Športna ekipa Scherer Sport bo tudi tokrat pomagala pri optimizaciji audija R8 GT3, kar je še kako pomembno za cestni dirkalnik. Prototip, ki so ga tokrat testirali na Nürburgringu, premore originalni 5,2-litrski bencinski motor V8, vse ostalo pa je doprinesel audi R8 GT3 evo 2. Streha prototipa nima nobene povezave s proizvodnim modelom, poleg tega pa so na prototip vgradili posebna platišča, bolj zmogljiv zavorni sistem, tudi aerodinamične dodatke, zadnji spojler in dovode zraka, vse to pa bo na voljo pri tej posebni izdaji. Skupno bodo izdelali približno 100 primerkov, ki bodo naprodaj prihodnje leto, verjetno pa je večina že rezervirana za bogate stranke.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Verjetno zadnji s klasičnim motorjem

Tokrat na fotografijah verjetno zadnji audijev dirkalnik z motorjem na notranje zgorevanje. Audi R8 GT3 bo premogel 100 primerkov.

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc