Takšno možnost odlične promocije so v zgodnjih osemdesetih letih prejšnjega stoletja, ki so prinesla tudi razcvet evropske 'predelovalne' (tuning) industrije, pridno izkoriščali tudi nekateri, rahlo ekscentrični domači (švicarski) 'tunerji' (znamke Felber, Jet in Sbarro), ki so v Ženevo redno dovažali njihove individualno oblikovane 4- in včasih tudi 6-kolesne kreacije, med njimi pa seveda ni manjkal legendarni švicarski oblikovalec in konstruktor Frank M. Rinderknecht, ki ga povezujemo predvsem z izdelki znamke Rinspeed. Rinderknecht se je proslavil že leta 1979, ko je na osnovi običajnega golfa GTi ustvaril hitrega rinspeed volkswagna z dodatno modelno oznako 'Golf Turbo', še bolj divjega golfa GTi smo v Ženevi dobili leta 1981, ko je Rinderknecht predstavil dokončno evolucijsko različico njegovega 'übergolfa' ('nadgolf'), ki na opazovalce deluje kot kombilimuzinska različica legendarnega modela DMC-12 znamke DeLorean.
slika
Največja posebnost 3-vratnega prototipa z oznako aliporta so seveda njegova 'galebja vrata', zelo markantna je tudi 'baterija' šestih žarometov na nosu, medtem ko obliko zadka zaznamuje predvsem napis turbo med parom zadnjih glavnih svetil v stilu prvotnega porscheja 911 turbo. Takšen 'übergolf' je počival na tedaj 'nezaslišano velikih' 15-palčnih kolesih (dimenzije pnevmatik: 205/50 VR15), njegov serijski 1,6-litrski bencinski pogonski sklop pa je Rinderknecht obogatil z dodanim turbo polnilnikom znamke Rotomaster (tip TO4B). Posledično je Volkswagnov motor po dodelavi lahko mobiliziral takrat sanjskih 135 'konj' (99 kW), ki so prototipu aliporta lahko zagotovile še boljše  zmogljivosti (0-100 km/h: 7,5 sekunde, največja hitrost: 200 km/h) kot pri serijskem golfu GTi. Omenjajo pa tudi vgradnjo črno-belega TV-ja znamke Panasonic v notranjosti potniške kabine, v kombinaciji s šestimi zvočniki in s tremi pari slušalk ter zvočnim sistemom znamke Sony s približno 280 vati izhodne moči.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

‘Übergolf’ iz zlatih časov

Pred približno štiridesetimi leti se je ženevski avtomobilski salon še lahko pohvalil z lovoriko enega izmed najpomembnejših in najbolj prestižnih avtomobilskih salonov na tem svetu, temu primerna pa je bila takrat tudi izbira razstavljenih avtomobilov.

 

 

 

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc