Nad hyundaijem tucson smo navdušeni, saj je zelo dober avtomobil C-SUV segmenta, ki je lansko leto tudi zmagal na našem velikem primerjalnem testu PRIMA. Test si lahko znova ogledate spodaj, Južnokorejci pa so pozen november izrabili za predstavitev osveženega modela, ki bo k nam pripeljal prihodnje leto. Še vedno se drži slogana, da so ga izdelali z mislijo na Evropejce. Tucson je v četrti generaciji pripeljal leta 2020, od takrat pa so mnogi konkurenti že zapeljali v novo generacijo, zato je bitka za prodajne številke kar se da huda. Tucson se bo temu skušal upreti s številnimi posodobitvami. Vsesplošno Južnokorejci niso preveč posegali v samo obliko zunanjosti, tako da bo tucson še naprej že od daleč prepoznaven, so pa lepše implementirali dnevne led luči v masko, takisto so spremenili še grafiko luči in malenkost spremenili obliko odbijačev. K zunanjemu izgledu se lepo podajo tudi nove oblike platišč, takisto okrasna zaščitna plastika, ki bo pri športnih izdajah N-line odeta v barvo karoserije.
slika
Notranjost hyundaija tucson se ni najbolje postarala, zato smo navdušeni, da so jo konkretno spremenili. Tako sta zdaj zaslona za digitalne merilnike in multimedijo združena v en okvir, ki daje vtis, da gre za en velik zaslon, prav tako pa so naredili armaturno ploščo bolj praktično z dodatnimi odlagalnimi mesti pred sovoznikom. Zračniki so zdaj postavljeni malenkost nižje, takisto pa je pod sredinskimi zračniki več klasičnih gumbov za dostop do najbolj pogostih funkcij avtomobila, pod slednjimi pa preglednejše in vizualno lepše upravljanje s prezračevanjem, sicer še vedno s površinami občutljivimi na dotik. Nov je še volan, ki je takšen kot pri modelu kona, takisto so gumbe za prestavno ročico s sredinske konzole prestavili na ročico ob volanu, da je na sredinski konzoli več prostora za drobnarije in za polnjenje mobilnih telefonov.
slika
Hyundai tucson bo seveda še vedno izdelan na platformi N3, torej pri pogonskih sklopih ne pričakujemo sprememb. Klasične različice bosta še vedno premikala 1,6-litrska motorja s turbino, ki bosta goltala ali bencin ali dizel. Na ovljo bo 110 kW (150 KM) in 132 kW (180 KM) moči na bencinski strani, pri čemer bosta oba motorja lahko moč pošiljala tudi na vsa kolesa, dizelski stroj pa bo po drugi strani proizvedel ali 85 kW (115 KM) ali 100 kW (136 KM) moči, pri čemer bo samo zmogljivejši ob doplačilu poganjal vsa kolesa. Samopolnilni hibridni tucson bo imel na voljo 169 kW (230 KM) sistemske moči, ki se bo lahko prenašala ali na dve ali na vsa kolesa, priključnohibridni tucson pa bo na vsa kolesa prenašal 195 kW (265 KM) moči. Vstopni novi hyundai tucson bo kakopak malenkost dražji od aktualnega modela, ki ga brez popusta dobite za najmanj 28.630 EUR, v akciji za najmanj 25.130 EUR.
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prihodnje leto precej bolj napreden

Hyundai je že pokazal svoj posodobljeni model tucson, ki bo na naše ceste pripeljal zgodaj prihodnje leto.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc