Nekaj tednov po razgrnitvi limuzine so Nemci pokazali še karavansko izdajo razreda E, ki se bo za prodajne številke v prvi vrsti podal proti audiju A6 avant in BMWju serije 5 touring. Karavani so med kupci še vedno priljubljeni, sploh pri družinah, zato pri Mercedes-Benzu pričakujejo, da bo karavanski razred E predstavljal približno 20 odstotkov prodaje. V primerjavi s prejšnjo generacijo ima novinec precej bolj usločeno streho, ki v kombinaciji z zadnjim stebričkom ustvarja občutek, da gre za shooting brake in ne za karavan.
slika
V prvi vrsti bo mercedes-benz razreda E T navdušil z notranjostjo, kjer so na voljo najnovejše tehnologije, tudi multimedijski sistem MBUX. Slednji lahko premore 2 ali 3 zaslone, pri čemer je manjši zaslon pred sovoznikom vedno na seznamu dodatne opreme. Vse skupaj je bolj intuitivno kot poprej, med drugim pa je v kabini na voljo tudi kamera za spremljanje potnikov in številne možnosti personalizacije. Če bo v avtomobilu samo voznik, bo razred E vedno pozorno poslušal, saj lahko voznik glasovne ukaze poslej pove brez pozdrava 'Hey Mercedes', kot poprej. Prostornost je vsekakor njegova vrlina, saj je v prtljažniku na voljo 615 litrov prostora, kar je sicer 25 litrov manj kot pri odhajajočem modelu, vendar je prostor zasedla elektrifikacija pogonov. Priključnohibridna izdaja bo premogla samo še 460-litrski prtljažnik, 20 litrov manj kot poprej, je pa po drugi strani precej večja baterija za električno vožnjo. Še več, novi razred E karavan bo lahko vlekel do 2.100 kilograma težek tovor, na streho pa bo mogoče postaviti do 84 kilogramov, tako da bo mogoče prevažati tudi električna kolesa.
slika
Za premikanje bosta skrbela dva blaga hibrida, bencinski in dizelski, tudi priključnohibridni bencinski pogon. Pri vseh izdajah se bo moč na kolesa prenašala preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami, vstopni E 200 T pa ponudi 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, za premikanje pa skrbi tudi manjši elektromotor z močjo 17 kW (23 KM), ki lahko začasno ponudi do 205 Nm navora. Tudi zato se bo takšen E 200 T do 100 km/h pognal v 7,8 sekunde. 0,1 sekunde počasnejši bo dizelski E 220 d, kjer bo 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik premogel 145 kW (197 KM) moči in 440 Nm navora, med vožnjo mu pomaga enak elektromotor. Najdražji bo priključnohibridni E 300 e, kjer 2,0-litrski turbobencinski motor in elektromotor skupno proizvedeta 230 kW (312 KM) sistemske moči in 550 Nm navora. Baterija bo pohrustala 25,4 kWh elektrike, s čimer bo mogoče prevoziti do 110 kilometrov samo na elektriko, vendar ne, če boste na polno speljevali. E 300 e do 100 km/h namreč potrebuje samo 6,5 sekunde, hitrost pa je omejena na 227 km/h. V prihodnosti bosta na voljo še priključna hibrida z dizelskim in zmogljivejšim bencinskim motorjem.
slika
Mercedes-benz E karavan bo naprodaj že poleti, cene pa zaenkrat še niso znane. Po vsej verjetnosti bo za avtomobil treba odšteti najmanj 60 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Trn v peti audiju A6 avant

Mercedes-Benz razreda E bo v tokratni izdaji imel elektrificirane pogone.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc