Novi volkswagen transporter prihaja prihodnje leto, T7 pa se bo ponašal z novo platformo, ki so jo pri Volkswagnu razvili skupaj s Fordom. Posledično bo transporter T7 na voljo z dizelskim, priključnohibridnim in povsem električnim pogonom. Že ob splovitvi bo na voljo kot kombi z devetimi sedeži, kot kombi z dvema vrstama sedežev in večjim tovornim delom, tudi kot kesonar. Seveda bo novi transporter na voljo tudi s paketom bolj dinamičnih zunanjih dodatkov, vendar zaenkrat imena za tega še niso razkrili, bo pa prvič v zgodovini avtodom california izdelan na osnovi modela multivan, in ne na osnovi modela transporter.
slika
Prihodnji volkswagen transporter bo uporabljal Fordovo tehnologijo, torej tudi baterije, elektromotorje, klasične motorje in menjalnike, tako da bo tehnološko transporter zelo podoben fordu transit. Električni e-transporter bo zato ponudil ali 100 kW (136 KM) ali 160 kW (217 KM) moči (v obeh primerih tudi 415 Nm navora) pri čemer bo baterija ponudila uporabnih 74 kWh elektrike, posledično pa bo takšen transporter lahko na elektriko prevozil do 380 kilometrov (WLTP). Polnjenje bo potekalo preko enosmernega toka z močjo do največ 125 kW, preko izmeničnega z največ 11 kW.
slika
Priključnohibridni transporter bo premogel enak pogon kot ford kuga, torej bosta 2,5-litrski atmosferski štirivaljnik in elektromotor skupno ponudila 165 kW (225 KM) moči, pri čemer bo baterijski sklop pogoltnil 14,4 kWh elektrike, od tega bo na voljo 11,8 kWh elektrike za vožnjo. Upamo, da bodo vgradili vsaj hitrejši polnilnik, ker pri fordu kuga se baterija polni z močjo največ 3,6 kW, kar je za današnje čase popolnoma nesprejemljivo. Poleg tega bo na voljo še 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki bo ponudil ali 81 kW (110 KM) ali 110 kW (150 KM) moči, pri čemer se bo moč na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami. Seveda bo na voljo tudi štirikolesni pogon, a le ob kombinaciji s samodejnim menjalnikom z osmimi stopnjami.
slika
V notranjosti lahko tokrat pričakujemo nekaj bolj prefinjenih materialov, po vzoru tistih iz modela multivan, vsekakor pa bosta multivan in transit custom praktično enako velika, v višino pa bosta zaradi lažjega premikanja po mestih manjša od dveh metrov. Klasičen transporter bo lahko v tovorni del naložil do največ 1.360 kilogramov tovora, električni e-transporter do največ 1.100 kilogramov. Novi volkswagen transporter bo gotovo malenkost dražji od aktualnega, ki stane najmanj 38.615 EUR (furgon), ali 44.255 EUR (krpan), oziroma 44.202 (kombi 7+1).
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Uradno ga pokažejo spomladi

Pri Volkswagnu so nas razveselili z dražilnim videom za novi transporter, ki ga bodo uradno pokazali spomladi prihodnje leto.

Beri dalje
Nadgrajeni model prihaja še letos
NOVICE
Nadgrajeni model prihaja še letos
DS 4
Iztok Krajnc
95-odstotno pripravljen
NOVICE
95-odstotno pripravljen
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
‘Defender’ za 14.000 evrov
NOVICE
‘Defender’ za 14.000 evrov
BAW BJ 212 'Beijing'
Iztok Krajnc
GV60 magma pripelje še letos!
NOVICE
GV60 magma pripelje še letos!
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Novi urban cruiser pokazali v Bruslju
NOVICE
Novi urban cruiser pokazali v Bruslju
Toyota urban cruiser
Iztok Krajnc
V Nemčiji za najmanj 23.900 EUR
NOVICE
V Nemčiji za najmanj 23.900 EUR
Hyundai inster cross
Iztok Krajnc
Novi ferrari roma!
NOVICE
Novi ferrari roma!
Ferrari amalfi
Iztok Krajnc
Japonska električna limuzina
NOVICE
Japonska električna limuzina
Mazda 6e
Iztok Krajnc
Takšna bo notranjost najmanjšega renaulta
NOVICE
Takšna bo notranjost najmanjšega renaulta
Renault twingo
Iztok Krajnc
Električni kombi na obzorju
NOVICE
Električni kombi na obzorju
Kia PV5
Iztok Krajnc