Leta 1965 so pri znamki Mercedes-Benz na tedanjem avtomobilskem salonu v Frankfurtu prvič predstavili prestižni serijski model z oznako 300 SEL (W109), ki je kasneje (leta 1967) dobil tudi ultra prestižno sorodstvo v obliki različice z oznako 300 SEL 6.3, ki so jo izdelovali do konca leta 1972. Ta različica iz časov, ko so pri znamki Mercedes-Benz še spoštovali red na področju modelnih oznak (v današnjih časih smo glede tega deležni anarhije, podobno je tudi z znamko BMW), je takrat simbolizirala eno izmed najhitrejših 4-vratnih potovalnih limuzin na tem planetu, prestižu in zmogljivostim (v rangu porscheja 911 S) primerna pa je bila tudi prodajna cena takšnega avtomobila, ker ste morali za takšen avtomobil leta 1967 v Nemčiji odšteti dobrih 39.000 nemških mark, približno 11.000 nemških mark (vrednost dveh novih 'hroščev' 1200) več kot za različico 300 SEL. Posledično nizka je tudi kvota izdelanih primerkov, ker so Nemci dostavili kupcem samo 6526 primerkov te elegantne in tudi v današnjih časih še vedno zelo zmogljive prestižne limuzine.
slika
Obstaja pa tudi unikatna kupe različica takšne limuzine, ki je nastala na pobudo nam neznanega nizozemskega bogataša, ki je leta 1969 za takšno unikatno verzijo različice 300 SEL 6.3 odštel ogromno denarja, ob tem omenjajo že skoraj neverjetnih 100.000 nemških mark. Če k temu prištejete še visoke nizozemske uvozne dajatve in vse davke, lahko ugotovite, da bi si bogati Nizozemec za enako vsoto denarja doma lahko omislil skoraj 83 novih Volkswagnovih 'hroščev' … Zanimiva pa je tudi zgodba o nastanku tega pompoznega in istočasno zelo elegantnega avtomobila, ki je kasneje močno vplival na nastanek podobno ultra prestižnega modela znamke Rolls-Royce, ki sem ga omenil v uvodu, ker je oba avtomobila oblikoval isti človek (Paolo Martin). Začetek te zgodbe sega v leto 1968, ko se je bogati Nizozemec oglasil v Stuttgartu in se pozanimal, če obstaja kakšna možnost glede izdelave in nakupa 2-vratnega kabrioleta na osnovi različice 300 SEL 6.3, vendar so ga Nemci takoj zavrnili z odločnim ne, in mu ob tem tudi odpovedali možnost nakupa vozne šasije (rolling chassis). Nizozemcu odgovor ni bil všeč, vendar je poskusil znova, tokrat je od Nemcev zahteval izdelavo klasičnega kupeja. Tudi v tem pogledu so ostali Nemci neomajni.
slika
V približno istem času si je nam neznani nizozemski bogataš dopisoval tudi z vodilnimi v oblikovalski hiši Pininfarina, kjer jih je seznanil z idejo o nakupu serijske različice 300 SEL 6.3, ki bi jo Italijani preoblikovali v 2+2 kupe, vendar mu je Sergio Pininfarina zagotavljal, da to ne bo mogoče, predvsem zaradi premajhne vzvojne trdnosti karoserije nemške limuzine. Poleg tega so Italijani zahtevali, da pred predelavo pri njih Nemci sami skrajšajo in otrdijo vozno šasijo, zato je Nizozemec skoraj obupal, na koncu pa mu je po številnih mesecih dopisovanja le uspelo prepričati Italijane, da se lotijo takšnega podviga, ki bi ga 'ožel' za 10 milijonov italijanskih lir (približno 56.000 nemških mark). Ob tem je seveda izrazil tudi nekaj želja glede oblikovanja in opreme. Nizozemec je od Italijanov pričakoval, da mu ustvarijo klasično 2+2 različico kupeja s podobnim sedežnim položajem voznika kot v kakšnem izdelku znamke Rolls-Royce, istočasno je od Italijanov zahteval, da znižajo višino okenskih okvirjev, ker med vožnjo ni želel sedeti v avtomobilu, ki mu je sam rekel 'akvarij na kolesih'. Poleg tega je zahteval, da je zadnja sedežna klop vzdolžno pomična. Od Italijanov je pričakoval tudi to, da bodo poskrbeli tudi za odlično zvočno izolacijo v stilu izdelkov znamke Rolls-Royce.
slika
Na koncu smo leta 1969 dobili mercedes-benz 300 SEL 6.3 2+2 coupé, ki je bil oblikovan popolnoma v skladu z željami kupca, vendar se je na koncu žal izkazalo, da avtomobil ni bil všeč njegovi 'boljši polovici', zato se je lastnik leta 1972 po približno 10.000 prevoženih kilometrih odločil za njegovo prodajo in ob tem za vozilo zahteval približno 70.000 nemških mark, vendar pri posredniku (Auto Becker v Düsseldorfu) nikakor niso uspeli najti kupca za takšnega unikatnega mercedesa, našli so ga šele leta 1973 v podobi nam neznanega Nizozemca, posledično je ta mercedes-benz večino življenja preživel na Nizozemskem. Sedaj išče novega lastnika, ki bo vozilo, ki je potrebno manjše obnove, spet spravil na najvišji možni nivo. Ob tem bo moral samo za nakup vozila odšteti od 400.000 do približno 600.000 ameriških dolarjev.
slika
rolls-royce camargue
slika
rolls-royce camargue
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Utelešenje prestiža in ekskluzivnosti

V Kaliforniji se bo zbrani publiki predstavil unikatni mercedes-benz, ki mu v pogledu prestiža in ekskluzivnosti lahko konkurira samo podoben izdelek znamke Rolls-Royce.

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc