Takšno možnost odlične promocije so v zgodnjih osemdesetih letih prejšnjega stoletja, ki so prinesla tudi razcvet evropske 'predelovalne' (tuning) industrije, pridno izkoriščali tudi nekateri, rahlo ekscentrični domači (švicarski) 'tunerji' (znamke Felber, Jet in Sbarro), ki so v Ženevo redno dovažali njihove individualno oblikovane 4- in včasih tudi 6-kolesne kreacije, med njimi pa seveda ni manjkal legendarni švicarski oblikovalec in konstruktor Frank M. Rinderknecht, ki ga povezujemo predvsem z izdelki znamke Rinspeed. Rinderknecht se je proslavil že leta 1979, ko je na osnovi običajnega golfa GTi ustvaril hitrega rinspeed volkswagna z dodatno modelno oznako 'Golf Turbo', še bolj divjega golfa GTi smo v Ženevi dobili leta 1981, ko je Rinderknecht predstavil dokončno evolucijsko različico njegovega 'übergolfa' ('nadgolf'), ki na opazovalce deluje kot kombilimuzinska različica legendarnega modela DMC-12 znamke DeLorean.
slika
Največja posebnost 3-vratnega prototipa z oznako aliporta so seveda njegova 'galebja vrata', zelo markantna je tudi 'baterija' šestih žarometov na nosu, medtem ko obliko zadka zaznamuje predvsem napis turbo med parom zadnjih glavnih svetil v stilu prvotnega porscheja 911 turbo. Takšen 'übergolf' je počival na tedaj 'nezaslišano velikih' 15-palčnih kolesih (dimenzije pnevmatik: 205/50 VR15), njegov serijski 1,6-litrski bencinski pogonski sklop pa je Rinderknecht obogatil z dodanim turbo polnilnikom znamke Rotomaster (tip TO4B). Posledično je Volkswagnov motor po dodelavi lahko mobiliziral takrat sanjskih 135 'konj' (99 kW), ki so prototipu aliporta lahko zagotovile še boljše  zmogljivosti (0-100 km/h: 7,5 sekunde, največja hitrost: 200 km/h) kot pri serijskem golfu GTi. Omenjajo pa tudi vgradnjo črno-belega TV-ja znamke Panasonic v notranjosti potniške kabine, v kombinaciji s šestimi zvočniki in s tremi pari slušalk ter zvočnim sistemom znamke Sony s približno 280 vati izhodne moči.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

‘Übergolf’ iz zlatih časov

Pred približno štiridesetimi leti se je ženevski avtomobilski salon še lahko pohvalil z lovoriko enega izmed najpomembnejših in najbolj prestižnih avtomobilskih salonov na tem svetu, temu primerna pa je bila takrat tudi izbira razstavljenih avtomobilov.

 

 

 

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc