Pri Oplu se pripravljajo na splovitev novega križanca z obujenim imenom frontera, ki bo vsaj v Nemčiji stal najmanj 24.000 EUR. Za premikanje bodo skrbeli tako bencin kot elektroni.
Ljubitelji avtomobilizma se gotovo spomnite originalnega modela frontera, ki so ga izdali novembra leta 1991, v osnovni pa je šlo za isuzu MU, ki so ga Japonci pod različnimi imeni in z različnimi partnerji prodajali praktično povsod po svetu. Zdaj pa prihaja nova generacija, ki bo lahko tudi električna. Oplova oblikovna ekipa se je potrudila, da bo frontera kljub povezavi z ostalimi produkti skupine Stellantis imela prepoznavno pojavo, tudi zaradi maske ’vizor’, na zadku pa bodo tokrat deljene luči, kar je gotovo oblikovna posebnost.
V kabini nekih posebnosti ni, saj je izdelana po vzoru ostalih novejših Oplovih modelov. To pomeni, da sta spredaj dva 10-palčna zaslona, ki prikazujeta digitalne merilnike na eni in multimedijo na drugi strani. Veseli smo, da so ohranili klasične gumbe za upravljanje s prezračevanjem, ker je tako pač najboljše, seveda pa je na voljo veliko odlagalnih mest, tudi podlaga za brezžično polnjenje pametnih telefonov
Opel frontera je križanec, ki bo na prodajnem ceniku postavljen pod modela mokka in grandland. To pomeni, da bo nadomestil starosto z imenom crossland, ponašal pa se bo z malenkost več prostora, bolj robustno obliko in z bencinskimi ter električnimi pogoni. To bo mogoče zaradi platforme ’smart car’, ki so jo v osnovi izdelali za več znamk, s čimer bodo lahko zmanjšali ceno vstopnega modela. Bolj razumne in racionalne cene bodo pri Oplu dosegli tudi z bolj učinkovitim postopkom proizvodnje, električni opel frontera electric pa bo po napovedih eden bolj najbolj dostopnih električnih avtomobilov na tržišču, saj bo v Nemčiji stal najmanj 29.000 EUR. Vse tehnične podrobnosti sicer še niso znane, si bo pa frontera delil platformo z novim citroënom ë-C3, zaradi česar lahko sklepamo, da bo enako tudi drobovje. To pomeni, da bo kompaktna baterija pogoltnila 44 kWh elektrike, slednja pa bo skrbela za vrtenje enega elektromotorja na sprednji premi. Hitro polnjenje preko enosmernega toka bo mogoče z močjo največ 100 kW, električni opel frontera pa bo lahko s polno baterijo prevozil dobrih 300, če bo premogel manjšo baterijo, sicer okoli 400 kilometrov po WLTP.
Bencinske izdaje se bodo zanašale na 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik z blagohibridno tehnologijo, ki bo lahko spojen ali z ročnim menjalnikom s šestimi ali z robotiziranim menjalnikom z dvema sklopkama in šestimi stopnjami. Pričakujemo, da opel frontera ne bo imel štirikolesnega pogona, takisto pod pokrovom motorja v prihodnosti ne pričakujemo drugačnih motorizacij. Vstopni hibrid bo ponudil 74 kW (100 KM) moči s strani 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika, k temu pa bo 21 kW (28 KM) moči dodal še elektromotor. Zmogljivejša izdaja bo tudi na voljo, kjer bo turbobencinski motor ponudil 100 kW (136 KM) moči.
Bo pa opel frontera precej bolj praktičen od odhajajočega opla crossland, saj bo lahko v prtljažnik pospravil do 460 litrov prtljage, prav tako pa bo tudi kabina malenkost bolj prostorna. Obstajala bo tudi izdaja s sedmimi sedeži, prav tako pa bo frontera lahko še super avtomobil za prostočasne dejavnosti in avanturizem, saj bo na mestu streha prenesla obremenitev do 240 kilogramov. Vstopni opel frontera s hibridnim pogonom bo v Nemčiji na voljo za najmanj 24 tisočakov, električni za najmanj 29.
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
Beri dalje