Porsche cayenne GTS bo najbolj dinamičen cayenne v ponudbi, tudi zavoljo 4,0-litrskega turbobencinskega motorja V8, ki zdaj ponudi že 368 kW (500 KM) moči in 660 Nm navora, torej 30 kW (40 KM) več moči in 40 Nm več navora kot poprej. Vsa ta moč se preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami prenaša na aktivni štirikolesni pogon, zaradi katerega se lahko cayenne GTS do 100 km/h požene v 4,4 sekunde, obenem pa lahko doseže hitrost 275 km/h. Tako kot poprej tudi tokrat končna hitrost dejansko ni pomembna, bolj pomembna je vozniška izkušnja, ki jo ponuja ekstremno dinamično nastavljeno podvozje. Dejansko premore cayenne GTS zračno vzmetenje, ki avtomobil za dodaten centimeter približa tlom, novi blažilniki z dvojnim ventilom in kombinacijo dvokomorne zračne vzmeti pa omogočajo boljši odziv in še večjo mero različnih nastavitev, kar je mogoče preko Porschejevega sistema za aktivno upravljanje z vzmetenjem.
slika
Prav tako so Porschejevi inženirji nekaj strojne opreme vzmetenja pretekle generacije modela cayenne turbo GT prenesli na novi cayenne GTS, vključno z vrtljivimi ležaji, ki omogočajo kar 38-stopinjsko povečanje negativnega pregiba. To pomeni, da so povečali natančnost krmiljenja in občutek, ki ga voznik dobi na volanu, takisto pa je izboljšan tudi sprednji oprijem. Porschejev zadnji diferencial z vektorsko razporeditvijo navora in sofisticiran sistem za upravljanje oprijema sta del osnovne opreme, kupci pa boste morali še vedno doplačati za dinamičen nadzor podvozja PDCC in za aktivne stabilizatorje.
slika
Oblikovno se porsche cayenne GTS lahko pohvali s temnejšimi zunanjimi dodatki in 21-palčnimi platišči. Na zadku boste opazili, da ima cayenne GTS štiri izpušne cevi s črnimi zaključki, izdaja z nizko streho coupé pa bo premogla dve sredinsko postavljeni izpušni cevi.
slika
V notranjosti se nadaljuje temačnost, ki jo razbijajo rdeči šivi in rdeči varnostni pasovi, veliko je tudi materiala Race-Tex, kar je Porschejeva izdaja materiala Alcantara, slednjega pa lahko najdete tudi na stropu. Seveda si bodo lahko kupci po svojih željah oblikovali notranjost, kjer bo na voljo toliko opreme in toliko barv, kot bodo sami želeli. Porsche cayenne GTS in cayenne GTS coupé bosta na voljo že to poletje za najmanj 130 oziroma 133 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

V8 ponudi 500 ‘vrancev’

Porsche je pokazal osveženi cayenne GTS, ki se lahko pohvali z dinamično nastavljenim podvozjem in bencinskim motorjem V8 z močjo 368 kW (500 KM)!

 

 

 

 

Beri dalje
Zamenjava za huracan
NOVICE
Zamenjava za huracan
Lamborghini temerario
Iztok Krajnc
Zelo ekskluzivna izdaja
NOVICE
Zelo ekskluzivna izdaja
Bentley bentayga Apex edition by Mulliner
Iztok Krajnc
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
NOVICE
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
Projekt EXACT
Iztok Krajnc
Pripelje že prihodnje leto
NOVICE
Pripelje že prihodnje leto
Porsche 718 boxster electric
Iztok Krajnc
Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov
NOVICE
Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov
Automobile Propre
Iztok Krajnc
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
NOVICE
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
Opel frontera
Iztok Krajnc
Prvi električni AMG
NOVICE
Prvi električni AMG
Mercedes-AMG GT 4-vratni električni 'kupe'
Iztok Krajnc
Kužkom prijazen koncept
NOVICE
Kužkom prijazen koncept
Genesis X dog concept
Iztok Krajnc
V Angliji je že na voljo!
NOVICE
V Angliji je že na voljo!
Toyota hilux GR sport II
Iztok Krajnc
Še vsaj 10 let s klasičnimi motorji
NOVICE
Še vsaj 10 let s klasičnimi motorji
Audi Q5
Iztok Krajnc