Porsche cayenne GTS bo najbolj dinamičen cayenne v ponudbi, tudi zavoljo 4,0-litrskega turbobencinskega motorja V8, ki zdaj ponudi že 368 kW (500 KM) moči in 660 Nm navora, torej 30 kW (40 KM) več moči in 40 Nm več navora kot poprej. Vsa ta moč se preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami prenaša na aktivni štirikolesni pogon, zaradi katerega se lahko cayenne GTS do 100 km/h požene v 4,4 sekunde, obenem pa lahko doseže hitrost 275 km/h. Tako kot poprej tudi tokrat končna hitrost dejansko ni pomembna, bolj pomembna je vozniška izkušnja, ki jo ponuja ekstremno dinamično nastavljeno podvozje. Dejansko premore cayenne GTS zračno vzmetenje, ki avtomobil za dodaten centimeter približa tlom, novi blažilniki z dvojnim ventilom in kombinacijo dvokomorne zračne vzmeti pa omogočajo boljši odziv in še večjo mero različnih nastavitev, kar je mogoče preko Porschejevega sistema za aktivno upravljanje z vzmetenjem.
slika
Prav tako so Porschejevi inženirji nekaj strojne opreme vzmetenja pretekle generacije modela cayenne turbo GT prenesli na novi cayenne GTS, vključno z vrtljivimi ležaji, ki omogočajo kar 38-stopinjsko povečanje negativnega pregiba. To pomeni, da so povečali natančnost krmiljenja in občutek, ki ga voznik dobi na volanu, takisto pa je izboljšan tudi sprednji oprijem. Porschejev zadnji diferencial z vektorsko razporeditvijo navora in sofisticiran sistem za upravljanje oprijema sta del osnovne opreme, kupci pa boste morali še vedno doplačati za dinamičen nadzor podvozja PDCC in za aktivne stabilizatorje.
slika
Oblikovno se porsche cayenne GTS lahko pohvali s temnejšimi zunanjimi dodatki in 21-palčnimi platišči. Na zadku boste opazili, da ima cayenne GTS štiri izpušne cevi s črnimi zaključki, izdaja z nizko streho coupé pa bo premogla dve sredinsko postavljeni izpušni cevi.
slika
V notranjosti se nadaljuje temačnost, ki jo razbijajo rdeči šivi in rdeči varnostni pasovi, veliko je tudi materiala Race-Tex, kar je Porschejeva izdaja materiala Alcantara, slednjega pa lahko najdete tudi na stropu. Seveda si bodo lahko kupci po svojih željah oblikovali notranjost, kjer bo na voljo toliko opreme in toliko barv, kot bodo sami želeli. Porsche cayenne GTS in cayenne GTS coupé bosta na voljo že to poletje za najmanj 130 oziroma 133 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

V8 ponudi 500 ‘vrancev’

Porsche je pokazal osveženi cayenne GTS, ki se lahko pohvali z dinamično nastavljenim podvozjem in bencinskim motorjem V8 z močjo 368 kW (500 KM)!

 

 

 

 

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc