Še več, elektrifikacija bo vsekakor dobrodošla tudi na stari celini, saj bo leta 2025 za nove avtomobile že začel veljati standard Euro 7. Na žalost se bomo morali sprijazniti z dejstvom, da bodo športni avtomobili v prihodnosti morali biti elektrificirani, če jih bomo sploh želeli imeti. Posledično so se tudi pri Mazdi odločili, da bo glavni tekmec modela GR86, mazda MX-5, v prihodnji generaciji na voljo z nekakšnim hibridnim pogonskim sklopom, kar pa v vsakem primeru prinaša dodatno težo.
slika
Pri Toyoti so sicer že pred slabima dvema letoma pokazali koncept povsem električnega športnega avtomobila, ki je bil manjši od GR86, eleganten dvosedežnik pa so takrat poimenovali sports EV. Tehničnih podrobnosti takrat na žalost niso razkrili, vendar vsekakor obstaja velika verjetnost, da bomo avtomobil v slabih petih letih tudi uradno videli na cestah. Tudi zato inženirji že zdaj testirajo prototipe električnih športnih avtomobilov z ročnimi menjalniki in umetnimi zvoki motorjev na notranje zgorevanje.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Toyota GR86 bo hibrid!

Športni avtomobili imajo načeloma daljše generacije. To pa naj ne bi veljalo za aktualno drugo generacijo modela GR86.

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc