Inženirji pri Land Roverju so konkretno zavihali rokave, ko so v roke prejeli 'navaden' defender 110, nato pa so ustvarili nekaj ultimativnega, kar so poimenovali defender octa. Gre za defender, ki ima močno predelano tako vzmetenje kot podvozje, tako da se z lahkoto kosa z ekstremnimi razmerami tako na cesti kot na terenu. Ko gre za res ekstremne izdaje morajo običajno inženirji na določenih delih sklepati kompromise, pri land roverju defender octa pa tega niso hoteli početi. To pomeni, da niso sprejemali nobenih kompromisov, temveč so avtomobilu globalno povečali vse zmogljivosti.
slika
Za premikanje so zadolžili 4,4-litrski turbobencinski motor V8, ki premore dva turbopuhala, proizvede pa kar 467 kW (635 KM) moči in 750 Nm navora (v načinu dynamic launch mode začasno do 800 Nm), posledično pa se lahko do 100 km/h požene v okroglih štirih sekundah. To seveda pomeni, da bo tudi za terensko vožnjo na voljo več kot dovolj moči, tudi zato pa so spremenili oba odbijača, da ponujata večja vstopni in izstopni kot, takisto lahko land rover defender octa brodi po metrski vodi, klasičen po 90-centimetrski. Defender octa je namreč že v osnovi 28 milimetrov višji in 68 milimetrov širši od defenderja 110, predvsem zaradi širših blatnikov in bolj terenskih pnevmatik, med ostalimi tehnološkimi nadgradnjami pa so tudi bolj učinkovite zavore in najhitrejši krmilni servoojačevalnik doslej, zaradi katerega bo defender octa precej bolje vodljiv.
slika
V sklopu zajetnega programa testiranja je land rover defender octa postal prvo vozilo, ki je prevozilo vsako testno stezo v Land Roverjevem testnem centru Eastonor castle v Heredordshireju. Zaradi posebneža so morali razviti povsem nove pnevmatike, s katero bo defender octa zabaven tako na italijanskih prelazih kot na stezi relija Dakar. Tudi zato so na voljo novi vozni programi za vzmetenje 6D, med katerimi izstopata dinamičen program in prvi zmogljivostni terenski program. Slednji se imenuje octa, vključuje pa terensko opcijo polnega pospeševanja, ki pride prav na mokrih brezpotjih.
slika
Prvi land roverji defender octa bodo na voljo konec leta, vstopni pa bo stal 172 tisočakov. Seveda bo na voljo tudi prva izdaja 'edition 1', ki bo na voljo samo prvo leto prodaje in bo stala najmanj 190 tisočakov. Za ta dodaten denar pa bo na voljo posebna barva, nadgrajena notranjost, 20-palčna platišča in na novo razvite terenske pnevmatike.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Ultimativni defender

Da lahko ima land rover defender veliko moči nam je verjetno vsem jasno. Zdaj pa je na voljo izdaja octa, ki ponudi kar 635 ‘konjičkov’.

Beri dalje
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc
Električna mazda s klasičnim motorjem
NOVICE
Električna mazda s klasičnim motorjem
Mazda EZ-60
Iztok Krajnc
Outback na elektriko
NOVICE
Outback na elektriko
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Z ogromnim motorjem V12!
NOVICE
Z ogromnim motorjem V12!
Aston martin DB12 AMR
Iztok Krajnc
Vrača se TT
NOVICE
Vrača se TT
Audi TT
Iztok Krajnc
Sedmi outback je SUV
NOVICE
Sedmi outback je SUV
Subaru outback
Iztok Krajnc
Pristal je na asfaltu
NOVICE
Pristal je na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc