Francoski oblikovalci so že pred časom dobili zeleno luč za izris drznih oblik, saj vsaka generacija Peugeotovih avtomobilov postaja vizualno bolj zašiljena. Novi peugeot e-3008 se bo vsekakor ponašal z drzno obliko, s katero bo novačil kupce, ki sicer razmišljajo o nakupu hyundaija ioniq 5, volkswagna ID.4 ali škode enyaq. Novi peugeot e-3008 se namreč lahko pohvali tudi s konkretnimi tehnološkimi izboljšavami in z izboljšanim električnim pogonom. Peugeot e-3008 se ponaša z evolucijo zunanje oblike, ki pa je po novem bolj zašiljena. LED luči spredaj so ozke in se elegantno dopolnjujejo z led dnevnimi lučmi v odbijaču, še vedno pa skupaj simulirajo levov poteg s kremplji. Zadek je precej podoben tistemu pri modelu 408, vendar je vse skupaj postavljeno malenkost višje, odbijač je bolj zajeten, takisto so večje luči.
slika
Francozi popolnih podrobnosti še niso razkrili, vemo pa da je novinec izdelan na električni platformi STLA medium, ki podlagal srednje velike električne avtomobile korporacije Stellantis. To pomeni, da bo baterijski sklop pospravil od 87 do 104 kWh elektrike, tako da bo peugeot e-3008 s polno baterijo prevozil do 700 kilometrov (WLTP). Hitro bo tudi polnjenje, saj se bo lahko na minuto baterija napolnila z anovih 32 kilometrov vožnje, skupno pa bodo na voljo trije različni električni pogoni, med drugim tudi štirikolesno gnana različica.
slika
Kakšna bo nova notranjost i-Cockpit smo že videli, seveda pa gre za nadgradnjo obstoječih notranjosti, tako da bo voznik v rokah še vedno držal majhen volan. Nad slednjega so postavili velik 21-palčni zaslon, ki v eni enoti lepo združuje digitalne merilnike in ostale vsebine, tudi multimedijske. Na sredini armaturne plošče je manjši zaslon z bližnjicami do najbolj pogostih funkcij, ki si jih bo lahko voznik nastavil po svojih željah. Še vedno bo upravljanje s prezračevanjem samo preko zaslona na dotik, vendar verjamemo, da bo tokrat to končno delovalo tekoče in brez pretiranega čakanja.
slika
Poleg tega fotografije dodobra razkrivajo tudi druge dele notranjosti, ki se malenkostno poklanja prejšnji generaciji, seveda pa gre za nadgradnjo, kar se materialov tiče. Francozi bodo znova uporabili kombinacijo tekstila in kovinskih materialov, veliko bo mehke plastike, na žalost pa bo v notranjosti še vedno veliko svetleče črne plastike, ki je krasna za nabiranje prstnih odtisov in prahu. So pa po drugi strani končno izbirnik prestav prestavili na armaturno ploščo, da zaseda manj prostora in je bolj priročen pri gumbu za zagon motorizacije.
slika
Novi peugeot e-3008 bo navdušil z visokim položajem vožnje, s povečano oddaljenostjo od tal in z dovolj prostora, da bo zanimiv za družine. Več podrobnosti Francozi razkrijejo 12. septembra.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

V novi generaciji še bolj divji

Francozi bodo kmalu predstavili novo generacijo peugeota 3008, ki bo tokrat samo še električna. Tudi zato se novinec imenuje samo še peugeot e-3008.

Beri dalje
Prihodnje leto!
NOVICE
Prihodnje leto!
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Avto je na soncu pregreta past!
NOVICE
Avto je na soncu pregreta past!
AVP
Iztok Krajnc
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
NOVICE
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
Bentley flying spur
Iztok Krajnc
Tole bo električni cayenne
NOVICE
Tole bo električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Za še bolj prostran nasmeh
NOVICE
Za še bolj prostran nasmeh
Porsche panamera turbo S E-hybrid in GTS
Iztok Krajnc
Zbogom in adijo!
NOVICE
Zbogom in adijo!
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Po vzoru električnega kolosa
NOVICE
Po vzoru električnega kolosa
Kia sportage
Iztok Krajnc
Vstopni model s 360 ‘konji’
NOVICE
Vstopni model s 360 ‘konji’
Porsche macan
Iztok Krajnc
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
NOVICE
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
ADAC
Iztok Krajnc
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
NOVICE
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
Audi RS 7
Iztok Krajnc