Na vrednost starodobnega vozila lahko vpliva ogromno faktorjev (število izdelanih in preživelih primerkov, ohranjenost vozila, število prevoženih kilometrov, originalnost …), najmanj predvidljiv pa je faktor priljubljenosti, odnosno faktor povpraševanja potencialnih kupcev po določenih modelih avtomobilov. Zato imajo 'mešetarji', ki takšne avtomobile ne kupujejo iz ljubezni do starodobnikov, temveč iz preračunljivosti, ob nakupu določenega starodobnega modela lahko srečo, ker se jim bo njihov nakup lahko po kakšnem letu celo obrestoval, lahko pa imajo tudi smolo (sploh v primeru manjšega povpraševanja kupcev …) in po nakupu določenega vozila izgubijo veliko denarja.

10 starodobnih vozil, ki so v lanskem letu doživela občuten padec vrednosti. Seveda ob tem govorimo samo o odlično ohranjenih primerkih:

1. Bentley S2 continental coupé by Mulliner (1959 – 1962)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 356.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 195.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 161.000 evrov, 45 %

2. Maserati mistral spider (1964 – 1969)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 609.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 437.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 172.000 evrov, 28 %

3. Audi 100 S coupé (1970 – 1976)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 48.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 35.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 13.000 evrov, 27 %

4. FIAT 500 'Topolino' (1936-1948)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 20.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 15.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 5.000 evrov, 25 %

5. Ferrari 250 GT/L berlinetta lusso by Scaglietti (1962-1964)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 2.185.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 1.725.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 460.000 evrov, 21 %

6. Porsche 356 B 1600 super 90 roadster (1960-1961)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 158.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 125.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 33.000 evrov, 21 %

7.Dodge challenger (1970-1974)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 51.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 42.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 9.000 evrov, 18 %

8. Aston Martin DB5 (1963-1965)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 713.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 598.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 115.000 evrov, 16 %

9. Mercedes-Benz 300b cabriolet D (W186, 1954-1955)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 212.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 178.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 34.000 evrov, 16 %

10. Jaguar Mk X 4.2 (1964-1966)
Vrednost vozila v januarju leta 2024: 38.000 evrov
Vrednost vozila v januarju leta 2025: 32.000 evrov
Izguba v evrih, odnosno procentualna izguba: 6.000 evrov, 16 %
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti

V teh dneh so pri nemški družbi Classic Analytics razkrili 10 starodobnih vozil, ki so v lanskem letu doživela občuten padec vrednosti, ker se pač moramo zavedati, da je dogajanje na tržišču starodobnikov lahko izredno dinamično.

Beri dalje
Prevlada v neodvisnih testih
NOVICE
Prevlada v neodvisnih testih
Continental
Iztok Krajnc
Audi vzhoda
NOVICE
Audi vzhoda
Škoda R200 'Non-Fiction'
Iztok Krajnc
Renault 4 v službi reševanja!
NOVICE
Renault 4 v službi reševanja!
Renault vision 4rescue
Iztok Krajnc
Štirikolesni pogon in skok do stotice
NOVICE
Štirikolesni pogon in skok do stotice
Opel grandland electric AWD
Iztok Krajnc
Prvič na cesti!
NOVICE
Prvič na cesti!
Volkswagen ID.2
Iztok Krajnc
Novi Q3 pokažejo 16. junija
NOVICE
Novi Q3 pokažejo 16. junija
Audi Q3
Iztok Krajnc
Zdaj tudi na Koroškem
NOVICE
Zdaj tudi na Koroškem
Fiat in Jeep
Iztok Krajnc
Še druga posodobitev
NOVICE
Še druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Obnovljivi in reciklirani materiali
NOVICE
Obnovljivi in reciklirani materiali
Continental
Iztok Krajnc
Študija obrabe pnevmatik
NOVICE
Študija obrabe pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc