Aktualni BMW X3 bo po šestih letih počasi šel v anale zgodovine, saj ga bo že kmalu nadomestila povsem nova generacija.
Prototipe prihodnje generacije BMWja X3 smo že večkrat objavili, tokrat pa so ga naši vohunski fotografi ujeli med testiranjem v Nemčiji. Tokrat lahko prvič vidimo proizvodne luči, ki so skrite pod kamuflažno folijo. Poleg tega lahko na spodnji strani sprednjega odbijača opazimo veliko odprtino za zračenje, po ena manjša je še na vsaki strani, prav tako pa je maska postavljena bolj pokončno in tudi streha je malenkost bolj nizka. Seveda ne tako kot pri X4. Prav tako bo X3 premogel dvižne kljuke, ki se pri marsikaterem novem BMWju ne obnesejo najbolje, na zadku pa bo še velik spojler. Tokrat so izpušne cevi spravili pod odbijač.
V notranjosti bo nekaj novih prijemov, večinoma pa bo kabina izdelana po vzoru novejših izdaj s klasično motorizacijo. To pomeni, da bosta v en ukrivljen plastičen okvir združena 14,9- in 12,3-palčna zaslona, manjši za digitalne merilnike, prav tako pa bo na voljo nov volanski obroč s prisekanim spodnjim delom. K temu bodo Bavarci dodali še minimalistično prestavno ročico, BMW X3 pa se bo v novi generaciji pohvalil še z novejšimi vratnimi oblogami, drugačnimi materiali na sedežih, ter nekaterimi drugimi novimi materiali, ki se pritičejo novi generaciji. X3 se bo ponovno podal v boj proti audiju Q5, mercedes-benzu GLC, alfi-romeo stelvio in porscheju macan, še vedno pa bo za premikanje uporabljal tudi motorje na notranje zgorevanje. To pomeni, da bo na voljo več 2,0-litrskih štirivaljnikov in 3,0-litrskih šestvaljnikov, prav tako bo na voljo priključnohibridna izdaja, ki bo lahko samo na elektriko prevozila okoli 100 kilometrov. Najbolj 'čista' bo povsem električna izdaja iX3, najbolj zmogljiva pa bo še vedno različica X3 M, za katero zaenkrat ni razlogov, da je ne bi ponovno spravili na cesto. BMW bo novi X3 razkril čez nekaj mesecev, na voljo pa bo enkrat prihodnje leto.
Večji in bolj prostoren
Beri dalje