Športna ekipa Scherer Sport bo tudi tokrat pomagala pri optimizaciji audija R8 GT3, kar je še kako pomembno za cestni dirkalnik. Prototip, ki so ga tokrat testirali na Nürburgringu, premore originalni 5,2-litrski bencinski motor V8, vse ostalo pa je doprinesel audi R8 GT3 evo 2. Streha prototipa nima nobene povezave s proizvodnim modelom, poleg tega pa so na prototip vgradili posebna platišča, bolj zmogljiv zavorni sistem, tudi aerodinamične dodatke, zadnji spojler in dovode zraka, vse to pa bo na voljo pri tej posebni izdaji. Skupno bodo izdelali približno 100 primerkov, ki bodo naprodaj prihodnje leto, verjetno pa je večina že rezervirana za bogate stranke.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Verjetno zadnji s klasičnim motorjem

Tokrat na fotografijah verjetno zadnji audijev dirkalnik z motorjem na notranje zgorevanje. Audi R8 GT3 bo premogel 100 primerkov.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc