Prvi GR86, takrat še GT86, je na ceste pripeljal leta 2012, vztrajal pa je vse do leta 2021, kar je za nove avtomobile vsekakor nevsakdanje. Ne pa za športne avtomobile, ki jih načeloma proizvajajo dlje časa v isti generaciji. Nekaj povsem drugega pa bi se lahko zgodilo z aktualno generacijo modela GR86, ki bi lahko doživela hiter zato, saj naj bi Japonci že leta 2025 pokazali novo generacijo s hibridnim pogonskim sklopom. Za to so seveda krivi vse ostrejši zakoni o izpustih, saj aktualni model na Japonskem čez nekaj let sploh ne bi mogli več prodajati. Zato bo tretji GR86 bolj učinkovit, za premikanje pa bi lahko uporabljal 1,6-litrski turbobencinski trivaljnik v paketu hibridnega pogonskega sklopa.
slika
Po drugi strani pa tudi vetrobransko steklo aktualnega modela v prihodnosti ne bo kompatibilno z varnostnimi sistemi, ki bodo obvezni v EU, saj bodo morali vsi novi avtomobili od leta 2024 imeti kamere za prepoznavanje semaforjev. Še več, elektrifikacija bo vsekakor dobrodošla tudi na stari celini, saj bo leta 2025 za nove avtomobile že začel veljati standard Euro 7. Na žalost se bomo morali sprijazniti z dejstvom, da bodo športni avtomobili v prihodnosti morali biti elektrificirani, če jih bomo sploh želeli imeti. Posledično so se tudi pri Mazdi odločili, da bo glavni tekmec modela GR86, mazda MX-5, v prihodnji generaciji na voljo z nekakšnim hibridnim pogonskim sklopom, kar pa v vsakem primeru prinaša dodatno težo.
slika
Pri Toyoti so sicer že pred slabima dvema letoma pokazali koncept povsem električnega športnega avtomobila, ki je bil manjši od GR86, eleganten dvosedežnik pa so takrat poimenovali sports EV. Tehničnih podrobnosti takrat na žalost niso razkrili, vendar vsekakor obstaja velika verjetnost, da bomo avtomobil v slabih petih letih tudi uradno videli na cestah. Tudi zato inženirji že zdaj testirajo prototipe električnih športnih avtomobilov z ročnimi menjalniki in umetnimi zvoki motorjev na notranje zgorevanje.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Toyota GR86 bo hibrid!

Športni avtomobili imajo načeloma daljše generacije. To pa naj ne bi veljalo za aktualno drugo generacijo modela GR86.

Beri dalje
Prihodnje leto!
NOVICE
Prihodnje leto!
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Avto je na soncu pregreta past!
NOVICE
Avto je na soncu pregreta past!
AVP
Iztok Krajnc
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
NOVICE
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
Bentley flying spur
Iztok Krajnc
Tole bo električni cayenne
NOVICE
Tole bo električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Za še bolj prostran nasmeh
NOVICE
Za še bolj prostran nasmeh
Porsche panamera turbo S E-hybrid in GTS
Iztok Krajnc
Zbogom in adijo!
NOVICE
Zbogom in adijo!
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Po vzoru električnega kolosa
NOVICE
Po vzoru električnega kolosa
Kia sportage
Iztok Krajnc
Vstopni model s 360 ‘konji’
NOVICE
Vstopni model s 360 ‘konji’
Porsche macan
Iztok Krajnc
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
NOVICE
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
ADAC
Iztok Krajnc
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
NOVICE
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
Audi RS 7
Iztok Krajnc