Nekaj tednov po razgrnitvi limuzine so Nemci pokazali še karavansko izdajo razreda E, ki se bo za prodajne številke v prvi vrsti podal proti audiju A6 avant in BMWju serije 5 touring. Karavani so med kupci še vedno priljubljeni, sploh pri družinah, zato pri Mercedes-Benzu pričakujejo, da bo karavanski razred E predstavljal približno 20 odstotkov prodaje. V primerjavi s prejšnjo generacijo ima novinec precej bolj usločeno streho, ki v kombinaciji z zadnjim stebričkom ustvarja občutek, da gre za shooting brake in ne za karavan.
slika
V prvi vrsti bo mercedes-benz razreda E T navdušil z notranjostjo, kjer so na voljo najnovejše tehnologije, tudi multimedijski sistem MBUX. Slednji lahko premore 2 ali 3 zaslone, pri čemer je manjši zaslon pred sovoznikom vedno na seznamu dodatne opreme. Vse skupaj je bolj intuitivno kot poprej, med drugim pa je v kabini na voljo tudi kamera za spremljanje potnikov in številne možnosti personalizacije. Če bo v avtomobilu samo voznik, bo razred E vedno pozorno poslušal, saj lahko voznik glasovne ukaze poslej pove brez pozdrava 'Hey Mercedes', kot poprej. Prostornost je vsekakor njegova vrlina, saj je v prtljažniku na voljo 615 litrov prostora, kar je sicer 25 litrov manj kot pri odhajajočem modelu, vendar je prostor zasedla elektrifikacija pogonov. Priključnohibridna izdaja bo premogla samo še 460-litrski prtljažnik, 20 litrov manj kot poprej, je pa po drugi strani precej večja baterija za električno vožnjo. Še več, novi razred E karavan bo lahko vlekel do 2.100 kilograma težek tovor, na streho pa bo mogoče postaviti do 84 kilogramov, tako da bo mogoče prevažati tudi električna kolesa.
slika
Za premikanje bosta skrbela dva blaga hibrida, bencinski in dizelski, tudi priključnohibridni bencinski pogon. Pri vseh izdajah se bo moč na kolesa prenašala preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami, vstopni E 200 T pa ponudi 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, za premikanje pa skrbi tudi manjši elektromotor z močjo 17 kW (23 KM), ki lahko začasno ponudi do 205 Nm navora. Tudi zato se bo takšen E 200 T do 100 km/h pognal v 7,8 sekunde. 0,1 sekunde počasnejši bo dizelski E 220 d, kjer bo 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik premogel 145 kW (197 KM) moči in 440 Nm navora, med vožnjo mu pomaga enak elektromotor. Najdražji bo priključnohibridni E 300 e, kjer 2,0-litrski turbobencinski motor in elektromotor skupno proizvedeta 230 kW (312 KM) sistemske moči in 550 Nm navora. Baterija bo pohrustala 25,4 kWh elektrike, s čimer bo mogoče prevoziti do 110 kilometrov samo na elektriko, vendar ne, če boste na polno speljevali. E 300 e do 100 km/h namreč potrebuje samo 6,5 sekunde, hitrost pa je omejena na 227 km/h. V prihodnosti bosta na voljo še priključna hibrida z dizelskim in zmogljivejšim bencinskim motorjem.
slika
Mercedes-benz E karavan bo naprodaj že poleti, cene pa zaenkrat še niso znane. Po vsej verjetnosti bo za avtomobil treba odšteti najmanj 60 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Trn v peti audiju A6 avant

Mercedes-Benz razreda E bo v tokratni izdaji imel elektrificirane pogone.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc