Porsche cayenne GTS bo najbolj dinamičen cayenne v ponudbi, tudi zavoljo 4,0-litrskega turbobencinskega motorja V8, ki zdaj ponudi že 368 kW (500 KM) moči in 660 Nm navora, torej 30 kW (40 KM) več moči in 40 Nm več navora kot poprej. Vsa ta moč se preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami prenaša na aktivni štirikolesni pogon, zaradi katerega se lahko cayenne GTS do 100 km/h požene v 4,4 sekunde, obenem pa lahko doseže hitrost 275 km/h. Tako kot poprej tudi tokrat končna hitrost dejansko ni pomembna, bolj pomembna je vozniška izkušnja, ki jo ponuja ekstremno dinamično nastavljeno podvozje. Dejansko premore cayenne GTS zračno vzmetenje, ki avtomobil za dodaten centimeter približa tlom, novi blažilniki z dvojnim ventilom in kombinacijo dvokomorne zračne vzmeti pa omogočajo boljši odziv in še večjo mero različnih nastavitev, kar je mogoče preko Porschejevega sistema za aktivno upravljanje z vzmetenjem.
slika
Prav tako so Porschejevi inženirji nekaj strojne opreme vzmetenja pretekle generacije modela cayenne turbo GT prenesli na novi cayenne GTS, vključno z vrtljivimi ležaji, ki omogočajo kar 38-stopinjsko povečanje negativnega pregiba. To pomeni, da so povečali natančnost krmiljenja in občutek, ki ga voznik dobi na volanu, takisto pa je izboljšan tudi sprednji oprijem. Porschejev zadnji diferencial z vektorsko razporeditvijo navora in sofisticiran sistem za upravljanje oprijema sta del osnovne opreme, kupci pa boste morali še vedno doplačati za dinamičen nadzor podvozja PDCC in za aktivne stabilizatorje.
slika
Oblikovno se porsche cayenne GTS lahko pohvali s temnejšimi zunanjimi dodatki in 21-palčnimi platišči. Na zadku boste opazili, da ima cayenne GTS štiri izpušne cevi s črnimi zaključki, izdaja z nizko streho coupé pa bo premogla dve sredinsko postavljeni izpušni cevi.
slika
V notranjosti se nadaljuje temačnost, ki jo razbijajo rdeči šivi in rdeči varnostni pasovi, veliko je tudi materiala Race-Tex, kar je Porschejeva izdaja materiala Alcantara, slednjega pa lahko najdete tudi na stropu. Seveda si bodo lahko kupci po svojih željah oblikovali notranjost, kjer bo na voljo toliko opreme in toliko barv, kot bodo sami želeli. Porsche cayenne GTS in cayenne GTS coupé bosta na voljo že to poletje za najmanj 130 oziroma 133 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

V8 ponudi 500 ‘vrancev’

Porsche je pokazal osveženi cayenne GTS, ki se lahko pohvali z dinamično nastavljenim podvozjem in bencinskim motorjem V8 z močjo 368 kW (500 KM)!

 

 

 

 

Beri dalje
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc
Bigster že prihodnje leto
NOVICE
Bigster že prihodnje leto
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Druga prenova prinaša kup nadgradenj
NOVICE
Druga prenova prinaša kup nadgradenj
Volvo XC90
Iztok Krajnc
Okoljevarstveni kompaktni bentley
NOVICE
Okoljevarstveni kompaktni bentley
Bentley blower jnr.
Iztok Krajnc