Pri Volkswagnu so pokazali tretjo generacijo priljubljenega modela tiguan, ki je doslej našel že več kot 7,5 milijona lastnikov.
Ravno zaradi priljubljenosti modela se Nemci niso hoteli preveč oddaljiti od že uveljavljenega recepta, zato so elegantno posodobili izgled, znatno nadgradili tehniko in dodali še več prostora, da bo tiguan še bolj praktičen. Tretji tiguan ima bolj gladke linije in je manj ostro zašiljen, vsekakor pa je zunanjost kriva tudi za boljšo aerodinamiko in posledično za večjo učinkovitost pri vožnji. Slednja bo še bolj zelena tudi zaradi dveh priključnih hibridov, ki lahko z zdaj večjo baterijo samo na elektriko prevozita tudi do 100 kilometrov. Tiguan je v tretje daljši za 3 centimetre, zaradi česar je na voljo več prostora tako za noge kot glave, prtljažnik pa zdaj pogoltne že 652 litrov prtljage, 37 več kot prej.

Baterijski sklop vedno pogoltne 19,7 kWh elektrike, elektromotor v obeh primerih ponudi največ 85 kW (115 KM) moči, različno moč pa proizvede 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik. Slednji je spojen z robotiziranim menjalnikom DSG s šestimi stopnjami, skupno pa je na voljo ali 150 kW (204 KM) sistemske moči in 350 Nm navora ali 200 kW (272 KM) sistemske moči in 400 Nm navora. Omogočeno je tudi hitro polnjenje baterije z močjo do 50 kW preko enosmernega toka, kar baterijo napolni od 10 do 80 odstotkov v 25 minutah, sicer pa bo na izmeničnem toku omogočeno polnjenje z močjo do največ 11 kW.

Volkswagen tiguan bo na voljo tudi z 1,5-litrskim blagohibridnim motorjem eTSI, ki ponudi ali 96 kW (130 KM) ali 110 kW (150 KM) moči, zaradi 48-voltne električne napeljave pa je povečana učinkovitost pogona, ki premore še dodatno kompaktno baterijo in zaganjalnik/generator. Posledično se podaljša čas jadranja in hitrejše je ugašanje motorja med ustavljanjem pred rdečo na semaforju. Štirikolesni pogon je na voljo samo pri 2,0-litrskih motorjih, pri čemer bo turbobencinski ponudil ali 150 kW (204 KM) ali 194 kW (265 KM), turbodizelski pa ali 140 kW (190 KM) ali 110 kW (150 KM), pri čemer šibkejši turbodizel ne bo imel štirikolesnega pogona. Vsi motorji bodo premogli robotiziran menjalnik DSG.

V notranjosti je največja novost najnovejši multimedijski sistem MIB4, ki je na voljo z dvema diagonalama zaslona na dotik, ali 15 ali 12,9 palcev. Pod zaslonom je v vsakem primeru osvetljena vrstica za upravljanje z glasnostjo sistema in temperaturo prezračevalnega sistema, prav tako pa je celoten sistem že v osnovi bolj intuitiven in, vsaj tako pravijo, precej hitrejši. Lastniki si bodo lahko nastavili do 5 bližnjic, ki bodo izpostavljene za lažji dostop, prav tako pa bo v vsakem primeru na voljo 10,25-palčni zaslon, na katerem bodo digitalni merilniki. Še vedno sicer ne vemo, zakaj so upokojili večji 12,3-palčni zaslon. Na sredini sredinske konzole je še vrtljivi gumb z zaslonom na sredini, preko katerega je mogoče spreminjati tako barvo ambientalne osvetlitve kabine, kot tudi nastavitve vzmetenja in pogona.

Novi volkswagen tiguan bo na voljo od februarja prihodnje leto, verjetno za najmanj 36.600 EUR. To je sicer 3.810 EUR več kot je treba trenutno odšteti za vstopni primerek 2. generacije, vendar slednji nima samodejnega menjalnika, zato je razlika med primerljivima vstopnima modeloma slabih 1.000 EUR, natančneje 966.
V tretje gre še raje
Beri dalje