Inženirji pri Land Roverju so konkretno zavihali rokave, ko so v roke prejeli 'navaden' defender 110, nato pa so ustvarili nekaj ultimativnega, kar so poimenovali defender octa. Gre za defender, ki ima močno predelano tako vzmetenje kot podvozje, tako da se z lahkoto kosa z ekstremnimi razmerami tako na cesti kot na terenu. Ko gre za res ekstremne izdaje morajo običajno inženirji na določenih delih sklepati kompromise, pri land roverju defender octa pa tega niso hoteli početi. To pomeni, da niso sprejemali nobenih kompromisov, temveč so avtomobilu globalno povečali vse zmogljivosti.
slika
Za premikanje so zadolžili 4,4-litrski turbobencinski motor V8, ki premore dva turbopuhala, proizvede pa kar 467 kW (635 KM) moči in 750 Nm navora (v načinu dynamic launch mode začasno do 800 Nm), posledično pa se lahko do 100 km/h požene v okroglih štirih sekundah. To seveda pomeni, da bo tudi za terensko vožnjo na voljo več kot dovolj moči, tudi zato pa so spremenili oba odbijača, da ponujata večja vstopni in izstopni kot, takisto lahko land rover defender octa brodi po metrski vodi, klasičen po 90-centimetrski. Defender octa je namreč že v osnovi 28 milimetrov višji in 68 milimetrov širši od defenderja 110, predvsem zaradi širših blatnikov in bolj terenskih pnevmatik, med ostalimi tehnološkimi nadgradnjami pa so tudi bolj učinkovite zavore in najhitrejši krmilni servoojačevalnik doslej, zaradi katerega bo defender octa precej bolje vodljiv.
slika
V sklopu zajetnega programa testiranja je land rover defender octa postal prvo vozilo, ki je prevozilo vsako testno stezo v Land Roverjevem testnem centru Eastonor castle v Heredordshireju. Zaradi posebneža so morali razviti povsem nove pnevmatike, s katero bo defender octa zabaven tako na italijanskih prelazih kot na stezi relija Dakar. Tudi zato so na voljo novi vozni programi za vzmetenje 6D, med katerimi izstopata dinamičen program in prvi zmogljivostni terenski program. Slednji se imenuje octa, vključuje pa terensko opcijo polnega pospeševanja, ki pride prav na mokrih brezpotjih.
slika
Prvi land roverji defender octa bodo na voljo konec leta, vstopni pa bo stal 172 tisočakov. Seveda bo na voljo tudi prva izdaja 'edition 1', ki bo na voljo samo prvo leto prodaje in bo stala najmanj 190 tisočakov. Za ta dodaten denar pa bo na voljo posebna barva, nadgrajena notranjost, 20-palčna platišča in na novo razvite terenske pnevmatike.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Ultimativni defender

Da lahko ima land rover defender veliko moči nam je verjetno vsem jasno. Zdaj pa je na voljo izdaja octa, ki ponudi kar 635 ‘konjičkov’.

Beri dalje
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc