Druga toyota C-HR je na voljo z drznim izgledom in s hibridnimi pogoni.
Toyota C-HR je vedno veljala za zelo vpadljiv avtomobil, kar se bo z drugo generacijo samo še nadgradilo. V drugo so linije bolj drzne, avtomobil sam pa malenkost bolj prostoren in precej bolj napreden, tudi pogonski sklopi so elektrificirani in posledično bolj ekonomični. Vizualno je C-HR zelo podoben zadnji izdaji modeli prius, na obrazu so dnevne luči v obliki črke C, pod njimi pa drzen odbijač z velikimi dovodi zraka v dveh barvah. Kontrastne barve se nadaljujejo praktično povsod na avtomobilu, predvsem pa je drugače oblikovan C-stebriček, zaradi katerega so lahko na zadnja vrata namestili tudi večja stekla. Zadek bo marsikomu všeč, saj tako kot prej premore dva spojlerja, eden je strešni, drugega pa dejansko ustvarijo zadnje luči. Dejansko se luči razprostirajo čez celotno širino avtomobila, na sredini pa je lep napis 'toyota C-HR'.
Notranjost je povsem nova in precej bolj sofisticirana, na armaturni plošči pa poleg digitalnih merilnikov na 12,3-palčnem zaslonu najdemo še 12,3-palčni zaslon multimedijskega sistema. Sami digitalni merilniki bodo odvisni od nivoja opreme, multimedijski sistem pa je znatno nadgrajen, hitrejši in tudi boljši v vseh pogledih, v priključnohibridnih izdajah bo navigacija prikazovala tudi polnilne postaje. Ambientalna osvetlitev prikazuje 64 različnih barv, če bo voznik želel, pa se bodo te lahko spreminjale v razmaku 1 ure ves dan. Še več, novi C-HR je izjemno povezljiv s pametnimi telefoni, celo do te mere, da bodo lahko lastniki avtomobil odklenili in zagnali preko mobilnega telefona. Veliko materialov je izdelanih iz recikliranih plastik, tudi prevleke za sedeže, ki so izdelane iz plastenk PET.
Na voljo je še nekaj več prostora v primerjavi s preteklo generacijo, ki je zadaj imela malo odmerjenega prostora. Dejansko je za zadnje potnike zdaj malenkost več prostora, čeprav je vstopanje na zadnjo klop še vedno malo okrnjeno. Koliko litrov prtljage gre v prtljažnik zaenkrat še ni jasno, po napovedih pa bo prtljažnik pogoltnil malenkost več kot je v pretekli generaciji, ki je sprejela 377 litrov tovora. Še več, priključnohibridna izdaja ne bo imela bistveno manj prostora v prtljažniku, saj so baterijo vgradili v samo dno vozila.
Tokrat bo C-HR na voljo samo s hibridnimi pogonskimi sklopi, pri čemer bo mogoče pri klasičnem hibridu izbrati ali 1,8-litrksi bencinski motor ali 2,0-litrski. V obeh primerih gre za peto generacijo hibridnega pogona, torej bo na voljo 102 kW (140 KM) oziroma 145 kW (197 KM) moči. Močnejši pogon bo premogel tudi električni štirikolesni pogon, torej bo na zadnji premi še dodaten elektromotor, z obema pogonoma pa se bo C-HR pognal do 100 km/h v 9,9 oziroma 8,1 sekunde. Prvič bo C-HR na voljo tudi s priključnohibridnim pogonskim sklopom, kjer bo 2,0-litrski bencinski motor sodeloval z elektromotorjem, ki bo pridobival energijo s strani baterijskega sklopa, slednji pa bo pogoltnil 13,8 kWh elektrike. Samo na elektriko bo mogoče prevoziti do 65 kilometrov, skupno pa bo na voljo 164 kW (223 KM) sistemske moči, zaradi česar se bo lahko takšen C-HR do 100 km/h pognal v 7,4 sekunde. Vgrajeni polnilnik ima moč 7 kW, torej se bo lahko baterija napolnila v dveh urah in pol.
Poleg tega bo mogoča tudi vožnja samo z enim pedalom, saj ima novi C-HR še dodatno funkcijo izbire moči regeneracije zavorne moči, na voljo so tri jakosti. Ker je C-HR izdelan na posodobljeni platformi TNGA, so lahko inženirji našli pravo ravnovesje med užitkom v vožnji in udobjem, seveda pa je na voljo tudi ogromno novih varnostnih sistemov, med katerimi izstopa aktivni sistem za preprečevanje pretiranega pospeševanja, ko avtomobil pred sabo zazna drugo vozilo ali kakšno prepreko. Drug sistem omogoča progresivno upočasnjevanje med počasno vožnjo, ko pred samo zazna stoječe vozilo, seveda pa bodo na voljo tudi samodejno zaviranje v sili, opozorilnik na prečni promet od zadaj, ohranjanje voznega pasu in drugi varnostni sistemi.
Novi C-HR bo na naših cestah še pred iztekom leta, takrat pa bo za vstopni model treba odšteti malenkost več kot za aktualni C-HR s hibridnim pogonom, za katerega je predpisana cena malenkost več kot 30 tisočakov.
V drugo še bolj drzna
Beri dalje