Francozi sicer že nekaj časa dražijo novi model 3008, za katerega so šele zdaj razkrili, da bo na voljo tudi s priključnohibridnim pogonom.
Oblika novega peugeota 3008 je doživela nadgradnjo, za katero lahko rečemo, da gre za evolucijo oblike 2. generacije. Zdaj je peugeot 3008 še bolj drzen, bolj ostro zašiljen, kljub temu pa ostaja zvest novim prepoznavnim oblikovnim trendom, kot so ozke luči spredaj z levjimi kremplji na vsaki strani, poleg tega pa so se oblikovalci odločili za bolj položno streho, ki je kriva za pridih športnosti. Posledično pa je nizka streha kriva za boljšo aerodinamičnost, saj je količnik zračnega upora 0,28 Cd, kar je krivo za večji doseg pri električni izdaji e-3008.
Na voljo bo tudi priključnohibridni pogonski sklop, hibridni pogonski sklop in za nekatera tržišča verjetno tudi klasičen 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik, vendar so Francozi osredotočeni na električno izdajo, kjer bosta na voljo dva različno velika baterijska sklopa. Manjši bo pogoltnil 73 kWh elektrike, energijo pa bo zagotavljal spredaj postavljenemu elektromotorju z močjo 157 kW (213 KM) in 343 Nm navora. Takšen peugeot e-3008 bo lahko prevozil do 525 kilometrov (WLTP), bo pa lahko različica z večjo baterijo, ki bo pogoltnila 98 kWh elektrike, in z zmogljivejšim elektromotorjem na sprednji premi (170 kW/231 KM), prevozila do kar 700 kilometrov s polno baterijo. Štirikolesno gnana izdaja bo imela na voljo največ moči, skupno 240 kW (326 KM) sistemske moči in 509 Nm navora, zaradi česar se bo lahko takšen peugeot e-3008 pognal do 100 km/h v 6,4 sekunde, osnovni e-3008 bo za to potreboval 8,7 sekunde in izdaja z večjo baterijo 8,9 sekunde. Hitrost bo omejena na 170 km/h, razen pri izdaji z dvema elektromotorjema, kjer bo mogoče doseči hitrost 180 km/h.
Baterijski sklop je mogoče polniti z močjo do 160 kW preko enosmernega toka, v tem primeru se lahko večja baterija (98 kWh) od 20 do 80 odstotkov napolni v slabih 30 minutah. Sicer ima v osnovi polnilnik moč 11 kW, je pa mogoče doplačati za zmogljivejšega z močjo 22 kW. Na voljo so tudi tri stopnje regenerativnega zaviranja, kar seveda malenkostno polni baterijo med vožnjo, upravljanje pa bo mogoče preko obvolanskih ročic. Zadnji dve stopnji bosta vključili tudi zavorne luči zadaj, pri najvišji stopnji pa bo skoraj mogoče voziti samo z eno stopalko.
Kljub nižji strehi ima peugeot 3008 razmeroma velik prtljažnik, ki pogoltne 520 litrov prtljage, torej toliko kot pretekla generacija. Po napovedih je dovolj prostora tudi za glave potnikov na zadnji klopi, takisto za noge, predvsem pa je veliko prostora spredaj, kjer je nova armaturna plošča z nadgrajenim multimedijskim sistemom. Velik ukrivljen zaslon v diagonalo meri kar 21 palcev, prikazuje pa tako digitalne merilnike kot multimedijske vsebine. Veliko je tekstila in drugih kvalitetnih materialov, s katerimi so samo še nadgradili elegantnost kabine pretekle generacije. Na sredini armaturne plošče je dodaten zaslon i-toggle z bližnjicami do najbolj pogostih funkcij, ki si jih lahko voznik nastavi po lastnih željah. Seveda je v notranjosti še ambientalna osvetlitev, na voljo je tudi prednastavljeno ogrevanje ali hlajenje, polnjenje baterije na podlagi ure in seveda povezava z aplikacijo na mobilnem telefonu. Izbirnik prestave je zdaj na armaturni plošči, da je na sredinski konzoli več prostora, tudi za poseben snemljiv koš.
Električni peugeot e-3008 omogoča tudi polnjenje naprav iz baterije do moči 3 kW (16 A), prav tako pa bo poleg številnih dodatkov, tudi masažnih sedežev, na voljo cel kup varnostnih sistemov. Vstopni peugeot e-3008 bo seveda precej dražji od aktualnega, za katerega zahtevajo najmanj 28.790 EUR, novi pa bo stal okoli 44.000 EUR. Naprodaj bo od spomladi prihodnje leto.
Tretji ne bo samo električen
Beri dalje