Športna ekipa Scherer Sport bo tudi tokrat pomagala pri optimizaciji audija R8 GT3, kar je še kako pomembno za cestni dirkalnik. Prototip, ki so ga tokrat testirali na Nürburgringu, premore originalni 5,2-litrski bencinski motor V8, vse ostalo pa je doprinesel audi R8 GT3 evo 2. Streha prototipa nima nobene povezave s proizvodnim modelom, poleg tega pa so na prototip vgradili posebna platišča, bolj zmogljiv zavorni sistem, tudi aerodinamične dodatke, zadnji spojler in dovode zraka, vse to pa bo na voljo pri tej posebni izdaji. Skupno bodo izdelali približno 100 primerkov, ki bodo naprodaj prihodnje leto, verjetno pa je večina že rezervirana za bogate stranke.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Verjetno zadnji s klasičnim motorjem

Tokrat na fotografijah verjetno zadnji audijev dirkalnik z motorjem na notranje zgorevanje. Audi R8 GT3 bo premogel 100 primerkov.

Beri dalje
Prevlada v neodvisnih testih
NOVICE
Prevlada v neodvisnih testih
Continental
Iztok Krajnc
Audi vzhoda
NOVICE
Audi vzhoda
Škoda R200 'Non-Fiction'
Iztok Krajnc
Renault 4 v službi reševanja!
NOVICE
Renault 4 v službi reševanja!
Renault vision 4rescue
Iztok Krajnc
Štirikolesni pogon in skok do stotice
NOVICE
Štirikolesni pogon in skok do stotice
Opel grandland electric AWD
Iztok Krajnc
Prvič na cesti!
NOVICE
Prvič na cesti!
Volkswagen ID.2
Iztok Krajnc
Novi Q3 pokažejo 16. junija
NOVICE
Novi Q3 pokažejo 16. junija
Audi Q3
Iztok Krajnc
Zdaj tudi na Koroškem
NOVICE
Zdaj tudi na Koroškem
Fiat in Jeep
Iztok Krajnc
Še druga posodobitev
NOVICE
Še druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Obnovljivi in reciklirani materiali
NOVICE
Obnovljivi in reciklirani materiali
Continental
Iztok Krajnc
Študija obrabe pnevmatik
NOVICE
Študija obrabe pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc