Športna ekipa Scherer Sport bo tudi tokrat pomagala pri optimizaciji audija R8 GT3, kar je še kako pomembno za cestni dirkalnik. Prototip, ki so ga tokrat testirali na Nürburgringu, premore originalni 5,2-litrski bencinski motor V8, vse ostalo pa je doprinesel audi R8 GT3 evo 2. Streha prototipa nima nobene povezave s proizvodnim modelom, poleg tega pa so na prototip vgradili posebna platišča, bolj zmogljiv zavorni sistem, tudi aerodinamične dodatke, zadnji spojler in dovode zraka, vse to pa bo na voljo pri tej posebni izdaji. Skupno bodo izdelali približno 100 primerkov, ki bodo naprodaj prihodnje leto, verjetno pa je večina že rezervirana za bogate stranke.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Verjetno zadnji s klasičnim motorjem

Tokrat na fotografijah verjetno zadnji audijev dirkalnik z motorjem na notranje zgorevanje. Audi R8 GT3 bo premogel 100 primerkov.

Beri dalje
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc
Prestiž in športnost
NOVICE
Prestiž in športnost
Bentley bentayga S black edition
Iztok Krajnc
Targa porsche za puriste
NOVICE
Targa porsche za puriste
Theon GBR003 TARGA
Iztok Krajnc
Tri vrste sedežev, prosim
NOVICE
Tri vrste sedežev, prosim
Hyundai palisade
Iztok Krajnc
Zdaj ’prevozi’ že več kot 800 kilometrov
NOVICE
Zdaj ’prevozi’ že več kot 800 kilometrov
Mercedes-benz EQS
Iztok Krajnc
Alfetta z napako
NOVICE
Alfetta z napako
Alfa romeo 90
Iztok Krajnc
Podaljševanje življenja
NOVICE
Podaljševanje življenja
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
Model za razumno ceno bo frontera
NOVICE
Model za razumno ceno bo frontera
Opel frontera
Iztok Krajnc
Zdaj ugrizne še bolj močno
NOVICE
Zdaj ugrizne še bolj močno
Audi S3
Iztok Krajnc
Bo imel še več moči kot ioniq 5 N?
NOVICE
Bo imel še več moči kot ioniq 5 N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc