Nemški policisti, še posebej na Bavarskem, ljubijo vozila BMW, zato bodo kmalu dobili tudi svoje izdaje modela serije 5 touring.
BMW serije 5 touring bo na voljo tudi za policiste v Nemčiji, zato je jasno, da potekajo dodatna testiranja tudi zavoljo njihovih potreb. Ker karavanski primerek Bavarci še niso pokazali, so ga odeli v kamuflažno folijo, sprednji del pa je seveda enak kot pri limuzini. BMW 5 touring bo sicer imel bolj športen stranski profil, tudi zato, ker se streha ne bo tako hitro spustila proti zadku, prav tako pričakujemo, da bodo luči na prtljažnih vratih imele drugačen svetlobni podpis od tistih na limuzini. BMW serije 5 touring je eden najbolj zaželenih karavanov na tržišču, vendar je konkurenca zelo huda, zato bo moral presnetiti na marsikaterem področju, tudi pri prostornosti. V prvi vrsti bo mešal štrene audiju A6 avant, volvu V90, mercedes-benzu E T in jaguarju XF sportbrake.
Pogoni pri karavanu bodo enaki kot pri limuzini, sprva pa bodo na voljo samo trije, med katerimi Bavarci v prvi vrsti izpostavljajo električni i5 touring, kjer bo elektromotor ponudil 230 kW (313 KM) moči (v načinu sport začasno do 250 kW (350 KM) in 400 Nm navora), zaradi česar se bo avtomobil do 100 km/h pognal v dobrih šestih sekundah in dosegel hitrost okoli 190 km/h. Zmogljivejši i5 M60 touring bo premogel že 380 kW (517 KM) moči (začasno v načinu sport do 442 kW (601 KM) in 795 Nm navora), posledično pa se bo do 100 km/h pognal v verjetno štirih sekundah in dosegel elektronsko omejeno hitrost 230 km/h. V obeh primerih bo baterija pogoltnila neto 81,2 kWh elektrike in jo bo mogoče polniti z močjo do 205 kW preko enosmernega toka, sicer pa bo imel v osnovi polnilnik moč 11 kW, ob doplačilu tudi 22 kW. Na testiranjih WLTP so z vstopnim limuzinskim i5 prevozili od 582 do 497 kilometrov, z zmogljivejšim od 455 do 516. Ljubitelji klasičnih pogonov boste navdušeni nad 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem v 520i, kjer bo kakopak na voljo tudi 48-voltna blagohibridna tehnologija, sistem pa bo ponudil 153 kW (208 KM) moči in 330 Nm navora, zato se bo lahko do 100 km/h pognal v 7,6 sekunde in dosegel hitrost 230 km/h. Moč se bo v tem primeru prenašala samo na zadnji kolesi preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, 2,0-litrski turbodizelski stroj pa bo lahko moč prenašal preko enakega menjalnika tudi na vsa kolesa. Ponudil bo 145 kW (197 KM) moči in 400 Nm navora ter pospešek do 100 km/h v 7,3 sekunde, maksimalna hitrost bo 233 km/h. Prihodnje leto pričakujemo še nekaj drugih pogonov, tudi pritključnohibridnega, s katerim bo mogoče prevoziti do 100 kilometrov. Tokrat bo še vedno na voljo tudi hitri BMW M5 touring.
Tudi za može postave
Beri dalje