Francoski oblikovalci so že pred časom dobili zeleno luč za izris drznih oblik, saj vsaka generacija Peugeotovih avtomobilov postaja vizualno bolj zašiljena. Novi peugeot e-3008 se bo vsekakor ponašal z drzno obliko, s katero bo novačil kupce, ki sicer razmišljajo o nakupu hyundaija ioniq 5, volkswagna ID.4 ali škode enyaq. Novi peugeot e-3008 se namreč lahko pohvali tudi s konkretnimi tehnološkimi izboljšavami in z izboljšanim električnim pogonom. Peugeot e-3008 se ponaša z evolucijo zunanje oblike, ki pa je po novem bolj zašiljena. LED luči spredaj so ozke in se elegantno dopolnjujejo z led dnevnimi lučmi v odbijaču, še vedno pa skupaj simulirajo levov poteg s kremplji. Zadek je precej podoben tistemu pri modelu 408, vendar je vse skupaj postavljeno malenkost višje, odbijač je bolj zajeten, takisto so večje luči.
slika
Francozi popolnih podrobnosti še niso razkrili, vemo pa da je novinec izdelan na električni platformi STLA medium, ki podlagal srednje velike električne avtomobile korporacije Stellantis. To pomeni, da bo baterijski sklop pospravil od 87 do 104 kWh elektrike, tako da bo peugeot e-3008 s polno baterijo prevozil do 700 kilometrov (WLTP). Hitro bo tudi polnjenje, saj se bo lahko na minuto baterija napolnila z anovih 32 kilometrov vožnje, skupno pa bodo na voljo trije različni električni pogoni, med drugim tudi štirikolesno gnana različica.
slika
Kakšna bo nova notranjost i-Cockpit smo že videli, seveda pa gre za nadgradnjo obstoječih notranjosti, tako da bo voznik v rokah še vedno držal majhen volan. Nad slednjega so postavili velik 21-palčni zaslon, ki v eni enoti lepo združuje digitalne merilnike in ostale vsebine, tudi multimedijske. Na sredini armaturne plošče je manjši zaslon z bližnjicami do najbolj pogostih funkcij, ki si jih bo lahko voznik nastavil po svojih željah. Še vedno bo upravljanje s prezračevanjem samo preko zaslona na dotik, vendar verjamemo, da bo tokrat to končno delovalo tekoče in brez pretiranega čakanja.
slika
Poleg tega fotografije dodobra razkrivajo tudi druge dele notranjosti, ki se malenkostno poklanja prejšnji generaciji, seveda pa gre za nadgradnjo, kar se materialov tiče. Francozi bodo znova uporabili kombinacijo tekstila in kovinskih materialov, veliko bo mehke plastike, na žalost pa bo v notranjosti še vedno veliko svetleče črne plastike, ki je krasna za nabiranje prstnih odtisov in prahu. So pa po drugi strani končno izbirnik prestav prestavili na armaturno ploščo, da zaseda manj prostora in je bolj priročen pri gumbu za zagon motorizacije.
slika
Novi peugeot e-3008 bo navdušil z visokim položajem vožnje, s povečano oddaljenostjo od tal in z dovolj prostora, da bo zanimiv za družine. Več podrobnosti Francozi razkrijejo 12. septembra.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

V novi generaciji še bolj divji

Francozi bodo kmalu predstavili novo generacijo peugeota 3008, ki bo tokrat samo še električna. Tudi zato se novinec imenuje samo še peugeot e-3008.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc